Husk meg
Brukernavn
Passord

SpartaSarpsborg-"Østfolds stolthet"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 12 feb 06, 21:15
Endret: 12 feb 06, 21:37

SpartaSarpsborg- Moss 3-0

Tidligere denne uken spilte Sparta en bedrøvelig treningskamp mot Groruddalen. Det endte med et 2-1-tap. I kveld aktet laget å revansjere seg mot en av favorittene til opprykk til TL.

Førsteomgangen var jevnspilt. Mossingene fikk slite mot et opplagt Sparta-lag. Etter 21 minutters spill kom omgangens eneste scoring. Som mot Groruddalen var det Mamadou Latür Diagne som scoret målet, men i motsetning til tidligere i uka da laget falt sammen etter scoringen, holdt Sparta trykket oppe i Østfoldhallen i kveld. Så godt at Diagne økte ledelsen to minutter før pause.

Sparta staret kampen med følgende mannskap:

Thomas Sandem - Ole Heieren Hansen, Jørgen Pettersen, Arthur Faranczuk, Pål Anders Stubsveen - Bjørnar Johannessen, Tam Thien Tran, Kim André Larsen - Ole Jørgen Halvorsen, Mamadou Latür Diagne, Fredrik Dahm. 

Lykke til Sparta!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 feb 06, 21:40
Hmmmm, blir spennende å se hva dem sier etter den obligatoriske seieren over FFK snart da. For enkelte av dem teller jo treningskampene alt, i så måte må jo treningskampen mot Sparta også telle da?

Men er det ikke litt typisk Moss å spille bra mot bra lag, dårlig mot antatt dårligere lag? Kanskje de burde jobbe med nullstilling og motivasjon til andre kamper også, for når det kommer til de store oppgjørene så er dem jo motivert, i hvert fall til treningskamper mot FFK...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 12 feb 06, 21:52
Tror kanskje den obligatoriske seiern til MFK blir vanskelig å få til i år.
Tiden har nok løpt fra "kællane". 
Vi vinner 4-0!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 feb 06, 21:58
De har det med å skjerpe seg til kampene mot FFK, og dessuten, etter et par dårlige kamper pleier det å snu. Vi venter vel egentlig bare på at et tap skal komme. Dessuten blir det jo en liten nedtur å gå fra kamper mot Spartak Moskva og Shakhtar Donetsk til å møte Moss... Så kanskje FFK får det samme problemet med å motivere seg?

Men, det hadde jo vært greit å vinne en kamp mot dem igjen. Selv om det egentlig bare er en ligaseier og en vinst i straffesparkkonkurranse de kan se tilbake på som reelle seire mot oss...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


masterking

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jan 06
Innlegg: 10

Lagt til: 12 feb 06, 22:36

Moss lå ann til å rykke ned ifjor, men

av en eller annen grunn, så fikk de en formtopp etter halvspilt serie.

Håper at de starter like dårlig i år, og ikke finner den samme formtoppen som ifjor.


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 13 feb 06, 10:00
Det må vel være lov å skryte av Sparta også. Knallkamp, og Moss produserte bare halvannen sjanse på 90 minutter.

At Holtan ikke stod i mål blir bare en flau unnskyldning. Sparta manglet jo tre spillere, deriblant Turner som scoret 22 mål i fjor, Daniel i den sentrale rollen, spilte med to juniorer hele kampen og hadde totalt fire juniorer på banen ved full tid.

Ærlig talt, etter alt det (opp)skrytet av Vidar Martinsen er det moro å se at i motsatt ende av banen var Artur F. og Jørgen P. helt sjefer, mens Mamadou vant nesten samtlige dueller med Vidar M. (Hvorfor FFK skal ligge langflate her er jo litt underlig) 
I tillegg valset kaptein Bjørnar J. fram midtbanen med nydelige overganger gang på gang.

