Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny leder i Plankehaugen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 des 05, 14:41
For det nærmer seg Plankehaugens generalforsamling, og ryktene sier at Plankehaugen-sjef Lars Thoresen ikke vil ta gjenvalg. Og det er i høyeste grad bekymringsverdig skriver Jon i sin faste spalte i FB.

Er det noen som har forslag til hvem som bør være den nye lederen, hvis Lars virkelig gir seg.


http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051223/FFK/112230018/-1/FFK

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 24 des 05, 15:48
Ting løser seg sikkert:)

Lars er en utrolig god leder..
Plankehaugen har vokst alt for fort... i forhold til til medlemmer som har ansvar/tar ansvar...
Kanskje på tide å ta opp i et årsmøte at det bør være flere funksjoner i haugen?

Lars som Jon skriver gjør faktisk utrolig mye... er ikke bare å være plankehaugen utad.., men også mange møter med klubben/e.. plankehaugen blekka(ansvarlig der å) + og bilder med mere og web siden...

innbiller meg at det kommer noen forslag på årsmøte om at Leder`n i plankehaugen får litt mindre å holde fingre i enn det Lars har gjort.. for det er nemlig ikke lite...

Lars utrolig god jobb...
å ja har sakt hva jeg ønsker meg til jul.... at Lars blir med videre:), å lede oss fram til flere jubel år med haugen.
så får vi se hvor snill Nissen er i år:)


God jul til alle sammen:)
hilsen Kristian (som fant ut at klokka går alt for fort til at han har tid til å sitte her) hehe


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 des 05, 16:04
Opprinnelig postet av mr_max
Ting løser seg sikkert:)


Lars utrolig god jobb...
å ja har sakt hva jeg ønsker meg til jul.... at Lars blir med videre:), å lede oss fram til flere jubel år med haugen.
så får vi se hvor snill Nissen er i år:)



Utrolig fin Juleønske... Er med på den av hele mitt hjerte. Tror faktisk at PH kommer til å miste en hel dimensjon hvis Lars gir seg .... 

God Jul alle sammen !!!

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 24 des 05, 23:30
Lars har vært en flott leder. En hyggelig fyr som har gjort så vanvittig mye for oss. Håper virkelig ikke han trer av.
Thoresen-sang, noen? ;)

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 des 05, 14:09
Opprinnelig postet av Patrioten
For det nærmer seg Plankehaugens generalforsamling, og ryktene sier at Plankehaugen-sjef Lars Thoresen ikke vil ta gjenvalg. Og det er i høyeste grad bekymringsverdig skriver Jon i sin faste spalte i FB.

Er det noen som har forslag til hvem som bør være den nye lederen, hvis Lars virkelig gir seg.


http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051223/FFK/112230018/-1/FFK
Jeg får håpe Ulf Berg tar på seg den oppgaven. Han har vel erfaringa som skal til!?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 des 05, 15:19
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Patrioten
For det nærmer seg Plankehaugens generalforsamling, og ryktene sier at Plankehaugen-sjef Lars Thoresen ikke vil ta gjenvalg. Og det er i høyeste grad bekymringsverdig skriver Jon i sin faste spalte i FB.

Er det noen som har forslag til hvem som bør være den nye lederen, hvis Lars virkelig gir seg.


http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051223/FFK/112230018/-1/FFK
Jeg får håpe Ulf Berg tar på seg den oppgaven. Han har vel erfaringa som skal til!?


Spørs om han orker det da.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 26 des 05, 16:24
Uansett hvem som overtar, vedkommende får store sko å fylle.... Lars har gjort og gjør en meget god jobb

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 des 05, 19:26
Lars har nok gjort en bra jobb. ønsker lars lykke til vidre.. kansje det er på tide med ny leder.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 des 05, 12:43
Opprinnelig postet av keiko99
Lars har nok gjort en bra jobb. ønsker lars lykke til vidre.. kansje det er på tide med ny leder.


Lars har da ikke sittet lenge ?? Er ikke vits i å bytte hvert annet år heller vel ??

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 des 05, 00:47
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Lars har nok gjort en bra jobb. ønsker lars lykke til vidre.. kansje det er på tide med ny leder.


