Husk meg
Brukernavn
Passord

Kommer Yherland til å erstatte Enerly?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 des 05, 16:39
Mener vi helt klart bør satse på Mackie på høyrekanten nå,gutten er 18 snart 19 vel,og det er vel i den perioden at spilleren trenger å få den matchinga han trenger på et høyt nivå. Håper ikke eggen venter så mye lenger med å bruke han, kommer helt klart å bli en hit på høyresida,slipp han til fra start fra første serierunde

                                                  Shabaan

                 Berti               Prioja                  Bora         ny spiller
 
                Kvisvik           Brenne               Bjørkøy      Macki

                                            Hoås          West (En god erstatter for west hvis han er mye skadet)


---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 des 05, 16:45
Endret: 11 des 05, 16:45
Spennende startoppstilling dette, selv om jeg vil tro du mener å speilvende kantene/backene, for nå er Berti høyreback, Kvisvik høyreving, og Mackie venstreving, og du vil ha en ny venstreback. Men blir det omvendt (noe du sikkert mente) så ser det jo bra ut.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 des 05, 17:36
På juniorlaget ble han mest brukt på venstre. Men jeg har sett han på begge sider på jr., og han utpekte seg mest når han var på venstre.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 des 05, 01:59
Opprinnelig postet av Rune Haugen
På juniorlaget ble han mest brukt på venstre. Men jeg har sett han på begge sider på jr., og han utpekte seg mest når han var på venstre.


Ettersom du svarte meg, så regner jeg med det svaret var til meg? For jeg vil heller ha Kvisvik på venstre enn på høyre, han har jo tross alt en god venstrefot, ikke høyre. Om Mackie bruker begge aner jeg faktisk ikke, men jeg vil i hvert fall ikke hatt Mackie på venstre på bekostning av Kvisvik. Måtte i tilfelle Kvisvik gått inn i en mer sentral rolle...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 des 05, 06:57
Endret: 12 des 05, 06:58
Enig med deg FFK1903, men jeg synes da å huske Raymon satte inn en aldri så liten perle med høyrefoten i en av de første kampene for oss, var det ikke en slags brasse han satte inn? Synes også å huske at han snakket om at han var like god med begge beina i et intervju etter den kampen, men at han brukte mest venstrefoten etter en skade

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 des 05, 10:11
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
På juniorlaget ble han mest brukt på venstre. Men jeg har sett han på begge sider på jr., og han utpekte seg mest når han var på venstre.


Ettersom du svarte meg, så regner jeg med det svaret var til meg? For jeg vil heller ha Kvisvik på venstre enn på høyre, han har jo tross alt en god venstrefot, ikke høyre. Om Mackie bruker begge aner jeg faktisk ikke, men jeg vil i hvert fall ikke hatt Mackie på venstre på bekostning av Kvisvik. Måtte i tilfelle Kvisvik gått inn i en mer sentral rolle...


Jeg svarte ikke deg, men forannevnte. Men moderatorene oppfordrer til ikke å bruke siter-knappen for ofte, så da prøver jeg å unngå det. Du burde egent. ha skjønt at den ikke var til deg, hvis du hadde lest innlegget til personen foran deg.

snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 102

Lagt til: 12 des 05, 12:44
Javel...er dette noe du er helt sikker på?? I alle de kampene jeg har sett han, mener jeg at han har brukt venstrebeinet til det meste..... Det være seg, føring av ball, finter etc...

---------------------------

Lenge leve hjørnet


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 des 05, 13:50
Tror det volleyskuddet var mer flaks enn dyktighet jeg da, hva Raymond måtte si etter den kampen tror jeg ikke noe på, he he. Neida, han kan sikkert gjøre en god jobb med høyre, men det er med venstrefoten han er best, og det blir vel dårlig med innlegg med venstre som høyreving....

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 des 05, 13:52
Endret: 12 des 05, 13:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg svarte ikke deg, men forannevnte. Men moderatorene oppfordrer til ikke å bruke siter-knappen for ofte, så da prøver jeg å unngå det. Du burde egent. ha skjønt at den ikke var til deg, hvis du hadde lest innlegget til personen foran deg.