Æres den som æres bør, etter min mening.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 feb 06, 10:45
Opprinnelig postet av spartasupporter
Det må vel være lov å skryte av Sparta også. Knallkamp, og Moss produserte bare halvannen sjanse på 90 minutter.

At Holtan ikke stod i mål blir bare en flau unnskyldning. Sparta manglet jo tre spillere, deriblant Turner som scoret 22 mål i fjor, Daniel i den sentrale rollen, spilte med to juniorer hele kampen og hadde totalt fire juniorer på banen ved full tid.

Ærlig talt, etter alt det (opp)skrytet av Vidar Martinsen er det moro å se at i motsatt ende av banen var Artur F. og Jørgen P. helt sjefer, mens Mamadou vant nesten samtlige dueller med Vidar M. (Hvorfor FFK skal ligge langflate her er jo litt underlig) 
I tillegg valset kaptein Bjørnar J. fram midtbanen med nydelige overganger gang på gang.

Æres den som æres bør, etter min mening.



Kom opp med lagoppstillingen til Moss også da ?? For min del så kunne det like godt være et tilnærmet Moss 2 dere møtte, og da er vel resultatet ganske så normalt.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 13 feb 06, 11:14
Hvis Haugen i bua trenger Moss` lagoppstilling for å gi sin velsignelse så skal han få den

Joacim Heier, Jens Skogmo, Vidar Martinsen (Anders Juliussen i 22 min) , Tom Reidar Haraldsen, Tommy Edvardsen (Gard Kristiansen i 16 min), Tor Erik Moen (Knut Hovel Heiaas i 45 min), Morten Bruun Jacobsen (Jonas Krogstad i 45 min), Christian Michelsen (Alexander Forsberg i 14 min), Jon-André Fredriksen, John Muiruri (Steffen Lilleng i 14 min), Steffen Nystrøm.

Ikke akkurat et B-lag dette. I hvert fall ikke mer enn det Sparta stilte med.

Eggen var tilstede og tok vel noen notater for hvordan slå Moss i en treningskamp

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 feb 06, 12:11
Opprinnelig postet av spartasupporter
Hvis Haugen i bua trenger Moss` lagoppstilling for å gi sin velsignelse så skal han få den

Joacim Heier, Jens Skogmo, Vidar Martinsen (Anders Juliussen i 22 min) , Tom Reidar Haraldsen, Tommy Edvardsen (Gard Kristiansen i 16 min), Tor Erik Moen (Knut Hovel Heiaas i 45 min), Morten Bruun Jacobsen (Jonas Krogstad i 45 min), Christian Michelsen (Alexander Forsberg i 14 min), Jon-André Fredriksen, John Muiruri (Steffen Lilleng i 14 min), Steffen Nystrøm.

Ikke akkurat et B-lag dette. I hvert fall ikke mer enn det Sparta stilte med.

Eggen var tilstede og tok vel noen notater for hvordan slå Moss i en treningskamp



Moss stilte med et greit nok lag de, selv om fler av de etablerte spillerne spilte litt vel lite. 

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 13 feb 06, 14:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av spartasupporter
Hvis Haugen i bua trenger Moss` lagoppstilling for å gi sin velsignelse så skal han få den

Joacim Heier, Jens Skogmo, Vidar Martinsen (Anders Juliussen i 22 min) , Tom Reidar Haraldsen, Tommy Edvardsen (Gard Kristiansen i 16 min), Tor Erik Moen (Knut Hovel Heiaas i 45 min), Morten Bruun Jacobsen (Jonas Krogstad i 45 min), Christian Michelsen (Alexander Forsberg i 14 min), Jon-André Fredriksen, John Muiruri (Steffen Lilleng i 14 min), Steffen Nystrøm.

Ikke akkurat et B-lag dette. I hvert fall ikke mer enn det Sparta stilte med.

Eggen var tilstede og tok vel noen notater for hvordan slå Moss i en treningskamp



Moss stilte med et greit nok lag de, selv om fler av de etablerte spillerne spilte litt vel lite. 


