Husk meg
Brukernavn
Passord

Det gamle stadionuret eller storskjermer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 10 feb 06, 21:52
Endret: 10 feb 06, 21:53

Næriningslivet sponser storskjermer på nye start stadion.
Er storskjerm noe vi vil ha på FMV stadion?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 feb 06, 21:55
Ja takk, begge deler! Selvfølgelig skal det gamle stadiouret være med på ny stadion og sier ikke nei takk til storskjerm heller... men skal vi ha storskjerm så skal den brukes å, mer enn det som ble brukt i kampen mot VIF.. Da var det jo nesten bare reklame.

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 feb 06, 21:59
helt enig!! storskjermer er bra!!!  høydepunkter  og intervjuer i pausen, og gjerne kampen på skjerm live og!



Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 10 feb 06, 22:06
Inne på stadion må vi følge med i tiden. Helt klart storskjermer! Med klipp fra tidligere kamper, repriser og reklame. Lagoppstilling osv.
Kanskje også oppfordring til publikum om å dra igang "for Fredrikstad";)
Det gamle stadionuret må plasseres som et kunstverk på godt synlig æresplass.
Kanskje over hovedinngangen......- hvor den kan vise tiden for neste hjemmekamp?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 feb 06, 22:21
Syns den gamle klokka absolutt bør brukes som klokke inne på stadion, det finnes ikke noe styggere enn digitale klokker på fotball stadioner..

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 feb 06, 22:35
men fjern gjerne den stygge grønnfargen!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 feb 06, 22:35
Storskjermer uten tvil, bare fordeler med det, kan få sett måla i reprisa, vise reptisjoner av feil avgjørelser fra dommerens side som går mot ffk, pauseunderholdning etc

---------------------------

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 feb 06, 22:36
Opprinnelig postet av Culemart
Syns den gamle klokka absolutt bør brukes som klokke inne på stadion, det finnes ikke noe styggere enn digitale klokker på fotball stadioner..


Rettelse:
Finnes ikke noe styggere enn DEN klokka som brukes på stadion nå

---------------------------

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 10 feb 06, 22:49
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av Culemart
Syns den gamle klokka absolutt bør brukes som klokke inne på stadion, det finnes ikke noe styggere enn digitale klokker på fotball stadioner..


Rettelse:
Finnes ikke noe styggere enn DEN klokka som brukes på stadion nå


Øyy, slapp av a Anish

Den klokka har lange tradisjoner, syns den skal fløttes over på den nye stadion. Det er plass til både storskjerm(er) og gæmmleklokka!

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 feb 06, 23:21
Endret: 10 feb 06, 23:31
Opprinnelig postet av A9$h
Storskjermer uten tvil, bare fordeler med det, kan få sett måla i reprisa, vise reptisjoner av feil avgjørelser fra dommerens side som går mot ffk, pauseunderholdning etc

Akkurat det å vise repetisjoner av feil dommeravgjørelser er jo ikke lovlig, i det hele tatt repriser av situasjoner som det kan være diskusjon om.

Men jeg tar veldig gjerne i mot storskjerm. Den legendariske klokka er fantastisk, men synes ikke den bør brukes på et nytt moderne stadion som kampur. Den bør få en mer museum-aktig posisjon hvor den fortsatt er synlig, men ikke under kampsammenheng.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 feb 06, 23:26
støttes

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 feb 06, 00:59
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av A9$h
Storskjermer uten tvil, bare fordeler med det, kan få sett måla i reprisa, vise reptisjoner av feil avgjørelser fra dommerens side som går mot ffk, pauseunderholdning etc

Akkurat det å vise repetisjoner av feil dommeravgjørelser er jo ikke lovlig, i det hele tatt repriser av situasjoner som det kan være diskusjon om.

Men jeg tar veldig gjerne i mot storskjerm. Den legendariske klokka er fantastisk, men synes ikke den bør brukes på et nytt moderne stadion som kampur. Den bør få en mer museum-aktig posisjon hvor den fortsatt er synlig, men ikke under kampsammenheng.


Her er jeg helt enig. 
Det nye stadion innleder en ny tid og selv om vi er glad i vår gamle stadion, så vil den veldig fort bli glemt. 
Men å bevare klokka er jeg for, men som Costanza sier, så bør den få en mere museum-aktig posisjon.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 feb 06, 01:04

Jeg mener at FFK må overføre det gamle flotte uret (bør males om til hvitt og rødt) til den nye stadion, men de bør også ha en moderne klokke, med storskjerm. Det gamle uret har lange tradisjoner og er blitt et ikon for fredrikstad stadion synes nå jeg! Sett den slik at hele stadion vil se den og bruk den som et supliment til den nye!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 11 feb 06, 10:42
I henhold til rykter på TIFO huset på onsdag, har Harry Hansen fortalt at de tar ned det gamle uret etter siste kamp i år. Deretter vil det bli hengt opp på en eller annen plass på nye stadion, med det siste resultatet (årets siste hjemmekamp mot RBK) fra gamle stadion hengende oppe hele tiden. Det vil si at uret skal henge som et minne om gammel storhet. Et verdig minne spør du meg.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 11 feb 06, 10:52

Med siste resultat? Uansett? FFK  0
                                                     RBK 5    For evig tid?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


masterking

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jan 06
Innlegg: 10

Lagt til: 11 feb 06, 19:35

Måtte siste resultat i år bli som ifjor.

5-1 til FFK over RBK


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 11 feb 06, 19:44
Tenk så festlig det ville vært å få bank av Rbk i siste kamp, der de i tillegg sender oss ned i breddefotballen... Og så smelle opp resultatet på den nye stadion som et evig minne... :)

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 12 feb 06, 02:22
Festlig for dem ja

Det gamle stadionuret synes jeg bør henge over inngangen til den nye stadion eller noe i den duren. Husker jeg nesten var på gråten da jeg så 3 kæll synge en sang om hva som skulle skje med vår trofaste stadionurkontrollør når vi skulle få ny stadion på FMV

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 feb 06, 12:43
slapp av folkens, siste resultat i år blir 4-2 til FFK, og det sikrer FFK seriebronsen 1 poeng forran nevnte RBK!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 feb 06, 17:55
Opprinnelig postet av Olavesen
Tenk så festlig det ville vært å få bank av Rbk i siste kamp, der de i tillegg sender oss ned i breddefotballen... Og så smelle opp resultatet på den nye stadion som et evig minne... :)


Genialt

Ser ikke vitsen med å klistre opp den gamle skiten på en ny stadio, hvis det blir ett museum eller noe en plass kan det settes opp der.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340