Husk meg
Brukernavn
Passord

Thomas Myhre dropper norsk klubber

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 05, 13:45
Det er nok derfro Fredrikstad satser på PMK http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=297249

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 nov 05, 13:59
F*****, hadde håpet på at han skulle havne i ffk,blææææ...Nå er vi stucked med elendige keepere i ffk og en inkompetent ledelse som ikke klarer å se lenger enn 25 min unna etter en ny keeper... "Bra jobba"..

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


snyper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 12

Lagt til: 20 nov 05, 16:49
Endret: 20 nov 05, 16:50
Den økonomiske støtten fra eksterne kapitalytere er kanskje fraværende etter tidligere mindre vellykkede investeringer. Derfor gå for slike lokale "billigløsninger"...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 nov 05, 17:07
regnet med at en såpass "sær og pengegrisk" fyr ikke klarte å la være å gå etter pengene, lett tjente penger da ihvertfall, sitter på benken å håver inn penger... hadde vært noe det....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 20 nov 05, 17:49
Håper å tror han mister landslagsplassen nå! Fatter ikke hva han tenker med egentlig.. Må jo kun være penga han går etter... Skjønner godt han ikke vil tilbake til Norge, men å forbli 3 valg i en middels klubb i England...? Da måtte det vært bedre å spilt fast på Raufoss eller sånn i stedet!

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 20 nov 05, 23:54

Jeg kjenner en pokerspillende, arbeidsnarkoman Frekkrik som gjør "alt" for å tjene penger.. Hehe..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 nov 05, 23:57
Jeg forstår Thomas Myhre godt og ville nok gjort det samme om jeg var ham...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 21 nov 05, 00:22

Ja penger er viktig, uansett hvordan man vrir og vender på det! Det dummeste jeg hører er folk som sier at "Penger er ikke alt!" Hva kan man foreta seg, unne seg og det hele tatt leve av hvis man ikke har penger?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 nov 05, 07:13

Hvor mye tjener`n der ? kan umulig være verdt det.
...og hva sier Åge nå.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 nov 05, 10:45
Han har vel spenn nok fra før? Når ikke det henger høyere å få spille 1 lagsfotball kan det være emd hele kællen.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 21 nov 05, 10:51
Endret: 21 nov 05, 10:54
Enig med deg Ido.

Vil tro han har nok penger før. Har han ikke lyst til å spille da? Virker jo lite sannsynlig at det blir noe særlig med kamper på ham i england.

Redigert for å legge til: Det burde vel være mulig å finne en keeper som styrker troppen. Ideelt burde vi ha fått inn en keeper som er sterkere enn de vi har nå. Ikke satse på å utvikle en keeper til å bli god, det har vi ikke råd til i tippeligaen!

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 nov 05, 11:10
Opprinnelig postet av danieltr

Ja penger er viktig, uansett hvordan man vrir og vender på det! Det dummeste jeg hører er folk som sier at "Penger er ikke alt!" Hva kan man foreta seg, unne seg og det hele tatt leve av hvis man ikke har penger?

Penger er faktisk ikke alt! Du kan ikke kjøpe deg venner, glede eller familie. Som helt klart er noen av de viktigste tingene her i livet, men det er ikke det denne tråden handler om. Synd at Myhre ikke vender hjem da.

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340