Det er vel gjentatte siteringer som ikke er så populært, når det blir sitert fire, fem innlegg i samme svar. Og dessuten, selv om du ikke vil sitere personen du skal svare, så er det jo bare å trykke på svarknappen på riktig person for det, da slipper jeg å få e-post om at du har svart på mitt innlegg.  Og innlegget du skrev kunne godt ha vært et svar til mitt innlegg uansett, ikke vanskelig å tro at du har svart meg da vettu

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 des 05, 14:52
Opprinnelig postet av snæbbuss-aristokrat #87
Javel...er dette noe du er helt sikker på?? I alle de kampene jeg har sett han, mener jeg at han har brukt venstrebeinet til det meste..... Det være seg, føring av ball, finter etc...

Absolutt ikke noe jeg er sikker på, bare noe jeg mente å huske fra noen måneder tilbake - men nå har jeg ganske brukbar hukommelse, da... Men, som FFK1903 er inne på, det er ikke sikkert man skal ta alt Raymon sier for seriøst!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 102

Lagt til: 12 des 05, 14:56
Opprinnelig postet av DrDRE
Opprinnelig postet av snæbbuss-aristokrat #87
Javel...er dette noe du er helt sikker på?? I alle de kampene jeg har sett han, mener jeg at han har brukt venstrebeinet til det meste..... Det være seg, føring av ball, finter etc...

Absolutt ikke noe jeg er sikker på, bare noe jeg mente å huske fra noen måneder tilbake - men nå har jeg ganske brukbar hukommelse, da... Men, som FFK1903 er inne på, det er ikke sikkert man skal ta alt Raymon sier for seriøst!


Det jeg tenkte på var om Mackie er høyrebeint...... Ser at flere her mener det, noe jeg er uenig i...

---------------------------

Lenge leve hjørnet


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 12 des 05, 15:02
Jeg var også, og er fortsatt, ganske sikker på at han er høyrefot... Nesten helt sikker...

snæbbuss-aristokrat #87

Juniorspiller
Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 102

Lagt til: 12 des 05, 15:31
hvorfor mener du det? er det noe han har sagt sjøl eller hvor har folk det fra??

---------------------------

Lenge leve hjørnet


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 des 05, 15:42
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg svarte ikke deg, men forannevnte. Men moderatorene oppfordrer til ikke å bruke siter-knappen for ofte, så da prøver jeg å unngå det. Du burde egent. ha skjønt at den ikke var til deg, hvis du hadde lest innlegget til personen foran deg.


Det er vel gjentatte siteringer som ikke er så populært, når det blir sitert fire, fem innlegg i samme svar. Og dessuten, selv om du ikke vil sitere personen du skal svare, så er det jo bare å trykke på svarknappen på riktig person for det, da slipper jeg å få e-post om at du har svart på mitt innlegg.  Og innlegget du skrev kunne godt ha vært et svar til mitt innlegg uansett, ikke vanskelig å tro at du har svart meg da vettu


Jeg visste ikke at du fikk e-post på slikt jeg. Jeg har ikke merka av på det jeg se.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 des 05, 20:40
Dette står å lese i referatet til medlemsmøte til Plankehaugens angående Dagfinn Enerly og hans mulige erstatter



Et par ord om Dagfinn ble det også. Det har så langt vært mye snakk om det tragiske som har skjedd, men det er jo også et faktum at han må erstattes på et vis. Det ser ut til at man forsøker å erstatte Dagfinn ved internt opprykk eller hva man nå skal kalle det. Eggen varslet også at Raymond kom til å få en meget sentral rolle på laget til året. Det er få om noen i Norge som matcher Raymond når det gjelder overblikk og gode pasninger.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 des 05, 21:34
Jeg har trua på at Yherland kan gå rett inn på førstelaget til neste år jeg. Mener at han er den beste høyrekanten vi har for øyeblikket men er kanskje ikke god nok deffensivt..  Hvis ikke han skal spille bør vi kjøpe inn en ny høyrekant.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340