Husk meg
Brukernavn
Passord

Sørli biter tenna sammen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 des 05, 00:58
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051211/FFK/112110015

En spiller med slik holdning bør enhver klubb ha,denne gutten gir seg jo aldri...Herlig innstiling på han!
I motsetning til en annen keeper vi hadde i troppen i fjor.

Stå på Sørli

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 des 05, 11:42
Og så er han humørspreder i tillegg.

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 des 05, 15:02
Ingen tvil om at mannen har en profesjonell instilling, det skal han ha honnør for...

Men det hjelper ikke å ha all verdens innstilling, så lenge man ikke er god nok for laget!!!
Synes at vi skal sparke Steinardo ut porten på Stadion så fort Staw blir frisk, og heller satse på Staw som reservekeeper.. Han har jo tross alt mange gode år, med stort utviklingspotensiale, foran seg...

Steinardo hører hjemme i 1.div, kanskje noe for Sparta eller Moss??

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 des 05, 15:30
Opprinnelig postet av Superboy
Ingen tvil om at mannen har en profesjonell instilling, det skal han ha honnør for...

Men det hjelper ikke å ha all verdens innstilling, så lenge man ikke er god nok for laget!!!
Synes at vi skal sparke Steinardo ut porten på Stadion så fort Staw blir frisk, og heller satse på Staw som reservekeeper.. Han har jo tross alt mange gode år, med stort utviklingspotensiale, foran seg...

Steinardo hører hjemme i 1.div, kanskje noe for Sparta eller Moss??


Flott sagt! Vi SPARKER steinar ut vi! Passe på at han får med seg bagen sin bare...... Tulling!
Steinar er blant dem, kanskje den, som har betydd mest som spiller for oss de siste årene! Hvertfall av de som er her nå!
Håper vi forlenger kontrakten hans! Han viser en flott holdning å blir å kjemper om plassen! Dessuten vil ytterligere konkurranse bidra til at Steinar hever seg å! Dessuten har en spiller med den innstillinga å holdningen til Steinar mye å si for hele spillergruppa!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 des 05, 15:56
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Superboy
Ingen tvil om at mannen har en profesjonell instilling, det skal han ha honnør for...

Men det hjelper ikke å ha all verdens innstilling, så lenge man ikke er god nok for laget!!!
Synes at vi skal sparke Steinardo ut porten på Stadion så fort Staw blir frisk, og heller satse på Staw som reservekeeper.. Han har jo tross alt mange gode år, med stort utviklingspotensiale, foran seg...

Steinardo hører hjemme i 1.div, kanskje noe for Sparta eller Moss??


Flott sagt! Vi SPARKER steinar ut vi! Passe på at han får med seg bagen sin bare...... Tulling!
Steinar er blant dem, kanskje den, som har betydd mest som spiller for oss de siste årene! Hvertfall av de som er her nå!
Håper vi forlenger kontrakten hans! Han viser en flott holdning å blir å kjemper om plassen! Dessuten vil ytterligere konkurranse bidra til at Steinar hever seg å! Dessuten har en spiller med den innstillinga å holdningen til Steinar mye å si for hele spillergruppa!


Steinar er en alle tiders gutt på alle måter, og fortjener absolutt ikke å bli sparket ut porten på stadion.

Humørsprederen Steinar betyr mye for hele troppen og dessuten har han alltid vært lojal overfor klubben, selv på den tiden han var et 3.- 4. valg. 
Håper Steinar blir og fortsetter å ta opp kampen mot Shaaban. Kjenner jeg Steinar rett, så hever han seg nok et par hakk også med denne konkurrenten på plass.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 11 des 05, 16:03

fantastisk fyr!!

diggern


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 des 05, 16:05

Steinardo er sikkert en skikkelig grei og hyggelig kar, men FFK er en profesjonell fotballklubb, og da må man være såpass kyniske at vi ser på ferdighetsnivå... Og jeg mener at Steinar ikke er en god nok keeper for FFK! Selvfølgelig skal innstilling og profesjonalitet også telle, men ikke på bekostning av ferdigheter..

