Husk meg
Brukernavn
Passord

Sambaorkester...

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 04 sep 03, 18:41
Flott at sambagjengen er voksne nok til å ta hensyn til de innvendingene vi har kommet med. Og hva gjelder diverse avstemninger, så er hvertfall avstemningene på f-b.no bare tull og tøys.

Gikk inn og avga min stemme med Internet Explorer. (Siden det er hemmelige valg vil jeg ikke oppgi hva jeg stemte;-)) Gikk senere inn på nettet med Opera, og da var det fullt mulig å stemme igjen. Og det var heller ikke noen sperre mot å stemme en gang til med IE da jeg gikk inn med den nettleseren igjen for moro skyld for å teste om systemet til f-b.no virkelig var så dårlig som det kunne se ut til. Det betyr dermed at alle avstemninger på f-b.no må tas for det de er; lett manipulerbare. Som om ikke nettavstemninger er usikre nok i seg selv... Dette er faktisk noe f-b.no bør gjøre noe med eller rett og slett bare kutte ut avstemningene sine.

Videre så er Plankehaugen klare for fakkeltog. Han som skaffet oss fakler i fjor har fortsatt 800-900 fakler igjen som ligger klare til fest i år (eller neste år hvis alt ikke skulle gå veien alt nå) :-)

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


ohn

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 sep 03
Innlegg: 12

Lagt til: 04 sep 03, 18:53
Mer samba !
Flott med fengende rytmer, la Welton bli inspirert !

---------------------------

FFK`er i Sarp


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 04 sep 03, 20:03
Hei lars.. flott at du også legger merke til avstmningsproblemt.. hehe må si jeg synes det er litt komisk jeg da.. for om dere går inn å ser på avstemningen nå.. så får dere sikkert dere en god latter..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 04 sep 03, 21:20
Latter? Nå er jeg endelig voten slik den skal være :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 04 sep 03, 21:32
hehe

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 04 sep 03, 23:01
Endret: 05 sep 03, 00:26
Opprinnelig postet av Holters
Vel, da tror du sannelig feil. Folk har en tendens til å trykke villt uansett om de interesserer seg for voten eller ei, det vil du erfare om du driver med web en liten periode..

Ærlig talt Holters! Skulle ønske du var litt mer ydmyk i forhold til andre mennesker og deres meninger. Liker ikke måten du `slår i hjel` andres meninger på. Du har en tendens til å gi uttrykk for at dine meninger er den gitte sannhet. Du er tross alt ikke gamle gutten... Angående denne saken spesielt, så kan det faktisk hende at jeg har holdt på med web en del lenger enn du og det kan t.o.m hende at jeg bl.a har hatt statistikk og sannsynlighetsberegning som fag på universitetsnivå... Så jeg vil ikke vært så bråkjekk når det gjelder spørreundersøkelser...
Anyway. Du skal ha for en god supporterside:ffk:

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 04 sep 03, 23:35
Endret: 04 sep 03, 23:37
Ja, dette var en "lang" tråd og følge.
Hvorfor ikke lage en FFk sang med sambarytmer, sammen med plankehaugen. Så kunne den jo fremføres under kamper når stemmingen passer,ved skåringer ol.

Samba er noe fleste forbinder med andre ting en fotball her "nord"(selv om
temperaturen stiger og vi blir flerkulturelle på mange områder)

NÅR FAKKELTOGET GÅR GJENNOM FREDRIKSTAD, HÅPER JEG DERE HAR ØVD MYE OG STILLER FULLTALLIG OPP.

Tanker fra "NATTEVAKTA":ffk::ffk:



Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 05 sep 03, 00:20
Endret: 05 sep 03, 00:26
Opprinnelig postet av BøgeJon
Angående denne saken spesielt, så kan det faktisk hende at jeg har holdt på med web en del lenger enn du og det kan t.o.m hende at jeg bl.a har hatt statistikk og sannsynlighetsberegning som fag på universitetsnivå... Så jeg vil ikke vært så bråkjekk når det gjelder spørreundersøkelser...

Men har du det? Bare se på undersøkelsen nå det, så ser du jo hvor godt bilde den gav av "virkeligheten". ;) Antall stemmer har økt i alt fra snilefart til lysest hastighet. Uansett er statistikk faktisk et av fagene jeg studerer ved universitetsnivå! ;) Men har du en doktorgrad å henvise til, så er jeg mer enn villig til å lese biten om "avstemninger på web".

Opprinnelig postet av BøgeJon
Ærlig talt Holters! Skulle ønske du var litt mer ydmyk i forhold til andre mennesker og deres meninger. Liker ikke måten du `slår i hjel` andres meninger på. Du har en tendens til å gi uttrykk for at dine meninger er den gitte sannhet. Du er tross alt ikke gamle gutten...

Ung eller gammel - ikke alltid det har så mye å si! Det er utallige mennesker som har fått sjokk når de fant ut hvor gammel jeg var, da jeg begynte å skrive her på FFKSupporter.net. Selv om jeg er ung, så betyr det ikke at jeg skal være mer ydmyk enn andre.

Nå har ikke jeg vært den mest ekstreme debattanten i denne saken før den siste innspurten, men hvis du kaller det at jeg argumenterer for mitt syn for å "slå ihjel andres meninger", ja, da er det synd at du synes det.

Jeg må på lik linje med andre få komme med min mening, så lenge jeg klarer å argumentere for hva jeg mener. Det er utrolig mange som hopper inn i en diskusjon uten at de i det hele tatt klarer å komme med et saklig argument, og da ender det som oftest med at de går på person i stedet.

Hvis du har noen gode eksempler hvor jeg "slår ihjel andres meninger" og "gir uttrykk for at det jeg mener er den gitte sannhet", så kom gjerne med det. Du kan godt sende meg en mail på [mail=Holters@ffksupporter.net]Holters@ffksupporter.net[/mail], så kan vi fortsette denne diskusjonen der.

Hvis ikke ser i alle fall jeg på hele denne tråden som avsluttet, spesielt siden sambaentusiastene har "lagt inn trommene". ;)

Takk for at du ellers setter pris på siden! Kan love at den vil bli forbedre i fremtiden.

:ffk:

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340