Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne på landslaget..

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

efefkå

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 jan 06
Innlegg: 1

Lagt til: 27 jan 06, 17:20
Når Kvisvik var i Brann var han den beste og ønsket av alle i Fredrikstad. Nå ser dere på magen og dobbelthaken isteden. Kvisvik kommer til å stoppe kjeften deres med en knallsesong som hengende spiss.....

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 28 jan 06, 03:00
Opprinnelig postet av Patrioten

Raymond bør se å få av seg litt, regner med dere har sett magen hans http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/45/455/455445/styrketrening858.jpg



Raymond har visstnok gått ned 6 kilo siden Jul og har planer om å gå ned ytterligere 4 kilo.
Jeg så ham siste gang på treninga den samme dagen som han ble tatt ut på landslaget, og da så han betydelig slankere ut enn man har sett ham på flere år. Jeg vet også at han selv har sagt at han går mot en stor sesong i år, og det tror jeg faktisk han får rett i, for han har virkelig imponert på treningene i det siste i sin nye posisjon som hengende spiss og han var vel også en av de beste i landskampen mot Mexiko.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jan 06, 05:47
Nå må jo tross alt det bildet der sammenlignes på et mer representativt grunnlag. Joda, han ser riktignok store og rund ut, men det er i forhold til Hoset. ALLE ser store og runde ut sammenlignet med den lille pingla fra Molde, og det hjelper vel heller ikke på vekta til Hoset at han har hatt pottetrening deler av turen... Sammenlignet med et normal person vil jeg tro Kvisvik ser både lettbeint og sprek ut :o)

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 01 feb 06, 13:26
Opprinnelig postet av Flemastro
"Hareide bekrefter overfor VG Nett at han jobber med flere alternativer til USA-turen, men vil foreløpig ikke overfor VG Nett si hvilke spillere dette gjelder."

Hadde vært fint om Brenne var en av dem.


Han burde jo begynne å se på Brenne nå:
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=692

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f