Husk meg
Brukernavn
Passord

Er ledelsen fortsatt i 2 Div?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 06, 17:02
Jeg må si jeg undrer...... Nok engang tikker kontrakten på en av våre beste spillere ut, uten at ledelsen i klubben foretar seg noe verdens ting. Det samme skjedde med Ringberg.  Heldigvis fikk vi 1,5-2 mill kr for han, det samme kan skje med Brenne og det er litte for en spiller som er verdt 10 mill, sammenligner da med Occean og Vaagan Moen. Spiller han ut sesongen får vi ingenting........

For ett år siden burde ledelsen sett at dette var en spiller som FFK i fremtiden kan og burde bygd laget sitt rundt, og da skulle man ha gått i samtaler om forlengelse ikke nå.   Dem beste spillerene i en klubb bør være inne på en fire års kontrakt som fornyes annenhvert år, det for å sikre gode overgangspenger hvis spilleren ønsker å bytte klubb. Selvfølgelig er spilleren i sin rett til å gå kontrakten ut og bli Bosman spiller. Men her har Simen ennå ikke fått et kontraktstilbud og det er for meg slett og amatørmessig arbeid av ledelsen i klubben........

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 24 jan 06, 17:06
Endret: 24 jan 06, 17:08
FFK har begynt forhandlingene om en ny kontrakt, en sesong før den gamle løper ut. Det er vel slik det skal gjøres. Ringberg hadde en halv sesong igjen og FFK var usikre på om de ønsket å forlenge den, det er annerledes. Synes ikke det er rart at Simen som kom før fjorårs sesongen fikk to års kontrakt. Han kom fra en dårlig førstediv klubb (MFK reddet seg fra nedrykk ett kvarter før sesongslutt) og han hadde ikke utmerket seg voldsomt der.

Det er først i FFK Simen har blitt så stabil og god.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 06, 17:11
Det er for sent, om 5 mnd kan Simen snakke med RBK, Enga, IFK, København eller hvem det måtte være, uten at FFK i det hele tatt bør vite om samtalene. Tipper at når det er så kort tid for Simen å vente, så vil han gjøre det for å høre hva dem har og si og for å finne ut sin egen markedsverdi........

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 06, 17:17
Simen fikk vel 3 års kontrakt, den burde vært på 4 år.  Du synes 2 år kontrakt hadde vært greit, sier du. Alltså betale 700000 kr som da var mye, og tilby 2 år!!!!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 jan 06, 17:35
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det er for sent, om 5 mnd kan Simen snakke med RBK, Enga, IFK, København eller hvem det måtte være, uten at FFK i det hele tatt bør vite om samtalene. Tipper at når det er så kort tid for Simen å vente, så vil han gjøre det for å høre hva dem har og si og for å finne ut sin egen markedsverdi........


Det er godt at ikke klubben har like mye panikk som det du har, bedreviteren.
Dette med Simen Brenne er noe klubben har full kontroll på.  

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 06, 17:46
Har absolutt ingenting med panikk å gjøre....... Og hvordan kan man ha full kontroll, når man ennå ikke har snakket med Simen om forlengelse? Men ettersom du sier det, er det jo klart at han forlenger og blir i klubben i mange år da........ Håper du har rett, men tror du prekær mer enn du har greie på......

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 jan 06, 17:55
Endret: 24 jan 06, 17:59
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det er for sent, om 5 mnd kan Simen snakke med RBK, Enga, IFK, København eller hvem det måtte være, uten at FFK i det hele tatt bør vite om samtalene. Tipper at når det er så kort tid for Simen å vente, så vil han gjøre det for å høre hva dem har og si og for å finne ut sin egen markedsverdi........


Det er godt at ikke klubben har like mye panikk som det du har, bedreviteren.
Dette med Simen Brenne er noe klubben har full kontroll på.  


Med all respekt å melde Snæbbus1, men mener å ha sett resultat av klubbens kontroll over diverse situasjoner tidligere, og blir vel ikke akkurat beroliget av tanken

---------------------------

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 jan 06, 18:02
Opprinnelig postet av Bedreviteren
men tror du prekær mer enn du har greie på......


