Husk meg
Brukernavn
Passord

Christian Berg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

K1M

Knøttespiller

Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 46

Lagt til: 13 feb 06, 18:08
Hei! Jeg som Glimt-gutt lurer litt på hvilket inntrykk Christian har rukket å gjøre i FFK-trøya?
Har han i det hele tatt spilt noe siden han kom?

---------------------------

Glimt i mitt hjerte!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 feb 06, 18:14
Opprinnelig postet av K1M
Hei! Jeg som Glimt-gutt lurer litt på hvilket inntrykk Christian har rukket å gjøre i FFK-trøya?
Har han i det hele tatt spilt noe siden han kom?


Tror Mr. berg har spilt noen kamper, er ikke sikker jeg.. Men akkurat nå går han skadet, med den samme skaden som Brian West har slitt med, så han skal/skulle visst oppereres... Men han er nok god.. har han på FIFA, der er han god...
Har ikke sett han i kampsituasjon, men vi har fått en etablert Tippeligaspiller, som jeg tror er god nok for oss og Tippeligaen.. Så jeg takker og bukker jeg :)

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


K1M

Knøttespiller

Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 46

Lagt til: 13 feb 06, 18:16
Er vel litt dumt å sammenlikne med hvor god han er på FIFA? :P
Har lurt på om han var skadet skjønner du, mener bestemt at det er en stund siden jeg leste noe om ham i F-B.

---------------------------

Glimt i mitt hjerte!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 feb 06, 18:16
Opprinnelig postet av K1M
Hei! Jeg som Glimt-gutt lurer litt på hvilket inntrykk Christian har rukket å gjøre i FFK-trøya?
Har han i det hele tatt spilt noe siden han kom?


Inntil vi får se han skikkelig i aksjon, så kunne kanskje du også kommet med det inntrykket du fikk av han i Glimt, slik at vi vet hva vi har i vente?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


K1M

Knøttespiller

Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 46

Lagt til: 13 feb 06, 18:20
Gjorde det i en annen tråd for en god stund siden, rundt den tiden dere fikk ham.

Men:
Han er meget sterk i kroppen, ikke noen typisk hodespiller. God med ball i beina, men kan være litt for treg med å levere ballen fra seg. Mange av passningene hans ender med støttepasning.
Men alt i alt, så er han en glitrende spiller når han spiller opp mot sitt beste. Han gjorde det veldig sjeldent hos oss.

Mulig att han trenger et miljøskifte for å blomstre, noe jeg tror. Har faktisk tro på CB-suksess i FFK.
Håper i alle fall han biter godt i fra seg og får tillitt:

---------------------------

Glimt i mitt hjerte!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 feb 06, 20:26
Tror ikke han har spilt noe som helst ennå, men gått mer eller mindre konstant skadet siden han ankom klubben og byen. Kjedelige greier. Han hører forresten ut som en slags kopi av Christian Petersen når det gjelder spillestil...


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


K1M

Knøttespiller

Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 46

Lagt til: 14 feb 06, 16:01
Han er nok ikke langt unna Christian Petersen nei. Men CB er nok litt mer teknisk enn Petersen. :)

---------------------------

Glimt i mitt hjerte!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 feb 06, 15:43
Han er ute i flere uker, han har startet opptreningen.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 feb 06, 19:35
Er det noen av dere som visste at Christian Petersen (Christiano Petersinho) har scoret hat-rick mot Tottenham Hotspurs? 

Christian Petersen fra ski/follo-traktene var det Store talentet i området da han var ung, og var spådd en lysende fremtid som fotballspiller. Tottenham gjestet Ski eller Follo (husker ikke helt) en gang for lenge siden, da Christian Petersen var i sin glansperiode som ungt fotballtallent, tror Tottenham tapte. De som så ham sier at han briljerte med ballen og runddriblet hele tottenham! 

Men det skal dog sies at Tottenham ikke stilte sitt beste lag til disp.. Men litt artig å tenke på alikevel

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 23 feb 06, 19:46
Jepp. Jeg var på kampen. Husker den som den var i går. Riktignok var det et b/c-preget Tottenham men Peters var stor. Han var også et stort handballtalent i Ski. Han og Martin Andresen var de unge og lovende fra Ski.

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340