Pressekonferanse i kveld
Kan ikke være ny spiller, dette sa Eggen her om dagen.
– Jeg kan ikke si mye om den saken, svarer Eggen kontant.
– Men jeg kan bekrefte at vi er på utkikk etter en keeper, samt at vi ønsker oss en type allround-forsvarsspiller.
– Det skjer nok ikke så mye på overgangsfronten før jul. Vi har en bra stall på nåværende tidspunkt og vi skal jobbe videre med å utvikle de vi har, avslutter Eggen før han og Ahlsen forsvinner ut i høstkvelden.
Lyn positive til å slippe Leo | |
Øyvind Leonhardsen skal nærme seg en overgang til Strømsgodset. Lyn er positive. |
Opprinnelig postet av fletcher
Jeg tipper Steen fra Ålesund. Tviler på at shaaban er klar. Kan sevlfølgelig være et navn som ikke har kommet fram og..
Snakket med en i Dagbladet som mente at det var svensken, han hadde hørt at de hat forhandlet med han og at de nesten var i mål, juger han så faen
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
I følge en i Expressen er Shabaan positiv til Fredrikstad, men under forusetning at han skal bo i Oslo
ekte ffk supporter;)
Opprinnelig postet av fletcher
Jeg tipper Steen fra Ålesund. Tviler på at shaaban er klar. Kan sevlfølgelig være et navn som ikke har kommet fram og..
Steen er vist på vei til TIL.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Tror ikke det settes opp pressekonferanse for Christian Steen. Må være et større navn. Shaaban eller Myhre. Eller Rushfeldt? Han hadde vært noe å ha han! :D
FFK i mitt hjerte - Erik Røed
PÅL
Hva jeg tror er en sak, men jeg ser også faren ved at det ikke er sikkert det er en ny spiller... Kan like godt være noe annet, f.eks. Enerly eller ny hovedsponsor....
Heller nok mest mot at det er en spiller, men blir ikke overrasket om det er noe annet.
Myhre, Shabaan eller Rushfeldt.... Det beste i mine øyne hadde vært sikre og positive nyheter om Enerly. Men det er nok å håpe på for mye...
God bedring, Daginn!
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Fra spøk til alvor, mine kilder sier at han mangler en del som går på det holdningsmessige når det gjelder å være såkalt "toppidrettsutøver"....
God bedring, Daginn!
Opprinnelig postet av A.Scheie
Ikke for å være gledesdreper her, men....
Hva jeg tror er en sak, men jeg ser også faren ved at det ikke er sikkert det er en ny spiller... Kan like godt være noe annet, f.eks. Enerly eller ny hovedsponsor....
Heller nok mest mot at det er en spiller, men blir ikke overrasket om det er noe annet.
Myhre, Shabaan eller Rushfeldt.... Det beste i mine øyne hadde vært sikre og positive nyheter om Enerly. Men det er nok å håpe på for mye...
Det beste hadde jo vært om det var gode nyheter om Dagfinn. Ingen tvil om det. Det ønsket står uansett høyest - og det håper jeg det gjør for alle som har følelser for FFK. Men det er nesten ikke lov å håpe at vi skal få en så god nyhet...
Er nok mer sannsynlig med en spiller og da hadde det vært fint med en storfisk. En storfisk ala Myhre nå ville vært positivt med tanke på andre forsterkninger senere i vinter også.... Da vil klubben i så tilfelle sende ut et signal om "hvor liste ligger...."
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
la oss håpe det er myhre eller shaaban. mitt råtips er shaaban. rushfeldt er 32år folkens, gjør det bra i østerrike, men tror ikke han vil bli en like stor stjerne i TL eventuelt neste sesong. nivåøkning er stikkordet i forhold til TL de siste årene. forøvrig ønsker jeg absolutt ikke rønningen, samt kan tronseth umulig være en virkelig god spiller hvis kamma med spillerflukt er villig til å gi slipp på ham.
forøvrig så flytter jeg selv til frstad 10des, 1min gange fra stadion
savner "svensk magi" allerede
Men det er det jeg har hørt lissom.. får håpe det er det og ikke noe annet da :P
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Dette her bør være noe stort!
eller hva de hadde snusa seg frem til på formidagen da
1 plass. 2005 , vel litt over det som er mulig men 3 plass hehe
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914