Husk meg
Brukernavn
Passord

Given Mombasa.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 jan 06, 12:24
Endret: 24 jan 06, 12:25

:-), Nei tenkte mer på:

"Dom flesta klubbar går ju på dom bästa spelarna va? FFK går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!."

Men for all del, sjangsen må han jo få.  Men utiftra hva han skriver om seg selv for 2 år siden og at han da sikkert har fått flere sjangser siden da så tror jeg ikke det er gull vi har på besøk.  Jeg er fornøyd med laget vi har nå.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 jan 06, 17:43
Opprinnelig postet av DeKjök

:-), Nei tenkte mer på:

"Dom flesta klubbar går ju på dom bästa spelarna va? FFK går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!."

Men for all del, sjangsen må han jo få.  Men utiftra hva han skriver om seg selv for 2 år siden og at han da sikkert har fått flere sjangser siden da så tror jeg ikke det er gull vi har på besøk.  Jeg er fornøyd med laget vi har nå.



Sjansen har han fått, og han reiser rett hjem imorgen..

Given var dessverre ikke det FFK hadde bruk for og han har fått beskjed om at klubben ikke behøver å se mer av hans kvaliteter.
Greit nok selv om man kan stille spørsmål til om klubben kanskje har lagt lista litt for lavt i forhold til å gi spillere sjanser til prøvespill.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 25 jan 06, 01:48
Rett og slett imponerende...
De kan jo ikke ha gjort noe arbeid med denne karen i det hele tatt.
Holder det virkelig og sende en mail til en person og be de ta en titt på han og signere med en agents/x-fotballspillers navn?

Egger ler.. jeg gråter...

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 25 jan 06, 09:22

Ser jo humoren også da. Gutten fikk seg en gratistur til is- og snølandet Norge, og var nær ved å få et innhopp mot IFK gøteborg i turneringsfinalen. Dette ble mulig fordi alle fotballklubber/trenere har en drøm om å betale for gråstein og få gull igjen...
Men veldig betenkelig også, når feks Snæbbus etter en liten sjekk på nettet, og får det hele til å virke svært så mistenkelig sprøtt hele greia, i god tid før bobla sprakk..
Håper i alle han fløy på økomomiklassen..  .:-)


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 25 jan 06, 09:32
Synes det var mistenkelig at ingen internettsøk på spilleren ga noe som helst resultat. Dårlig research av FFK igjen. Akkurat som Allan P. Cipriani ifjor og han rumeneren i 2004.

Ta forresten en titt på dette bildet. Raio står å ler i bakgrunnen. Er det Given han ler av, tro? :P
F-B

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 jan 06, 10:45
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

Ta forresten en titt på dette bildet. Raio står å ler i bakgrunnen. Er det Given han ler av, tro? :P
F-B


Tenkte akkurat det samme faktisk...

Er vel forresten ikke noen grunn til å bære seg så fryktelig over at et par skikkelig røtne spillere har fått prøvespilt? Det er tross alt ikke alt for mange kroner det dreier seg om...

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 25 jan 06, 13:34
veeeeeel, nå har det vel vært en eller annen røtten spiller i troppen gjennom årenes løp også da...

---------------------------

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 jan 06, 15:03
Gigantfloppen kaller seg selv perfekt

Given Mabasa - som ble sendt hjem fra FFK stemplet som elendig - omtaler seg selv som en perfekt spiller som minner om Brasils Denilson.
  • EGGEN: - Jeg ble lurt

  • Av Øyvind Brenne, 25.01.2006 kl. 13:20



    LIKE GOD? Denilson, her da han ble Bordeaux-spiller i fjor, er mannen FFKs Given Mabasa sammenlikner seg med. Foto: Digitalsport.
     Les også:
     Eggen lurt av elendig prøvespiller
    100 prosent fotball har funnet en internettside på Playerlist.com der en person har lagt seg inn i basen under samme navn som FFKs prøvespiller. Denne Mabasa omtaler seg selv som en særdeles god og klubbsøkende fotballspiller.

    Han tror godt om seg selv vel.

    Patrioten

    Landslagsspiller

    Ble medlem: 06 jun 03
    Innlegg: 9586

    Lagt til: 25 jan 06, 16:36
    Det var 7.8.000 kroner rett i dass, det kostet denne morroa

    teoball

    Knøttespiller
    Ble medlem: 24 apr 03
    Innlegg: 33

    Lagt til: 25 jan 06, 18:57
    Kanskje det er på tide å heve terskelen for prøvespill?

    keiko99

    Landslagsspiller

    Ble medlem: 05 jul 04
    Innlegg: 11332

    Lagt til: 25 jan 06, 20:09
    nei en bør vel ikke heve terskelen for prøve spill..  tenk om dett hadde vært det kuppet og spilleren hadde vært drot bra ja da hadde dere ikke sagt noe om penga som ble brukt

    ---------------------------

    se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

    (Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
    "Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


