Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørgen P til Sparta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 01 jan 06, 13:36
Ifølge SA skulle han ha svart i går. Ennå ingen nyheter om saken liggende ute noen steder. Da kommer det vel en kjapp avklaring om kort tid.

Spørsmål: Tar jeg helt feil, eller var ikke Jørgen Pettersen relativt god for FFK som midtstopper og back i 1. divisjon? Eliteserienivået er uinteressant å sammenlikne ettersom det jo ikke aktuelt for Spartas del. I hvert fall ikke kommende sesong.

Håper og tror at han kan bli en veldig godt midtstopper ved å spille fast på ganske høyt nivå over tid.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jan 06, 13:44
Opprinnelig postet av spartasupporter
Ifølge SA skulle han ha svart i går. Ennå ingen nyheter om saken liggende ute noen steder. Da kommer det vel en kjapp avklaring om kort tid.

Spørsmål: Tar jeg helt feil, eller var ikke Jørgen Pettersen relativt god for FFK som midtstopper og back i 1. divisjon? Eliteserienivået er uinteressant å sammenlikne ettersom det jo ikke aktuelt for Spartas del. I hvert fall ikke kommende sesong.

Håper og tror at han kan bli en veldig godt midtstopper ved å spille fast på ganske høyt nivå over tid.


Dro ikke Jørgen til Borrusia da ??

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 01 jan 06, 13:50
Tydeligvis ikke...

I SA stod det at han har tilbud fra Sparta og Pors

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jan 06, 14:34
Endret: 01 jan 06, 14:35
Opprinnelig postet av spartasupporter
Tydeligvis ikke...

I SA stod det at han har tilbud fra Sparta og Pors


Sto det i Fredriksstad Blad. Fikk han fløyten før han i det hele tatt hadde fått sjansen der nede ?? 

Har du link ??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jan 06, 14:55
Han fikk kontraktsforslag fra reservelaget til Glabach, men kan jo hende han takket nei til det. Sparta er nok ikke noe dumt valg for han. For ja, han gjorde det ganske godt for FFK som midtstopper i 1. divisjon.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 jan 06, 15:51
Et godt tips til Pettersen nå må være at han finner seg en klubb hvor han garantert får spilletid. Og en klubb han han vil være i ett par tre år........ Om det blir en klubb på nedre del i 1 div eller topplag i 2 div får heller så være........

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 01 jan 06, 22:12
Jørgen Pettersen har skrevet under for Sparta for to sesonger. Står på nettsiden til klubben nå.

Gratulerer til han, og gratulerer til Sparta

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jan 06, 23:00
Gratulerer med Pettersen Sparta =)
Dere trenger nopk han mer enn oss... Vi har spillere som Bora, Raio, Lindstrøm? Tronseth =P
Hvem har sparta sarpsborg fått av oss nå?
Bjørnar Johannesen, Jørgen Pettersen, Rino Hansen... hvem fler? Blir nesten FFK2 =P
Neida.. Lykke til i 1 divisjon Sparta Sarpsborg, og bank Moss for meg også =) 

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 01 jan 06, 23:33
Opprinnelig postet av SirLion
Gratulerer med Pettersen Sparta =)
Dere trenger nopk han mer enn oss... Vi har spillere som Bora, Raio, Lindstrøm? Tronseth =P
Hvem har sparta sarpsborg fått av oss nå?
Bjørnar Johannesen, Jørgen Pettersen, Rino Hansen... hvem fler? Blir nesten FFK2 =P
Neida.. Lykke til i 1 divisjon Sparta Sarpsborg, og bank Moss for meg også =) 


FFK har jo fått med seg Mikael Røn, Lasse Staw, "Giggi" Dervishi, så det går jo nesten opp-i-opp. Dessuten har dere også Kvisvik.

Ingen tvil om at vi har mange flotte gutter på laget som er født og oppvokst litt lenger ned i Glomma enn fossen. Det gjør det også litt ekstra hyggelig når det er lokale spillere på laget.

Jeg kan ikke garantere at vi banker Moss, men håper vi unngår FFKs statistikk mot Moss de siste årene!

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jan 06, 23:42
Endret: 01 jan 06, 23:42
Opprinnelig postet av SirLion
Hvem har sparta sarpsborg fått av oss nå?
Bjørnar Johannesen, Jørgen Pettersen, Rino Hansen... hvem fler? Blir nesten FFK2 =P

Hm.. Gjør det oss til Moss 2 da? Arg..

Ønsker Jørgen Pettersen lykke til i Sparta. Tror det var et smart valg av både klubb og spiller!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jan 06, 00:39
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av SirLion
Hvem har sparta sarpsborg fått av oss nå?
Bjørnar Johannesen, Jørgen Pettersen, Rino Hansen... hvem fler? Blir nesten FFK2 =P

Hm.. Gjør det oss til Moss 2 da? Arg..

Ønsker Jørgen Pettersen lykke til i Sparta. Tror det var et smart valg av både klubb og spiller!

jeg kan ikke se han sa moss 2.. skjønner ikke hvorfor du sier arg da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 jan 06, 02:12
kan det ha noe med att FFK har flere tidligere Mossespillere på laget??

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 jan 06, 21:40
Er vel redd for at Jørgen har gjort et bedre valg enn Sparta. Trodde en stund at Jørgen hadde det som skulle til for å ta skrittet fullt ut, og nærme seg godt 1. divisjonsnivå/tippeliganivå, tar jeg ikke feil, så stagnerte han idet han sluttet å få spille sammen med ToreP. Gjorde mange feilvalg og klønete løsninger. Han har ikke den nødvendige autoriteten og teknikken etter min mening, men det er vel muligens noe som han kan utvikle. La oss håpe det for både Jørgen, og Sparta sin del.
Lykke til.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


snyper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 12

Lagt til: 03 jan 06, 16:10
Godt å  høre at  trygdekontoret her i byen slipper å lønne den gutten i tia fremover. Bra jobba sparta!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340