Husk meg
Brukernavn
Passord

Riktig av Hauge å gi Del Horno rødt kort!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 23 feb 06, 18:29
Etter å ha sett situasjonen mange ganger i repise og fra flere vinkler, er jeg ikke i tvil om at Terje Hauge gjorde en korrekt avgjørelse... 

Er bare litt nysgjerrig på hva andre mener om den saken?

Ellers så synes jeg Hauge gjorde en del feil, blant annet to ganger utelot han å blåse straffe til Barca, og stemplingen på Messi av nettopp Del Horno...

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 feb 06, 18:34
Enig med deg på alle punkter superboy. Syns stemplingen av Del Horno på Messi kvalifiserte til rødt kort i første omgang. Den var horibel, kunne jo nesten tatt kneet hans.

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 feb 06, 20:02
Endret: 23 feb 06, 20:04
Er enig til de grader med innleggsstarter. Men ellers i kampen synes jeg Hauge gjør mye rart. Jeg har nesten aldri sett han har dømt en god kamp, så jeg begynner nesten å lure på hvor han har fått lov til å dømme utenlandske kamper.
Kanskje han gjør det p.g.a. tidligere meritter før vi kom opp i TL.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 23 feb 06, 20:12
Hadde han gitt gult kort på den første horrible taklinga(burde vært rødt) så kunne han ha gitt gult og rødt på siste taklinga, men når han ikke ga gult på første taklinga syntes jeg det var litt for strengt å gi direkte rødt på denne. 

Og som folk nevner her, han gjorde sinnsykt mye rart i går, 2 soleklare straffer skulle barka hatt, hvis det overfallet i feltet ikke er straffe så er det jo ikke noe som er straffe lenger, katastrofe!!!

---------------------------

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


masterking

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jan 06
Innlegg: 10

Lagt til: 23 feb 06, 20:43

Chelsea Fikk som fortjent.
Horno skulle ha fått mindst gult på den første stygge taklingen,
og den andre var rødt.

Ingen fotballspiller tar rennafart som en rugby spiller for å treffe ballen,
hvis de ikke ønsker å bli utvist eller det er noe galt i toppetasjen på spilleren.

Meget paetisk av "den lille mann", her Mourinho, å snakke om skuespill fra Messies side,
når man har Robbens teaterkunster friskt i minne.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 23 feb 06, 22:11
I følge reglene er det helt klart rødt kort! 
Kan nok være noe i det som gutta sier på TV om at TH ikke har dømt på en god stund og er i feriermodus! Blir sånn når ikke dommere er proffesjonelle i detta landet!

Syntes det er merkelig at han ikke blåser straffe tell Barca! Han pleier å væra ganske så konsekvent innafor boksen! Men tørte vel ikke denna gangen!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 feb 06, 22:16
Opprinnelig postet av masterking

Chelsea Fikk som fortjent.
Horno skulle ha fått mindst gult på den første stygge taklingen,
og den andre var rødt.

Ingen fotballspiller tar rennafart som en rugby spiller for å treffe ballen,
hvis de ikke ønsker å bli utvist eller det er noe galt i toppetasjen på spilleren.

Meget paetisk av "den lille mann", her Mourinho, å snakke om skuespill fra Messies side,
når man har Robbens teaterkunster friskt i minne.



Fikk Chelsea som fortjent ?? Hadde de fått de 2 " straffene " mot seg så hadde de råka på hue og ræva ut av CL. Nå har de fått en ny sjanse takket være Hauge.

masterking

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jan 06
Innlegg: 10

Lagt til: 24 feb 06, 01:55
Hadde Hauge dømt 2 straffer imot Chelsea, så hadde han vel ikke kommet levende fra Stamford Bridge.
Greit nok at Barca skulle ha hatt mindst 1 straffe, men Chelsea må score mindst 2 mål på Camp Nou
for å gå videre. Noe jeg  min villeste fantasi ikke tror eller håper at de får til.
Håper at Barca vinner 5-0 med spill 11 mot 11.
Lurer på hva "den lille mannen", da kommer med for noen unskyldinger på tapet.
Makan til arrogant fyr skal du lete lenge etter.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 24 feb 06, 09:43
Synes det var ett korrekt rødt kort. Tøft av Hauge. Helt utrolig å kalle det skuespillerkunst. Messi drev med kunst, men det var fotball kunst. Makan til veps med sinnsyk teknikk. Er så lei av å se tekniske spillere bli sparket ned så fort de prøver på noe.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 24 feb 06, 14:28
Var ikke i nærheten av rødt kort mener nå jeg. 
Synes også at Hauge gjorde mye rart hele kampen.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 24 feb 06, 17:34

Var ikke noe rødt kort det der!Greit han hadde en grusom takling tidligere,men situasjonen hvor han får rødt er ikke stygg,hadde vært ok med gult,syns nesten det hadde vært strengt også...Det Del Horno gjør er ikke tilsiktet stygt,han bommer jo på ballen...Men det var jo herlig å se Chelsea gå på en smell...Skulle jo hatt to straffer imot seg også.Syns Hauge gjør en dårlig kamp,og må tåle å få litt kritikk

---------------------------

PÅL


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 feb 06, 00:30
Rødt kort som fortjent! MEn Hauge må snart bli bannlyst fra å dømme internasjonalt, bortsett fra det røde kortet var han helt på jordet, som vanlig!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 28 feb 06, 10:10
Vil ikke si som vanlig! Hauge gjør en god figur i Europa! Det er her hjemme han er ute på bærtur titt og ofte!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 28 feb 06, 10:34
Nå har del horno fått redusert straffen fra 3 til 1 kamp etter at uefa så på bildene, tyder dette på at de mener han har gjort en feil?

---------------------------

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 feb 06, 17:33
utvilsomt rødt kort. del horno går inn i situasjonen med ett mål:stoppe messi. situasjonen gir helt forskjellige inntrykk live vs slow version....hauge dømte solid kampen igjennom, men hadde 2grove feil som trekker kraftig ned. barca ble snytt for 2straffer, først en klar hands av en chelsea spiller 1omg og så terry som overkjører messi i 2omg...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340