Husk meg
Brukernavn
Passord

Publikum går røykfrie Tippeliga

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 nov 05, 23:43

Publikum går røykfrie Tippeliga-arenaer i møte i 2006. Et enstemmig Odd-styre har vedtatt å støtte oppfordringen fra Norges Fotballforbund om et røykfritt stadion i Skien. 
http://www.ta.no/lokal_sport/oddgrenland/article1828449.ece


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 nov 05, 00:04
dette er bra,helt klart en idee her i Fr.stad også

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 nov 05, 05:58
La nå dette skje på samtlige arenaer. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har irritert meg over idioter som fyrer opp en røyk, tar to. tre trekk av den, mens den resten av tiden er "kult" plassert mellom fingrene og forgifter oss andre som prøver å se fotball. Neste gang skal jeg nappe sneipen ut av fingrene på dem og stumpe røyken i bakhodet på dem...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 20 nov 05, 09:28

Syntes det er en veldig dum ide med røykfri stadion,  dat bør det heller legges til rette for områder der det er lov til å røyke , fordi om jeg ikke røyker selv så må det da gå an å respektere de som røyker og la de få lov til det .

Overformynderiet er jeg totalt i mot.

Vi er tross alt ute i fri luft


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 nov 05, 11:44
Hvor vanskelig kan det egentlig være å holde seg i 45 minutter? Røyking er ingen rettighet og bør behandles deretter.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 20 nov 05, 11:53
Helt enig, FFK1903. Det er så J**** plagsomt! De tar ett par trekk, og resten går på oss ved siden av... Røykfri stadion hadde vært kjempebra

---------------------------

FFKgutten


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 20 nov 05, 13:41

Ja, for all del. Vi må gå inn for røykfri stadion. Jeg blir så irritert av den røykinga at jeg nesten mister konsentrasjonen fra kampen. Det er jo rett og slett skadelig den passive røykinga.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "


snyper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 12

Lagt til: 20 nov 05, 16:43
Dette ser jeg på som en svært positiv utvikling. En slik regel skulle vært innført for lenge siden. Mange plages av røyken. En egen del av tribunen satt av til "damperne" hadde sikkert vært en god løsning for å unngå kommende syting fra røykerne.

Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 20 nov 05, 21:31
ja..d er sykt irriteranes ...

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 nov 05, 10:50
Synes det er rart at det ikke har vært forbudt før. Det er vel ikke noe mer logikk i at det er lov der enn på utesteder? Egne områder på tribunen virker som et godt alternativ!

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 21 nov 05, 10:58
Synes det er latterlig med røykere som sier at dette er en rett.

Hvorfor skal vi som ikke røyker bli tvunget til å røyke fordi en eller annen latterlig person ikke klarer å holde seg i 45 min. Nei det er å IKKE røyke som burde være valgfritt!
Jeg støtter røykeloven i stor grad og synes det hadde vært supert om denne hadde gjeldt på stadion også. Egne røykeplasser er jo en idè  da... 

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 nov 05, 11:02
Endelig. Gleder meg!

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 nov 05, 11:50
Og hvis ikke blir røykeforbud så vil jeg gjerne ha rett til å fyre opp en engangsgrill på stadion.  Et par lekkre tandormimarinerte kyllinglår burde det jo være en menneskerett å fortære under kamp.

Det er merkelig at dette har vært tillatt over alt i samfunnet så lenge som dat har vært.  Tross alt er det for oss ikke-røykere ikke noe mer naturlig enn at noen skulle ha rett til å sitte å fyre på en liten kvist her og der.  Røyk gir ikke-røykere intet annet enn ubehag.  Det finnes ingen gode sider ved røyking for oss.  Det handler ikke om overformynderi, men mangel på folkeskikk.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340