Takk det samme får jeg si da.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 06, 18:07
Lustigkurre også?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 06, 18:15
Saken med han derre Mombasa eller hva han heter, forteller meg også at det fortsatt er litt mye amatørskap ute og går. Man bør tydeligvis skaffe seg bedre kontakter enn det man har idag........ Vi vil jo bli bedre og har høye mål i framtiden? Da er det fortsatt masse i organisasjonen som har en vei å gå....... Tror nå jeg da......

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 jan 06, 18:17
Opprinnelig postet av KeJ

Med all respekt å melde Snæbbus1, men mener å ha sett resultat av klubbens kontroll over diverse situasjoner tidligere, og blir vel ikke akkurat beroliget av tanken


Jeg vet ikke hvilke situasjoner du sikter til Kej, men vi supportere må kanskje tenke litt mere på at de som styrer både dette og andre ting i klubben hver dag antagelig har mere kontroll på dette enn oss. Og at det ikke alltid er slik at klubben gjør som vi vil og i den rekkefølgen som vi supportere gjerne vil.
Når Simen Brenne står fram i avisa og sier at han ikke vet hvor han kommer til å spillle etter at hans kontrakt med FFK går ut, så er det en helt normal uttalelse for å stå sterkest mulig rustet når det gjelder å forhandle seg frem til en best mulig ny kontrakt med FFK.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 jan 06, 18:22
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Saken med han derre Mombasa eller hva han heter, forteller meg også at det fortsatt er litt mye amatørskap ute og går. Man bør tydeligvis skaffe seg bedre kontakter enn det man har idag........ Vi vil jo bli bedre og har høye mål i framtiden? Da er det fortsatt masse i organisasjonen som har en vei å gå....... Tror nå jeg da......


Når det gjelder denne Sør-Afrikaneren, så har klubben, fått en anbefaling fra tidligere Lillestrøm keeper Emile Baron.
Han mente at denne spilleren var det absolutt verdt å se nærmere på. Uansett så har denne spillerens gjesteopptreden ikke kostet all verden og man kan jo si at den som intet våger intet vinner.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 jan 06, 18:23
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av KeJ

Med all respekt å melde Snæbbus1, men mener å ha sett resultat av klubbens kontroll over diverse situasjoner tidligere, og blir vel ikke akkurat beroliget av tanken


Jeg vet ikke hvilke situasjoner du sikter til Kej, men vi supportere må kanskje tenke litt mere på at de som styrer både dette og andre ting i klubben hver dag antagelig har mere kontroll på dette enn oss. Og at det ikke alltid er slik at klubben gjør som vi vil og i den rekkefølgen som vi supportere gjerne vil.
Når Simen Brenne står fram i avisa og sier at han ikke vet hvor han kommer til å spillle etter at hans kontrakt med FFK går ut, så er det en helt normal uttalelse for å stå sterkest mulig rustet når det gjelder å forhandle seg frem til en best mulig ny kontrakt med FFK.


Du får tro hva du vil og mene hva du vil... Har sett og hørt mye rart fra FFK-ledelsen i mange år, så jeg vet ikke helt hva som skjer i denne saken... Men som supporter har jeg et usedvanlig nyansert forhold til FFK, og lat meg ikke hisse opp av så mye, men ren idioti, det reagerer jeg på, og det har opp gjennom årene vært ufattelig mange idioter i FFK, både spillere, ledere og supportere.... Dette er selvsagt min personlige mening, og den kan ingen angripe, i alle fall ikke uten å angripe personen...

---------------------------

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 06, 18:25
Skulle bare mangle om dem ikke har mer kontroll enn oss, ikke dermed sagt at dem er feilfrie eller at det finns andre som gjør jobben atskillig bedre........ Er enden på visa at Brenne går gratis eller en veldig lav pris, har ledelsen gjort en dårlig jobb, mens en god ledelse hadde sett dette her ifjor Sommer og forlenget kontrakten da......... Tror du Start sitter på Hæstad til 4-5 mnd før han blir Bosman, eller Enga på Grindheim, eller RBK på Skjelbreid?  Det tror ikke jeg........