Lars har da ikke sittet lenge ?? Er ikke vits i å bytte hvert annet år heller vel ??
jeg skjønner det du mener, men jeg mener at det kansje ett skifte er greit nok

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 des 05, 11:19
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Lars har nok gjort en bra jobb. ønsker lars lykke til vidre.. kansje det er på tide med ny leder.


Lars har da ikke sittet lenge ?? Er ikke vits i å bytte hvert annet år heller vel ??
jeg skjønner det du mener, men jeg mener at det kansje ett skifte er greit nok


Hittil så har vi hatt 3 ledere på den lille tiden Plankehaugen har vært. Jeg ser helst at en leder sitter lenger i sjefsstolen.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 jan 06, 09:08
Har hørt at Lars går på ett år til hvis han blir valgt da... HELT KONGE !!! SYNES JEG !!!!! 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


MåkoMæl

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 05
Innlegg: 37

Lagt til: 05 jan 06, 10:03
Jeg synes det er kjempeflott om Lars velger å fortsette som leder for Plankehaugen! Men, det er kanskje på tide å vurdere om man som leder skal få en økonomisk kompensasjon for jobben?! Tross alt er det svært mange timer hver dag som går med til å fylle dette vervet.

---------------------------

Drillo er (en offensiv) type!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 05 jan 06, 12:58

Helt konge hvis Lars fortsetter, har gjort en utrolig bra jobb som leder for haugen til nå i hvertfall

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 05 jan 06, 23:49
Opprinnelig postet av MåkoMæl
Jeg synes det er kjempeflott om Lars velger å fortsette som leder for Plankehaugen! Men, det er kanskje på tide å vurdere om man som leder skal få en økonomisk kompensasjon for jobben?! Tross alt er det svært mange timer hver dag som går med til å fylle dette vervet.


Der er du inne på noe viktig! Hvis PH har mulighet så bør de vurdere å gi en økonomisk kompensasjon til Lars eller eventuelt en ny leder. 

Da er det kanskje mer interessant for de som tar på seg vervet, og gå på flere år også, slik at vi ikke stadig bytter ut vår talsmann utad.

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 06 jan 06, 12:17

Jeg synes sjøl det har blitt altfor mye mas om den økonomiske delen her. Greit nok med den kompensasjonen som er i dag. Jon S har mast mye om det der med en halv stilling. Jeg sier ikke at det hadde vært en uting, men for min del har det gått mer på om jeg klarer å få tid til å fullføre studiene mine ved siden av både jobb og Plankehaugen. Jobbsituasjonen ser ut til å være grei inntil videre. Med Aristokraten og Sport Cafè som arbeidsgiver samt en relativt fleksibel kontorrottejobb i Oslo, så går det greit nok å kombinere med et såpass stort verv. Det som i etterpåklokskapens ånd ikke har gått så greit å kombinere, er studier. Studiene har litt for ofte kommet i siste rekke, så nå går vel døm til helvete i ett år til... Vi får se. Valgsproget mitt blir i hvertfall "Golf er også dugnad!".

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 07 jan 06, 00:16

Trenger du å gjøre ferdig skolen da Lars? Etterhvert som FFK er på alles lepper og har et av verdens beste og mest respekterte lag, og Plankehaugen har et distriktskontor i alle verdens hjørner blir det jo ganske attraktivt å være leder for en så stor organisasjon!

Skal slutte å blande meg nå! Uansett, takk for jobben du har gjort! En god talsmann for oss planker!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 07 jan 06, 02:45
Endret: 07 jan 06, 02:45

Når Lars er ferdig på skolen bør det bli fulle kjerker??
Teologi studenten sin det

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 jan 06, 15:34
Opprinnelig postet av Hjælmen

Når Lars er ferdig på skolen bør det bli fulle kjerker??
Teologi studenten sin det



Studerer ikke han historie da ??

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 08 jan 06, 15:31

Mulig det blir et lite snev av fotballhistorie i historieoppgaven min, og fotball er jo ikke så langt unna religion. Som leder av en supporterklubb, kan jeg kanskje kalles teologistudent?

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340