Å herregud. Kan man bli mer vanskelig?  Ingen av disse klarte å snu kampens gang heller.
Sparta manglet jo tre sentrale og faste spillere. Likevel spilte så bra.

Hva med å kunne glede seg litt over andre?
Lykke til mot Moss selv!

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 13 feb 06, 17:28

Jeg gleder meg på deres vegne!

En annen ting spartasupporter.. Er Berat fortsatt i klubben? Kristian Østli?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 feb 06, 21:42
eneste jeg lurer på er hvor hjælmen og janrafn er.. si hei da gutter

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 feb 06, 22:04
Opprinnelig postet av Husgutt
eneste jeg lurer på er hvor hjælmen og janrafn er.. si hei da gutter


De har vel fått seg en nesestyver.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 feb 06, 22:09
Endret: 13 feb 06, 22:11
Opprinnelig postet av Husgutt
eneste jeg lurer på er hvor hjælmen og janrafn er.. si hei da gutter


Er det bare meg eller er Kråkevingen veldig selektiv når dem legger ut nyheter? De spiller uavgjort mot Lillestrøm, nyheter rundt kampen kommer dagen etter. De vinner 4-0 mot Hamkam og er på pletten med artikkel samme dag. De taper mot Kongsvinger, det står ikke en dritt. De taper mot Sparta, det står ikke en dritt.

Og den siden ble kåret til en av dem bedre sidene for ikke lenge siden hvor en av grunnene var hyppige oppdateringer?

Ser i hvert fall ikke ut som den treningskampen telte all verden for dem på forumet nå. Er visst bare treningskamper (les: seire) mot FFK i treningskamper som blir nøye skrevet ned i historiebøkene der og dras frem titt og ofte...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 feb 06, 22:26
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Husgutt
eneste jeg lurer på er hvor hjælmen og janrafn er.. si hei da gutter


Er det bare meg eller er Kråkevingen veldig selektiv når dem legger ut nyheter? De spiller uavgjort mot Lillestrøm, nyheter rundt kampen kommer dagen etter. De vinner 4-0 mot Hamkam og er på pletten med artikkel samme dag. De taper mot Kongsvinger, det står ikke en dritt. De taper mot Sparta, det står ikke en dritt.

Og den siden ble kåret til en av dem bedre sidene for ikke lenge siden hvor en av grunnene var hyppige oppdateringer?

Ser i hvert fall ikke ut som den treningskampen telte all verden for dem på forumet nå. Er visst bare treningskamper (les: seire) mot FFK i treningskamper som blir nøye skrevet ned i historiebøkene der og dras frem titt og ofte...


De må jo ha noe å glede seg over de stakkarne der borte også.

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 13 feb 06, 22:32
Endret: 13 feb 06, 22:42
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Husgutt
eneste jeg lurer på er hvor hjælmen og janrafn er.. si hei da gutter


Er det bare meg eller er Kråkevingen veldig selektiv når dem legger ut nyheter? De spiller uavgjort mot Lillestrøm, nyheter rundt kampen kommer dagen etter. De vinner 4-0 mot Hamkam og er på pletten med artikkel samme dag. De taper mot Kongsvinger, det står ikke en dritt. De taper mot Sparta, det står ikke en dritt.

Og den siden ble kåret til en av dem bedre sidene for ikke lenge siden hvor en av grunnene var hyppige oppdateringer?

Ser i hvert fall ikke ut som den treningskampen telte all verden for dem på forumet nå. Er visst bare treningskamper (les: seire) mot FFK i treningskamper som blir nøye skrevet ned i historiebøkene der og dras frem titt og ofte...


Hei hei Husgutt!

Den svir fortsatt den kåringa der FFK1903  ? Men nå har du jo tatt tak i det selv ser jeg , og bidrar med litt freske fraspark!  Honnør fra Rafn! Treningskamper er jo ikke så interessant å rapportere fra, og selektive er vi jo.! (Du får sende inn rapport til juryen, så kanskje dem disker vårs i neste kåring )

Ps: Jeg trur dere grugleder dere litt til søndan gjør dere ikke guttær?  Pss: Skal sørge for at du får et deilig referat å kose deg med FFK1903, men bara hvis vi vinner asså!

