Husk meg
Brukernavn
Passord

Gutta gjør det bra i USA

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 jan 06, 20:44
Opprinnelig postet av Costanza
Da blir det interessant å se hvordan de vil velge å bruke Brian West - som jo må være selvskreven på laget i form og skadefri. Blir han forsøkt brukt som høyre kant igjen eventuelt? Regner med at Hoås vil bli førstevalg på topp i en slik formasjon? Men har han fart nok til å spille enslig spiss? Jeg er usikker på det - det kan fort bli like mislykket som det var med Ringberg på topp i 4-5-1. Martin Wiig er kanskje den spissen vi har som passer best i en slik rolle, eventuelt Mihaly Toth.

Jeg liker for så vidt tanken med Kvisvik i en sentral posisjon bak en spiss. Men samtidig synes jeg det skaper en del problemer/nye utfordringer i forhold til komponeringen av laget for øvrig. Bitene faller, slik jeg ser det, enklere på plass dersom Kvisvik spiller i sin vante posisjon på venstresiden...




Selvfølgelig kan Hoås brukes som enslig spiss, men da må midtbanen jobbe mye mer enn de gjorde i sesongen som gikk. Det er ikke meningen at en spiss skal jobbe som et piska skinn på midtbanen. Det er ren misbruk.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 jan 06, 21:00
Toth må bevise før han får noen plass i startoppstillinga etter min mening. Kan vel ikke akkurat kalles noe hurtigtog, selv om han vel er å regne som F-16 i forhold til Hoås:-)

Hva med å evt forsøke Hoås på venstrekant, for å gjøre plass til Tarek. Flo har vel spillt kant, tidvis med hell. Disse to kan vel godt sammenliknes som spillertyper, selv om Hoås er enda tregere enn Flo.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jan 06, 21:28
Er vi ikke snart ferdig med å prøve og feile med spillertyper på nye steder? Vi prøvde jo tross alt Hoås på venstrekanten i fjor, han ble ingen umiddelbar suksess. Når vi nå har Kvisvik og Mackie på venstrekanten så burde en av de få den plassen der...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 jan 06, 21:54
Som FFK1903 sier, det er ikke noe poeng i å drille Hoås i noen venstrekant-posisjon.. Men det å satse på Tarik til året hadde ikke vært så dumt, han er virkelig en spiller som kan slå igjennom i løpet av neste sesong.

---------------------------

United we stand, devided we fall!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 27 jan 06, 04:35
Endret: 27 jan 06, 04:36
.                                        Shabban

                    jonna         piroja       bora         berti

                   West        brenne    kvisvik      mc.donald
   
                                      hoås      toth
Tarek som innbytter for West

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 27 jan 06, 07:49
Hold Hoås så sentralt som mulig, da hører han mindre til hetsen fra tribunene og presterer antakelig langt bedre...


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 27 jan 06, 08:48
Opprinnelig postet av Olavesen
Hold Hoås så sentralt som mulig, da hører han mindre til hetsen fra tribunene og presterer antakelig langt bedre...

Forhåpentligvis er det ingen som slenger dritt til ham etter den jobben han gjorde de siste serierundene ifjor.

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 27 jan 06, 13:48
Vi hadde vært i 1. divisjon uten Hoås i fjorårets sesongavsluttning.

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 jan 06, 13:54
Opprinnelig postet av Frode
Vi hadde vært i 1. divisjon uten Hoås i fjorårets sesongavsluttning.


Amen i kjærka for den.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 27 jan 06, 16:59
Opprinnelig postet av djpete
Toth må bevise før han får noen plass i startoppstillinga etter min mening. Kan vel ikke akkurat kalles noe hurtigtog, selv om han vel er å regne som F-16 i forhold til Hoås:-)

Hva med å evt forsøke Hoås på venstrekant, for å gjøre plass til Tarek. Flo har vel spillt kant, tidvis med hell. Disse to kan vel godt sammenliknes som spillertyper, selv om Hoås er enda tregere enn Flo.
Hoås er da ikke så sen? Kanskje det ser litt sånn ut siden han er så lang. Jeg har i alle fall aldri lagt merke til at han blir parkert støtt og stadig, sånn som Ringberg hele tiden ble. Eneste jeg husker når det gleder farta til Hoås, er kampen mot RBK i Trondheim. Han løp med ballen i bena fra Ødegård....

---------------------------

Ære være plankebyen!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 jan 06, 13:21
Leser at Bertelsen ikke spiller fra start mot USA (Erlend Hanstveit kommer inn) mens Raymond Kvisvik er usikker. Det betyr vel at jeg ikke orker å sitte opp sent søndags kveld/natt for å få med meg den matchen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 jan 06, 14:50
Opprinnelig postet av Frode
Vi hadde vært i 1. divisjon uten Hoås i fjorårets sesongavsluttning.


for ikke snakke om det viktige målet til Martin Wiig mot Molde

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 jan 06, 22:51
Disse "trenings-kampene" føre sesongstart lover godt for tabell-plasseringen til sommeren. :-) De to siste årene har jo FFK tapt alt av treningskamper under oppkjøringen til sesong start. 

GLEDER MEG!!!!

En ting er sikkert, jeg er på plass på stadion 9 april :-D

---------------------------

---------------------------

http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340