Sparke ut porten var selvsagt meget sterkt formulert, men jeg mener at vi bør satse på Staw som andrekeeper, dermed er Sørlie overflødig.

Og nei, Steinar har aldri vært SÅ god i FFK. Et par gode kamper er ikke bra nok til å forsvare hans plass i troppen, etter mitt syn..

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 des 05, 17:39
Jeg håper Steinar blir, så får heller Staw være såpass voksen at han tar opp kampen med ham om å være reservekeeper.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 11 des 05, 18:29
Tror nok en av disse vil bli borte til Seriestart,
Lasse er da 18 år og med å tilby han spill på juniorlaget, er det samme som å si at han bør se seg om etter noe annet.
Så som tredjevalg i år tipper jeg gutten er tapt for FFK
Med Steinar er det det samme, om Lasse blir foretrukket, tror jeg Steinar vil se seg om etter en ny klubb, om han ikke har tenkt og legge opp etter ent kontrakt i FFK.
Så uansett hvem av de som blir foretruket, blir dette et dilema.
Dette har ingen ting med å være voksen nok, men at spillerne må tenke egen utviklig
Det kan som sagt ikke være 2 andre keepere

sindrel

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 nov 05
Innlegg: 1

Lagt til: 11 des 05, 22:28
Kosesteinar er sjefen!

---------------------------

mMmm... Kosesteinar!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 des 05, 23:53
Steinar er en alle tiders type han, men synes det er på tide at Staw går opp et hakk. Og jeg tviler på at Steinar er noe spesielt lysten på å være tredjevalg i klubben så veldig mye lenger.
Staw er tross alt 18 år, og da må han begynne å få muligheten.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 12 des 05, 10:00

Steinar viser nok en gang hvilken konkurranselysten kjernekar han er i dette intervjuet! Jeg håper Steinar forblir vår 2. keeper, eller kanskje til og med vår 1. keeper dersom Shabaan skulle vise seg å skuffe. Men for at Steinar skal få disse mulighetene, må han overbevise FFK-ledelsen og selvfølgelig også oss supportere at han kan holde det nivået som kreves av en TL-keeper. Lykke til Steinar!

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 des 05, 12:25
Er det noen som har sett Steinar VS Shaaban på trening ?
Hvordan er status på keeper plassen ?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 12 des 05, 13:50

Vet sikkert at Lasse har fått tilbud fra andre TL-klubber blandt annet Rosenborg. Nå er det viktig at vi tar vare på et av de største keepertalentene i landet. Da må Steinar vike til side å slippe Lasse opp!! Det sier seg selv det!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 12 des 05, 13:51
Selv om det er enda hardere om plassen hos Troillungan da....bak hirscfield, johnsen, lund-hansen og rønningen...haha

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 des 05, 13:56
Den beste løsningen hadde muligens vært å leie ut Lasse Staw til en 1. divisjonsklubb neste sesong, forutsatt at han ble førstevalg der. Men jeg er tvilsom til at noen klubb på de to øverste nivåene vil bruke en 18 åring som førstevalg...


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 12 des 05, 14:10
Endret: 12 des 05, 14:11
Staw kan nok f.eks leies ut til "tidligere" Oslo Øst. Bunnlagene i 1. tar nok gjerne imot en lovende 18 åring. Det er en del forskjell på resursene til topp og bunn klubbene.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 12 des 05, 14:22

Nå må han vel først og fremst bli skadefri! Noen som kan gi statusrapport angående skader i troppen?

Staw trenger nok snart større utfordringer ja! Mister på sikt landslagsplassen også hvis han kun får spille junior og noe 3. divisjon..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 12 des 05, 18:35
steinar er konge!

---------------------------

Enerly # 8 på drakta mi neste år...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340