 Prekas!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 feb 06, 23:02
håper de får en til snart og

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 feb 06, 01:54
Opprinnelig postet av janrafn
Den svir fortsatt den kåringa der FFK1903  ? Men nå har du jo tatt tak i det selv ser jeg , og bidrar med litt freske fraspark!  Honnør fra Rafn! Treningskamper er jo ikke så interessant å rapportere fra, og selektive er vi jo.! (Du får sende inn rapport til juryen, så kanskje dem disker vårs i neste kåring )

Ps: Jeg trur dere grugleder dere litt til søndan gjør dere ikke guttær?  Pss: Skal sørge for at du får et deilig referat å kose deg med FFK1903, men bara hvis vi vinner asså!

 Prekas!


Svir og svir, jeg bare fant den kåringen litt underlig bare  Joda, bidrar, selv om det kanskje ikke er all verden. Tviler i hvert fall på at mine beskjedne ord kommer til å være tungen på vektskålen ved neste kåring, måtte i så fall være med negativt fortegn det...

Nå skal det sies at du, som en av få mossinger, faktisk har uttalt at du kun teller seire mot FFK i cup- og seriesammenheng, så du er vel på trygg grunn nå. Og på trygg grunn er du vel alltid når du svøper dine innlegg med ironi også.

Det blir vel et heltent mosselag til søndag vil jeg tro. Det er vel det som er problemet. Alle på Moss` sitt lag har hørt om FFK, mens majoriteten av FFKs stjernegalleri aldri har hørt om Moss før og vet da heller ikke hva som venter dem.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 feb 06, 03:36
Opprinnelig postet av janrafn
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Husgutt
eneste jeg lurer på er hvor hjælmen og janrafn er.. si hei da gutter


Er det bare meg eller er Kråkevingen veldig selektiv når dem legger ut nyheter? De spiller uavgjort mot Lillestrøm, nyheter rundt kampen kommer dagen etter. De vinner 4-0 mot Hamkam og er på pletten med artikkel samme dag. De taper mot Kongsvinger, det står ikke en dritt. De taper mot Sparta, det står ikke en dritt.

Og den siden ble kåret til en av dem bedre sidene for ikke lenge siden hvor en av grunnene var hyppige oppdateringer?

Ser i hvert fall ikke ut som den treningskampen telte all verden for dem på forumet nå. Er visst bare treningskamper (les: seire) mot FFK i treningskamper som blir nøye skrevet ned i historiebøkene der og dras frem titt og ofte...


Hei hei Husgutt!

Den svir fortsatt den kåringa der FFK1903  ? Men nå har du jo tatt tak i det selv ser jeg , og bidrar med litt freske fraspark!  Honnør fra Rafn! Treningskamper er jo ikke så interessant å rapportere fra, og selektive er vi jo.! (Du får sende inn rapport til juryen, så kanskje dem disker vårs i neste kåring )

Ps: Jeg trur dere grugleder dere litt til søndan gjør dere ikke guttær?  Pss: Skal sørge for at du får et deilig referat å kose deg med FFK1903, men bara hvis vi vinner asså!

 Prekas!


Jeg driter en lang marsj om vi taper i treningskamp. Bare dere holder dere nede i 1.div. så er jeg såre fornøyd, mens vi surrær rundt i TL.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 14 feb 06, 09:33
Opprinnelig postet av danieltr

Jeg gleder meg på deres vegne!

En annen ting spartasupporter.. Er Berat fortsatt i klubben? Kristian Østli?


Hyggelig!


Berat er fortsatt i klubben. Var blant de skadde spillerne mot Moss og spilte følgelig ikke.
Kristian Østli har dessverre flyttet til Trondheim for å studere og er følgelig ikke med lenger.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340