Pressekonferanse i kveld
Skåler for en offensiv og positiv signering fra FFK!
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Har fulgt denne mannen lenge, hadde aldri trodd han skulle havne her til lands, og iallefall ikke hos oss! Han har uvurdelig erfaring, og har en bakgrunn ingen av våre spillere kan skilte med. Tror han hadde vært en sterk utfordrer til Isaksson på landslaget om han hadde spilt jevnt de siste årene. Kanskje kommer det nå?Dette synes jeg vitner om at klubben vil videre, ja. I Aftonbladet står det også å lese at han valgte FFK til tross for lavere lønn. Jeg velger å tro at det betyr at han, i tillegg til at han kommer nærme sønnen i Stockholm, har tro på det FFK og Eggen har skissert. Apropos landslag, forresten, står det å lese her at han i 2002 valgte å spille for Egypt framfor Sverige, så noen utfordrer til Isaksson blir han neppe. Men ikke for det - jeg vet ikke om han faktisk har spilt noen kamper for Israel.
Skåler for en offensiv og positiv signering fra FFK!
Bjørn Jervell Hansen
Endelig en glad melding.
Ett par slike til før februar så kan FFK se lyst på framtiden.
Grattis
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
savner "svensk magi" allerede
Han utkonkurrerer nok Steinar nå.. Blir spennende å se hva som skjer til neste år...
Gratulerer med ny keeper folkens =D Han skal også være her til 2009 =D *feire*
PS! Hvorfor har ikke ffksupporter.net skrevet om det her da? =P
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
For ikke å glemme de ekstra sesongkortene som dermed blir å finne under juletreet...
FFK and Wisla Krakow forever...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
En klassespiller.
Opprinnelig postet av Radoslaw
Sannsynligvis et meget godt kjøp.
For ikke å glemme de ekstra sesongkortene som dermed blir å finne under juletreet...
Gikk han ikke GRATIS til oss da ? mener jeg hørte det på tv2 i går kveld...
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Håper og tror at klubben jobber videre og styrker laget med flere spillere fra øverste hylle. Det er vel liten tvil om at dette var en signing fra øverste hylle:)
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Drillo er (en offensiv) type!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg mener fortsatt at en ny spiss ikke bør ha høyeste proritet. Jeg mener først og fremst at forsvaret må styrkes. Dette til tross for at det er flere lovende juniorer som banker på.
helt enig. la meg presisere at jeg selv ønsker å se en naturlig målscorer i klubben(noe vi ikke har per dags dato). MEN vi har større behov i forsvar og på hving. ønsker en ny stopper, ny hback(blixt ut), ny hving, ny sentral medtbanespiller(ramberg ut) og til slutt en KVALITETSSPISS. i den rekkefølgen. det jeg mener vi MÅ ha er en ny stopper og et klart førstevalg på hback. samt må vi dessverre hente inn en erstatter etter enerlys tragiske skade. forøvrig så ligger AGF under streken i danmark nå, en gjenforening med risholt hadde ikke gjort meg noe...
savner "svensk magi" allerede
synes de spissene vi har nå ser veldig spennende ut!! vet jo aldri hva som skjer i vinter, mulig wiig blir bæl god!!!!!
har trua jeg!!
men en høyre back hadde ikke tatt til skade!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914