Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan ville dere hatt det????

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 26 jan 06, 17:22

Som jeg har sagt tidligere i et annet innlegg.. Med Raymond Kvisvik i fysisk bra form. Ville han passet i sental midtbane rollen. Med et utmerket overblikk og pasningsfot. Jeg har lekt meg litt med tanken . Enig at det er litt ofensiv. he he

Mitt spørsmål:  Hva bør laget være????  Gå utifra at vi ikke kjøper flere og at alle skadefrie.

                                                                    Shabban

                                jonna              piroja        Bora            berti

                                West               Brenne      Kvisvik       Mc.donald

                                                        Tarek             Toth




     


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 jan 06, 17:40
bytt tarek med west så ser det bra ut

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 jan 06, 18:03
Jeg tror nok Hoås går inn på plassen til Toth.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 jan 06, 18:34
Endret: 26 jan 06, 18:37

Hvordan jeg ville hatt det?

Jeg tar utgangspunkt i den stallen vi har nå og med alle i form og med den formasjonen (4-2-3-1) FFK mest sannsynlig kommer til å spille iår. Siden jeg er vant til at jeg ikke alltid får viljen min, er en blanding av hva jeg tror og håper



                                  Hoås(Toth)

Mackie(Wiig)                                            West(Tarik)
                                  Raymond                         

                Brenne             -         Jonna


Bertie       -       Bora        -        Raio       -       PAC
                  

                                     Shaban

De som da er nærmest laget i tilleg til Tarik og Wiig vil være Tronseth og Berg, som sikkert er aktuelle på flere plasser. Hverken Wiig eller West er etter min mening ideelle kantspillere, men slik jeg er blitt fortalt at de ønsker å spiller så skal "motsatt ving" mest mulig inn i boksen som mer "ren" spiss.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 26 jan 06, 19:43
Hva med å "snu" den sentrale midtbanen A.Scheie?

Altså at Jonna eller Ramberg ligger som et anker, mens Kvisvik og Brenne ligger foran..

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 jan 06, 19:48
Endret: 26 jan 06, 19:51
Helt greit for meg det

EDIT: Er ikke helt enig med meg selv... Er ihvertfall åpen for å prøve det... Spiller vel egentlig liten rolle hva utgangsposisjonen  til Brenne blir... Han kommer jo til å løpe mye uansett... Men jeg tror Jonna blir uhyre viktig som stabilisator av midtbanen, uansett hvordan vi har "V-en" på midten.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 jan 06, 20:09
Min lagoppstilling. PS, før forsterkningene dukker opp:-)

                                     Sørlie

PAC                    Piroja            Bora                     Berti


Tarek                 Simen            Jonna                  Kvisvik

                            West               Hoås

Håper på en solid forsterkning på vår høyre backplass. Hverken  Jonna eller  Blixt er noe bedre enn PAC på den plassen, dermed bør han få spille. Overbeviste ikke akkurat i Ø.hallen, men jeg får inntrykk av at det først og fremst er psyken det "skorter" på hos PAC. Dersom Tarek skal få spille trenger vi en sterk høyre back, for å veie opp for Tareks manglende rutine.

Gleder meg mer enn på lenge, til et nytt år i tippeligaen.


---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jan 06, 20:11
Endret: 26 jan 06, 20:11
Foruten på keeperplass så har jeg pr. i dag samme lagoppstilling som djpete i tankene.

Blir for øvrig spennende å se hvordan Christian Berg gjør det når han blir skadefri og får testet seg ut i kampsituasjon.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 jan 06, 20:39
Opprinnelig postet av djpete
Min lagoppstilling. PS, før forsterkningene dukker opp:-)

                                     Sørlie

PAC                    Piroja            Bora                     Berti


Tarek                 Simen            Jonna                  Kvisvik

                            West               Hoås

Håper på en solid forsterkning på vår høyre backplass. Hverken  Jonna eller  Blixt er noe bedre enn PAC på den plassen, dermed bør han få spille. Overbeviste ikke akkurat i Ø.hallen, men jeg får inntrykk av at det først og fremst er psyken det "skorter" på hos PAC. Dersom Tarek skal få spille trenger vi en sterk høyre back, for å veie opp for Tareks manglende rutine.

Gleder meg mer enn på lenge, til et nytt år i tippeligaen.




KTE har sagt at Kvisvik skal spille sentralt for å få plass til Mackie. Dette sa han på møte nede på Aristokraten.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jan 06, 20:52
Jeg tror alle har fått med seg det, Rune Haugen... Men det er lov å sette opp alternative lagoppstillinger slik man helst ser laget likevel :)


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 jan 06, 21:09
Opprinnelig postet av Costanza
Foruten på keeperplass så har jeg pr. i dag samme lagoppstilling som djpete i tankene.

