Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressekonferanse i kveld

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 07 des 05, 21:26
Har fulgt denne mannen lenge, hadde aldri trodd han skulle havne her til lands, og iallefall ikke hos oss! Han har uvurdelig erfaring, og har en bakgrunn ingen av våre spillere kan skilte med. Tror han hadde vært en sterk utfordrer til Isaksson på landslaget om han hadde spilt jevnt de siste årene. Kanskje kommer det nå?

Skåler for en offensiv og positiv signering fra FFK!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 des 05, 21:37
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Har fulgt denne mannen lenge, hadde aldri trodd han skulle havne her til lands, og iallefall ikke hos oss! Han har uvurdelig erfaring, og har en bakgrunn ingen av våre spillere kan skilte med. Tror han hadde vært en sterk utfordrer til Isaksson på landslaget om han hadde spilt jevnt de siste årene. Kanskje kommer det nå?

Skåler for en offensiv og positiv signering fra FFK!

Dette synes jeg vitner om at klubben vil videre, ja. I Aftonbladet står det også å lese at han valgte FFK til tross for lavere lønn. Jeg velger å tro at det betyr at han, i tillegg til at han kommer nærme sønnen i Stockholm, har tro på det FFK og Eggen har skissert.

Apropos landslag, forresten, står det å lese her at han i 2002 valgte å spille for Egypt framfor Sverige, så noen utfordrer til Isaksson blir han neppe. Men ikke for det - jeg vet ikke om han faktisk har spilt noen kamper for Israel.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 des 05, 21:39
Flott!
Endelig en glad melding.
Ett par slike til før februar så kan FFK se lyst på framtiden.
Grattis

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 des 05, 21:53
fryktelig bra!! shaaban var nm1 på julelista!! nå må vi ta nye tak framover og hente inn lignende kvalitet i forsvar og på midtbanen. forza fredrikstad!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 des 05, 22:27
Bra dem fikk inn Rami :D Nå tror jeg på toppplassering til neste år :D
Han utkonkurrerer nok Steinar nå.. Blir spennende å se hva som skjer til neste år...
Gratulerer med ny keeper folkens =D Han skal også være her til 2009 =D *feire*

PS! Hvorfor har ikke ffksupporter.net skrevet om det her da? =P

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 des 05, 22:43
nydelig:D

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 07 des 05, 23:37
Sannsynligvis et meget godt kjøp.
For ikke å glemme de ekstra sesongkortene som dermed blir å finne under juletreet...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 des 05, 00:38
mulig vi har vår nye katein der..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 08 des 05, 08:23
Jeg slutter meg til rekken av gratulanter. Dette var bra jobbet av Eggen og klubben.
En klassespiller.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 08 des 05, 08:30
Opprinnelig postet av Radoslaw
Sannsynligvis et meget godt kjøp.
For ikke å glemme de ekstra sesongkortene som dermed blir å finne under juletreet...


Gikk han ikke GRATIS til oss da ? mener jeg hørte det på tv2 i går kveld...

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 des 05, 08:44
han var gratis ja...

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 08 des 05, 09:07
Endelig en signing som alle kan være fornøyd med. Håper han er like god som Myhre. Det lille jeg her sett av ham er veldig bra. 
Håper og tror at klubben jobber videre og styrker laget med flere spillere fra øverste hylle. Det er vel liten tvil om at dette var en signing fra øverste hylle:)

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


MåkoMæl

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 05
Innlegg: 37

Lagt til: 08 des 05, 09:27
Ja, denne ervervelsen var virkelig fra øverste hylle. Nå håper jeg også at vi kan få en skikkelig spiss på plass snart - ála Rushfeldt eller Helstad. Mangler selvfølgelig noen forsterkninger på andre plasser i laget også, men en kvalitetsspiss bør være førstevalget med hensyn til nye kjøp.

---------------------------

Drillo er (en offensiv) type!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5514

Lagt til: 08 des 05, 09:37
Jeg mener fortsatt at en ny spiss ikke bør ha høyeste proritet. Jeg mener først og fremst at forsvaret må styrkes. Dette til tross for at det er flere lovende juniorer som banker på.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


MåkoMæl

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 05
Innlegg: 37

Lagt til: 08 des 05, 09:46
Forsvaret er vel ok, egentlig - bortsett fra at vi trenger en ny og bedre høyreback. Synes egentlig at spissplassen er mest presserende å få dekket med en ny toppspiller. Sier jo sitt når Simen Brenne fra sin posisjon på midtbanen ble FFKs toppscorer denne sesongen... En giftig målgjører er det vi virkelig trenger å få på plass nå.

---------------------------

Drillo er (en offensiv) type!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 08 des 05, 11:53
Håper også på en spiss. En målfarlig en. Det sier sitt når en midtbanespiller blir toppscorer. Det er bare det at jeg tror ikke FFK har økonomi til å hente en toppspiss. Det koster å ha en sånn på lønningslista.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 des 05, 11:57
Endret: 08 des 05, 11:58
En spiss bør kun hentes dersom klubben mot alle odds får tak i en virkelig klassespiss. Får man ikke tak i det, så får vi satse på å utvikle de vi har (Wiig, Hoås, West, Toth og Tarik). Men vi får kanskje starte en annen tråd om dette. Pressekonferansen var i går.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


MåkoMæl

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 05
Innlegg: 37

Lagt til: 08 des 05, 12:04
Det er noe som heter "utgift til inntekts ervervelse". Har man ingen storscorer, så havner man fort langt nede på tabellen (jmf. FFK i år). Da er man heller ikke så attraktiv som klubb med hensyn til å hente inn pengesterke sponsorer eller ekstrainntekter fra sponsorene når situasjonen tilsier det. Dermed er og forblir økonomien i klubben middelmådig. Har man en målfarlig spiss som gjør jobben og er med å sørge for at klubben er blant de fire-fem beste, så tror jeg pengene sitter mer løst hos sponsorene. Noen ganger må man bare "kline til" for å skaffe til veie en god (og dyr) spiller - som på sikt betaler seg tilbake ved at klubben klatrer de nødvendige plassene opp på tabellen.

---------------------------

Drillo er (en offensiv) type!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 des 05, 13:48
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg mener fortsatt at en ny spiss ikke bør ha høyeste proritet. Jeg mener først og fremst at forsvaret må styrkes. Dette til tross for at det er flere lovende juniorer som banker på.


helt enig. la meg presisere at jeg selv ønsker å se en naturlig målscorer i klubben(noe vi ikke har per dags dato). MEN vi har større behov i forsvar og på hving. ønsker en ny stopper, ny hback(blixt ut), ny hving, ny sentral medtbanespiller(ramberg ut) og til slutt en KVALITETSSPISS. i den rekkefølgen. det jeg mener vi MÅ ha er en ny stopper og et klart førstevalg på hback. samt må vi dessverre hente inn en erstatter etter enerlys tragiske skade. forøvrig så ligger AGF under streken i danmark nå, en gjenforening med risholt hadde ikke gjort meg noe...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 08 des 05, 14:05

synes de spissene vi har nå ser veldig spennende ut!! vet jo aldri hva som skjer i vinter, mulig wiig blir bæl god!!!!!


har trua jeg!!

men en høyre back hadde ikke tatt til skade!!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f