Røn i samtaler med Sparta
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
her er jeg 100% enig costanza. samtidig blir røn stallfyll nå som den sentrale midtbanen består av brenne,jonna,berg og (ramberg,tygger vel på et kontraktstilbud?)
Er enig jeg også. Røn er for veik rett og slett. Får han litt mer muskler på kroppen så kan han bli en god tippeligaspiller etter hvert.
Håper forresten at Ramberg forlenger. Synes han har vært relativt god i år. Noe ustabil i prestasjonene men hvis han får en vinter til med god trening, så blir det nok enda bedre. Var meget god mot bl.a. Start(B) og Tromsø(H). Han er forresten en sinnsykt god hodespiller i FIFA 2006.
Fredd
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne etter 1-5 nederlaget for Fredri
Bjørn Jervell Hansen
Synes det kan være OK å leie han ut, men selge.
Vil helst vente litt med det, har utviklingspotensiale.
Mener dette sjøl om jeg ikke er for overbegeistret for Røn, deler faktisk
det meste av kritikken.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Røn har vært mye plaget med skader og kan kanskje slå til hvis han får være skadefri og spille fast på høyt nivå. 1. divisjon er nok en perfekt arena for han nå. Samtidig er det forskjell på samtaler med en klubb og forhandlinger. I hvert fall når Sparta har klart å signere en senegalesisk A-landslagsspiller som er 21 og kaptein på laget som vant ligaen i Senegal. Hvordan i all verden har de klart det...?!? Uansett må han da vel være bedre enn Røn, og da går han vel neppe dit? Eller?
Eliteseriespill har, etter min mening, vist seg å være for høyt nivå for ham. Han vil neppe få mye spilletid neste år uansett. Røn er for god for 3.divisjon. Hva er det FFK kan tilby ham for å få ut mer av dette potensialet? Veldig lite, spør dere meg. Om Røn blir i FFK nå så tror jeg han kommer til å stagnere totalt.
Det nytter ikke å tenke slik at "spilleren er ung, spilleren er brukbar, spilleren har potensiale. La oss beholde ham, det kan jo hende han blir god!" Skal man få ut potensialet sitt er man avhengig av matching på riktig utviklingsarena. Slik jeg ser det så tror jeg jevnlig spill i førstedivisjon med Sparta vil kunne være en meget god utviklingsarenea for Røn. Så får vi helelr diskutere om klubben bør frigi ham eller låne ham ut....
God bedring, Daginn!
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Vi må huske på at Røn kun er 21 år, og jeg synes nå at han har gjort store framskritt sammenlignet med i fjor.
Synes Røn skal få lov til å utvikle seg videre i klubben - om kasnkje 1-2 år så er han knallgod.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Ellers er jeg enig i at han må utvikle seg på et bedre nivå enn 3. divisjon. Men Tippeliga er vel nå kanskje for høyt? Hva med Sprint/Jeløy eller SFK i 2. divisjon?
Røn har vel en kontrakt som går ut til nest år, og da er det vel egentlig liten forskjell på å låne ham ut i ett år og på å selge ham.
Røn er ikke god nok for tippeligaen pr i dag! Gi ny kontrakt og lei ut, for å se om han kan bli noe, eller selg med en gang, og glem!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Ryktene sier at Sparta er VELDIG interessert i Røn. Han vil garantert bli satset på hvis han skulle velge dem. Dette har jeg hørt av sikre kilder. Så jeg tror FFK skal opptre varsomt nå.. Men å få leid ut Røn til Sparta og latt han spille et år i 1.divisjon hadde jo vært perfekt..Tenk deg all den nyttige erfaringen denne unggutten kunne tatt med seg videre i karrieren.
Røn må bli vist tillit, og må bli voksen og ta ansvar. Jeg har personlig trua på at han vil kunne utvikle seg til en habil tippeligaspiller ved et års opphold i Sparta. Så jeg tror absolutt ikke dette er så dumt..
FFK i tykt og tynt, på FMV!
ingen dum idé. men kun aktuelt hvis sparta betaler lønn for spilleren i denne perioden. røn vil være 5valg som sentral midtbanespiller neste sesong hvis han blir værende i FFK(brenne,jonna,berg,ramberg), dette er en mulighet han absolutt bør gripe!
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av ffkfmv
Ryktene sier at Sparta er VELDIG interessert i Røn. Han vil garantert bli satset på hvis han skulle velge dem. Dette har jeg hørt av sikre kilder. Så jeg tror FFK skal opptre varsomt nå.. Men å få leid ut Røn til Sparta og latt han spille et år i 1.divisjon hadde jo vært perfekt..Tenk deg all den nyttige erfaringen denne unggutten kunne tatt med seg videre i karrieren.
Røn må bli vist tillit, og må bli voksen og ta ansvar. Jeg har personlig trua på at han vil kunne utvikle seg til en habil tippeligaspiller ved et års opphold i Sparta. Så jeg tror absolutt ikke dette er så dumt..
Jeg støtter tankene dine. Jeg ser også en god sliter i denne spilleren.
Men ryktene sier også at lønnsforventninger har vært så skyhøye at klubben forhandler med en annen istedet som er enda bedre. Spørs om dét var lurt gjort av Røn hvis det stemmer!
Vi får se hva som skjer. 3. divisjon en sesong til er ødeleggende for spilleren!
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914