Husk meg
Brukernavn
Passord

Lars Blixt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 des 05, 22:14
NRK har jo bare reprodusert artikkelen til Moss Dagblad fra noen dager siden... Er ikke pga økonomi de har lagt Blixt på is (det gjelder Madsen), men fordi Bakke ikke er helt sikker på om han ønsker seg Blixt eller ikke ennå. De regner sikkert med å få Blixt gratis om de vil, noe det ikke skulle forundre meg om FFK gikk med på...


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 des 05, 22:14
Opprinnelig postet av JJunior
Uansett om Moss bestemmer seg for å satse på Blixt så kan vi ikke forvente at de kan betale noe som helst for ham.
Om man ser på hvilke spiller Moss nå har gitt opp på grunn av pris, så ser vi hvilke summer klubben ikke har råd til å betale.

Moss var vistnok interresert i Jesper Westerberg , men han ble altfor dyr for dem. Westerberg ble priset til 500 000 kroner.

I tilleg så sier Moss at de kun har råd til å hente bosman-spillere, siden de ikke engang har råd til å kjøpe løs spillere fra skeid i andre divisjon.

Så om Blixt går til Moss, så tror jeg som sagt at det kun skjer om FFK bestemmer seg for å kvitte seg med ham gratis.
Dette er jo ett scenario som godt kan skje om vi får tak i gode erstattere i forsvarsrekka, men slik som ståa er akkurat nå så ser det ikke slik ut.

Alt dette kan selvsagt endre seg om Friend eller Bernier blir solgt iløpet av vinteren.


Helt enig her. Blix bør gå gratis til Moss.

Begrunnelse: 
PAC forlenger sin avtale, 
FFK kommer til å forsterke med minst en forsvarsspiller til, antagelig en midtstopper og en allrounder, og da sier det seg selv at Blix blir overflødig. 
Dessuten så kom vel Blix til FFK som Bosman spiller

---------------------------

FFK på toppen i 2006


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 05 des 05, 08:51
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Helt enig her. Blix bør gå gratis til Moss.

Begrunnelse: 
PAC forlenger sin avtale, 
FFK kommer til å forsterke med minst en forsvarsspiller til, antagelig en midtstopper og en allrounder, og da sier det seg selv at Blix blir overflødig. 
Dessuten så kom vel Blix til FFK som Bosman spiller

Det er greit for meg at Blixt går gratis til Moss, men IKKE FØR vi har erstatter på plass.

jaja100

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 12

Lagt til: 08 des 05, 12:04
bytte mot vidar.+2mill.hehe

---------------------------

yes i am.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 08 des 05, 13:30
Hvorfor i alle dager skal vi slippe Blixt gratis til Moss Ikke svarte spør du meg! Ger kan vi presse Moss litt! Selvfølgelig kommer de til å kjøpe spillere før seriestart! Da ender det heller opp med at de selger VM! Å hvis vi skal kvitte oss med Blixt, så er det mange andre klubber som sikkert vil kjøpe ham fri.. Vet han har sagt han blir for å hjelpe Enerly, men mye kan skje før seriestart...
Nei, vi skal ikke hjelpe Moss når de er så kjipe å gjerrige på å selge spillere ass! Krev heller overpris for ham, slik de gjør!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 des 05, 13:46
Opprinnelig postet av jaja100
bytte mot vidar.+2mill.hehe


Det er ikke Vidar Martinsen som står øverst på FFK`s ønskeliste akkurat nå. 

Den forsterkningen som det blir jobbet med nå, og som sannsynligvis er klar før jul, er en allround forsvarsspiller, som også kan brukes som en defensiv midtbanespiller. Det er jo ikke så lenge til jul, så det dukker nok snart opp et eller flere navn, tenker jeg.
Det kommer antageligvis ikke til å skje noe med Blix, før denne spilleren er på plass og det er jo slett ikke sikkert at Blix forsvinner i det hele tatt.
Synes forøvrig det virker som om FFK med Arve i spissen jobber veldig målrettet nå, med å virkelig forsterke laget til neste sesong. Knut Torbjørn opplyste også på pressekonferansen i går at han ikke orket enda et år i bunnstriden av tippeligaen. Det orker vel nesten ikke alle oss andre heller, så nå er det bare å se frem til at vi blir et topplag i 2006.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 des 05, 15:28
Vet også at de ser etter en høyre kant, Enerlys ertsatter

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 08 des 05, 15:47
Nei, sier du det? Kan jeg ikke forestille meg....

---------------------------

God bedring, Daginn!


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 08 des 05, 15:47
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av jaja100
bytte mot vidar.+2mill.hehe


Det er ikke Vidar Martinsen som står øverst på FFK`s ønskeliste akkurat nå. 

Den forsterkningen som det blir jobbet med nå, og som sannsynligvis er klar før jul, er en allround forsvarsspiller, som også kan brukes som en defensiv midtbanespiller. Det er jo ikke så lenge til jul, så det dukker nok snart opp et eller flere navn, tenker jeg.
Det kommer antageligvis ikke til å skje noe med Blix, før denne spilleren er på plass og det er jo slett ikke sikkert at Blix forsvinner i det hele tatt.
Synes forøvrig det virker som om FFK med Arve i spissen jobber veldig målrettet nå, med å virkelig forsterke laget til neste sesong. Knut Torbjørn opplyste også på pressekonferansen i går at han ikke orket enda et år i bunnstriden av tippeligaen. Det orker vel nesten ikke alle oss andre heller, så nå er det bare å se frem til at vi blir et topplag i 2006.



du beskriver jo her det are tronseth er blitt brukt som i hønefoss da....

nå er han også linket til ffk...

http://www.h-a.no/artikkel.asp?Artid=172972&EmneID=HAM-KAM-

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 08 des 05, 15:48
om man går inn på hamkam rubrikken til høyre så kommer man visst til artikkelen.....

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 08 des 05, 17:30
jeg har hørt at han blir solgt kun for at han ligner på en ung solbakken utseendemessig

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340