Blir for øvrig spennende å se hvordan Christian Berg gjør det når han blir skadefri og får testet seg ut i kampsituasjon.




Hva får deg til å mene at Rami er bedre? For all del, jeg håper han viser seg som en knallforsterkning, men jeg aner ugler i mosen. Steinar har muligens ikke stått sin siste kamp??

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 jan 06, 21:12
For all del, håper han motbeviser det, men CB er nok ingen forsterkning.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 26 jan 06, 21:22

Jeg tror den lagoppstillingen A. Scheie har satt opp er veldig aktuell! 

Snakka med Martin W. og han trodde sjansene var veldig store for at de skulle spille i denne 4-2-3-1 formasjonen, og da var visst nærmest bestemt at Kvisvik skulle ligge i midten av denne offensive trioen..

Synes denne formasjonen virker veldig spennende! Det som i tillegg er positivt synes jeg er at vi har god dekning på de fleste plasser, bortsett  fra på backene som vi har diskutert i det vide og brede..

Har flere spillere som kan gå inn å gjøre en god jobb på de forskjellige plassene i denne formasjonen.. I forsvaret har vi anvendelige Tronseth som kan spille i alle(?) fire plassene bak, pluss at vi har spennende Magnussen.
På midtbanen kan Berg, Ramberg og muligens også Tronseth gå inn i en av de dype rollene.. Offensivt har vi mange forskjellige kombinasjoner som kan fungere godt..
På topp er det vel mest aktuelt at enten Hoås eller Toth spiller..

Må i tillegg si at spillere som Tarik, Toth og spesielt Tronseth imponerte meg i kampen mot IFK, og jeg håper og tror at laget kan gjøre en bedre sesong i år enn i fjor!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 jan 06, 09:28
Har ikke sett noen treningskamper, men føler/ synes at det som Scheie og Daniel skriver virker meget logisk.
Støtter det mao utfra magefølelse, tidligere selvsyn og betraktninger fra "kjøkkenbordet" gjennom vinteren.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 27 jan 06, 09:34
Snakket med Kvisvik for et par uker siden....han sa at 4-3-3 kom til å bli brukt mye.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 27 jan 06, 09:48
Opprinnelig postet av Brukernavn
Snakket med Kvisvik for et par uker siden....han sa at 4-3-3 kom til å bli brukt mye.
Kan nok bli bra det og.

Ser for meg laget slik isåfall:

Rami
2PAC-Bora-Raio-Bertie
Jonna-Simen-Raymond
Brian-Øyvind-Mackie

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 27 jan 06, 14:22
Nå er vel forskjellen mellom 4-2-3-1 og 4-3-3 med en V der den sentrale er offensiv ganske så minimal... Sier egenlig nesten det samme.... Artig med disse tallene gett, viktigste er vel at de går op i 10

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 27 jan 06, 14:43
Opprinnelig postet av A.Scheie
.... Artig med disse tallene gett, viktigste er vel at de går op i 10






Syns forøvrig alt blir kaos etter at fløyta går, alle vaser jo bare rundt utpådær....men...greit med et start-mønster (ironi-smily)

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 jan 06, 18:30

shaaban


pac   bora   piiroja   bertil



tarik   brenne   jonna   kvisvik



west   hoås


benk:staw,tronseth,blixt,magnussen,ramberg,røn,mackie,peters,berg,toth,wiig!(vi har for mange spillere!!)

blixt,peters og ramberg/røn skulle jeg gjerne sett forsvinne...ramberg med ny 2års kontrakt dessverre....mener bestemt at han ikke holder bra nok nivå for TL. peters evig stallfyll...samme kan sies om blixt. røn et evig talent som blomstrer på trening men ikke i kamp. garro forsvinner vel også på utlån. wiig er jeg ennå ikke sikker på, ei toth etter rapportene fra østfoldhallen. sørlie og hornseth er også spillere som vil slite tribunen til året men de tviholder på kontraktene sin. kan vel dog ikke belaste dem for det-de lever tross alt av fotballen og er nok ikke så fryktelig interressert i å gå ned i lønn. berg og tronseth har jeg ingen kunnskaper om, men frykter de kun er stallfyll. time will show....det viktigste er nå uansett at styret for fingern ut av rassh....og signerer ny 4årskontrakt med brenne.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 27 jan 06, 19:13
mitt tips: 
              shabaan
PAC    Bora   Raio        Berti

         Jonna    Tronseth

West        Brenne    Raymond 

                   Hoås


Dette ville nok bitt fra seg i tippeligaen 2006;D    Med Michael Røn, Mackie, Christian Berg, Ramberg, Petersen, Tarik, Toth som innbyttere...

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340