Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - IFK Göteborg

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jan 06, 17:15
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Og dette skulle man betale 170 kr. for å se på. Nei takk sier jeg. Samme for meg om det er en såkalt finale.



170 spenn er vel for begge kampene i dag?  Uansett synes jeg det er litt i overkant for en treningskamp eller to... Uansett hvor mye "cup" eller hva eff de kaller turneringen. ;)


Det sto i blad at bronsefinalen kostet 150 og finalen 170. Da får de heller skrive litt klarere hva som går og gjelder.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jan 06, 17:16
Opprinnelig postet av Patrioten
90: 2-1 till Fredrikstad. I sista spelminuten avgör Mihaly Toth turneringen i Fredrikstad genom att stöta in segermålet från nära håll. Matchen är slut.



Kanskje Toth får et gjennombrudd allikevel. Jeg har i hvertfall ikke avskrevet han ennå.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 jan 06, 17:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten
90: 2-1 till Fredrikstad. I sista spelminuten avgör Mihaly Toth turneringen i Fredrikstad genom att stöta in segermålet från nära håll. Matchen är slut.



Kanskje Toth får et gjennombrudd allikevel. Jeg har i hvertfall ikke avskrevet han ennå.


Utrolig hyggelig for han dette....og oss selfølgelig.
F..n sitte på jobb på en dag som dette........

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 jan 06, 17:33
Tarek var jævlig god idag. Litt Solskjær preg på han synes jeg. Uten sammenlikning forøvrig. Utrolig god førstetouch, i tillegg får han tillit på alt av dødballer. Utrolig spennende utvikling på den gutten. Gleder meg til fortsettelsen.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jan 06, 18:21
Jeg har nevnt det hele tiden jeg at han kommer til å bli bra. Jeg har faktisk mer tro på han enn Mackie.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340