Pressekonferanse i kveld
Hm...
Sesongkort..., snart jul...,
...kan dette muligens ha en sammenheng ?
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Men klok av skade forventer jeg ikke at det er Myhre som er klar.
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Med all denne hypen, tror jeg at jeg skal passe på for å ikke bli skuffa når spilleren presenteres...
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Opprinnelig postet av DeKjök
Hva slags tidspunkt er dette for en pressekonferanse egentlig? Betyr det at spilleren har lang vei til Fredrikstad?
Har tenkt på det selv. Tidspunktet er ganske uvanlig for å presentere en spiller. FFK hadde vel noe av det samme i fjor sommer da de ventet at Mihaly Toth skulle ankomme med fly... Da ble pressekonferansen holdt på kvelden. Hvis ryktene stemmer om at det er en norsk spiller, men som har lang reisevei, så er det lett å tenke i de baner vi aller helst vil tenke...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Stolt Oslo Aristokrat
"Bring in Tommy Mhyre. I reckon he deserves a chance. Proven international keeper. No doubt he`ll be off soon too!"
Ikke noe transfer rykter om Myhre fra England.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
En av MANGE muligheter.
Tidligere har Toralf Hvidsten hatt kontakten med Myhre. Han har hentet de fleste FFK spillerne på Fornebu, det jeg kan si er at BMW`en hannes står ikke på jobben nå.....Når går neste fly fra london til Oslo tro......:
12:55 LHR | 16:00 OSL | 2:05 | SK806 |
lander han 16:00 så rekker han konferansen kl 19:00. Passasjerlisten hvordan får jeg tak i den tro........
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Tidligere har Toralf Hvidsten hatt kontakten med Myhre. Han har hentet de fleste FFK spillerne på Fornebu, det jeg kan si er at BMW`en hannes står ikke på jobben nå.....Når går neste fly fra london til Oslo tro......:
Lenge siden Hvidsten har hentet noen på fornebu..om spilelrne ikke har vært telenor-ansatte...
Det går vel 2 fly i timen fra london til Oslo....
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Opprinnelig postet av DeKjök
Hva om Eggen vil ta et hvileår igjen og skal dele ansvar med Nils Johan Semb?
hehe
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Kanskje det er en odd spiller som er på vei? Nevner jo at salg av Occean ikke vil gi nok til å dekke alt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914