    Costanza

    Landslagsspiller

    Ble medlem: 23 mar 03
    Innlegg: 6579

    Lagt til: 25 jan 06, 21:01
    Det hele minner meg litt om en annen historie:

    Det var senegalesiske Ali Dia som daværende Southampton-manager Greame Souness hentet til klubben, usett, i 1996. Saken var at at Souness hadde fått en telefon fra en som gav seg ut for å være George Weah (trolig verdens beste fotballspiller på den tiden) som fortalte Souness at denne Dia var en fetter av ham som hadde spilt for Paris St. Germain og hadde mange landskamper for Senegal. Alt dette var selvsagt løgn og det var en tvilsom agent som stod bak. Men Souness kjøpte alt sammen og gav faktisk Dia tillit i en Premier League-kamp uten å ha sett han spille! Det vil si, han startet på benken, men kom inn for Le Tissier da han måtte ut med skade. Dia viste seg raskt å være en katastrofe av en fotballspiller som var laaaangt unna å holde akseptabelt nivå og publikum visste ikke helt hva de skulle tro. SÅ elendig var han. Souness ble tvunget til å bytte han ut igjen og det var selvfølgelig hans siste opptreden for Soton eller en annen toppklubb. Ganske utrolig at sånt kan skje, men også litt morsomt :)

    ---------------------------

    "Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


    denialsander

    Landslagsspiller
    Ble medlem: 06 jul 05
    Innlegg: 3236

    Lagt til: 25 jan 06, 22:35
    Opprinnelig postet av teoball
    Kanskje det er på tide å heve terskelen for prøvespill?


    Det bør i det minste være på sin plass å sjekke referansene iallefall EN GANG før de bruker penger på å hente noen til prøvespill. 

    Men 7-8.000 kroner er lite i forhold til et budsjett på 40.000.000... 

    ---------------------------

    Fuh! Fuh! Fuh!


    spartasupporter

    Juniorspiller

    Ble medlem: 30 okt 05
    Innlegg: 188

    Lagt til: 28 jan 06, 21:13
    Opprinnelig postet av Costanza
    Det hele minner meg litt om en annen historie:

    Det var senegalesiske Ali Dia som daværende Southampton-manager Greame Souness hentet til klubben, usett, i 1996. Saken var at at Souness hadde fått en telefon fra en som gav seg ut for å være George Weah (trolig verdens beste fotballspiller på den tiden) som fortalte Souness at denne Dia var en fetter av ham som hadde spilt for Paris St. Germain og hadde mange landskamper for Senegal. Alt dette var selvsagt løgn og det var en tvilsom agent som stod bak. Men Souness kjøpte alt sammen og gav faktisk Dia tillit i en Premier League-kamp uten å ha sett han spille! Det vil si, han startet på benken, men kom inn for Le Tissier da han måtte ut med skade. Dia viste seg raskt å være en katastrofe av en fotballspiller som var laaaangt unna å holde akseptabelt nivå og publikum visste ikke helt hva de skulle tro. SÅ elendig var han. Souness ble tvunget til å bytte han ut igjen og det var selvfølgelig hans siste opptreden for Soton eller en annen toppklubb. Ganske utrolig at sånt kan skje, men også litt morsomt :)



    Ali Dia er kanskje den beste historien av alle. Jeg har en kamerat som har kampen på video. En soleklar vorspielklassiker! Tro meg, Dia er så dårlig at han får Tufte IL til å se ut som FFK. Etter bare noen sekunder hører man den voksende summingen som ender i øredøvende latter på tribunen. Spesielt...!!!

    Jeg håper en gang å kunne spørre Egil Østenstad og Claus Lundekvam om denne "medspilleren" - begge spilte jo kampen. 

    For en historie!!! Men da vel bare skje med Souness...

    ---------------------------

    - sammen for Sarpsborg


    denialsander

    Landslagsspiller
    Ble medlem: 06 jul 05
    Innlegg: 3236

    Lagt til: 29 jan 06, 22:57
    Opprinnelig postet av spartasupporter


    Ali Dia er kanskje den beste historien av alle. Jeg har en kamerat som har kampen på video. En soleklar vorspielklassiker! Tro meg, Dia er så dårlig at han får Tufte IL til å se ut som FFK. Etter bare noen sekunder hører man den voksende summingen som ender i øredøvende latter på tribunen. Spesielt...!!!

    Jeg håper en gang å kunne spørre Egil Østenstad og Claus Lundekvam om denne "medspilleren" - begge spilte jo kampen. 

    For en historie!!! Men da vel bare skje med Souness...


    Ooooh, det hadde vært så sykt fett om du kunne laga en kopi som kunne legges ut et sted på nett. :)

    ---------------------------

    Fuh! Fuh! Fuh!



    Flat Trådet Nøstet
    Side 3 av 3 3

    Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

    Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

    26/04/2024 21:35 | 06d4061f