Husk meg
Brukernavn
Passord

Galleri på ffksupporter.net

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 29 des 05, 16:15

Er det dere ansvarlige for siden som har tatt bildene i galleriet, eller er det folk som har sendt de inn?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 des 05, 16:20
Det er vi som er ansvarlige for sidene som har tatt bildene, ja. Eller det vil si, vi har hatt et par personer som har tatt bilder for oss på noen kamper. Etter at vi åpnet galleriet har vi også oppfordret andre til å sende inn bilder, og vi får fått inn noen. Legger de til fortløpende.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 31 des 05, 01:11

Takk for svar! Et godt tiltak Costanza!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 jan 06, 14:57
når dere åpnet Galleriet..  så ser jeg øverst at det er en bok under der strå det i parantes Galleri..  hvorfor er det mun menyen på venstre side som en kan klikke på.. brude en ikke åpnet den der oppe også ?

jeg bare lurer...

en annen ting.. når det gjelder bilder av stallen 2006 her på Supporter.net  når vil dere begynne å fjenre dem som ikke tilhører stallen lenger ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 20 jan 06, 17:22
Normalt er det jeg som gjør denne biten, men jeg var på en tre-ukers ferie i jula og i tillegg har jeg klart å ødelegge hånda. To operasjoner har jeg nå vært igjennom, så det går nok fremover, men det er vanskelig å skrive lengre tekster og bedrive design med ei hånd.

8. februar går gipsen og stingene, og da er det forhåpentligvis en mulighet for å få fikset disse detaljene.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jan 06, 02:00
Opprinnelig postet av Holters
Normalt er det jeg som gjør denne biten, men jeg var på en tre-ukers ferie i jula og i tillegg har jeg klart å ødelegge hånda. To operasjoner har jeg nå vært igjennom, så det går nok fremover, men det er vanskelig å skrive lengre tekster og bedrive design med ei hånd.

8. februar går gipsen og stingene, og da er det forhåpentligvis en mulighet for å få fikset disse detaljene.
du bør kjøpe deg noen som kan gjøre det for deg.. jeg har sagt det før å jeg sier det igjen onani er ikke bra

nei da jeg skjønner deg godt

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340