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 jan 06, 18:28
SV: Er ledelsen fortsatt i 2 Div?


Ikke skjønnt det ennå?

---------------------------

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 jan 06, 18:31
Opprinnelig postet av KeJ


 og det har opp gjennom årene vært ufattelig mange idioter i FFK, både spillere, ledere og supportere.... Dette er selvsagt min personlige mening, og den kan ingen angripe, i alle fall ikke uten å angripe personen...


Dette er jeg helt enig med deg i, Kej, men jeg vil jo si at det gradvis har skjedd en solid forbedring de siste årene,
Man kan vel etter min mening si før eller etter at Knut Torbjørn Eggen kom, Men selv om ingen er feilfrie, så vil jeg påstå at dagens FFK administrasjon aldri har vært mer proffesjonell og tilhører absolutt også Eliteserien.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jan 06, 18:40

Kunne vel byttet ut Robert Nillsson og kanskje Jon Petter som jobber i markedsavdelingen, ellers er vel administrasjonen ok.
Synes vi burde få tak på en sportsansvarlig som kan spillemarkedet og la Eggen være trener.
Det er vel på spilleforsterkninger vi sliter, synes ikke klubben har de kontaktene de burde ha


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 24 jan 06, 21:06
Vi har jo verdens beste , HH, syntes det er forbedring jeg , se på Sør Afrikaneren......................

Sannsynligvis snart sendt tilbake .


Og si at vi har ledelse på eliteserie nivå er nok å ta i .

Forsatt ikke hovedsponsor på plass, omtrent nedgang i sponsor kroner,  konflikt med Fredrikstad`s rikeste person,
hatt mulighet til å fjærne de to som frontet krigen men sørget for at de er mer i varmen enn noen sinne.

Som andre her sier , viktige spillere blir signet omtrent to år før kontrakten går ut, hva gjør våre ???

Tror nok konklusjonen blir 2. div nivå, på ledelsen.   

Tipper at Mokkelbost er på vei ut siden det ikke er en lyd fra han på lang tid får håper at vi da får inn  en ny som blir avkrevd å bo i byen ( og gjennomfører det)  og som ønsker å være med både som admnistrator og på kamp som i de fleste andre lag på dette nivå .


Et lys glimt er at spillet på denne tiden av året er mye bedre ,har fått tilbake troen på et mye bedre resultat i år.

F.eks Bora, tilbake som den gode gamle, på alerten, regner med at Drillo var årsaken til fjoråret.
Vi ser også et annet press på motstander laget., spill høyere på banen, slutt på måk i vei med et utall langballer. Mye hurtige overganger forsvaret via midtbanen med kontroll på ballen.
Om ledelsen fortsatt ikke holder mål, tror jeg Eggen er en bedre klubb trener enn Drillo, fordi om jeg personlig også hadde ofret han og HH av ovenevnte grunn.  Ser dermed positivt frem til ny sesong ,når tom. Toth begynner å levere.
Syntes han viste mye positivt i de to kampene i helgen.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 jan 06, 21:09
Riktig, vi burde hatt en sporansvarlig der HamKam har Tjernås, der Lyn har Bjarmann, der LSK har Fjørtoft også videre........ Er helt enig i at administrasjonen har tatt sjumilsteg siden Eggen tok tak, men føler at det fortsatt er upløyd mark........

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 jan 06, 00:46
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Riktig, vi burde hatt en sporansvarlig der HamKam har Tjernås, der Lyn har Bjarmann, der LSK har Fjørtoft også videre........ Er helt enig i at administrasjonen har tatt sjumilsteg siden Eggen tok tak, men føler at det fortsatt er upløyd mark........


Husk at det er Knut Torbjørn Eggen som har ønsket det slik vi har det i klubben nå. Det vil si at KTE er den som er sportsansvarlig.
Til å ta seg av det praktiske ved spillerforsterkninger og kantrakter har klubben Arve Mokkelbost og nå som han er sykemeldt vil jeg tro at Harry overtar den biten.
Den lille flausen med Sør-Afrikaneren må nok KTE ta fullt og helt på sin egen kappe.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340