Husk meg
Brukernavn
Passord

Sørlie Årets Spiller i Demokraten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 18 nov 05, 00:14

Jaja...kan ikke akkurat si meg enig i den utmerkelsen...han har hatt et par bra kamper, men har etter min mening vært alt for ustabil til å kunne være fornøyd med årets sessong....merkerlig at Demokraten syns han er Årets Spiller...

http://www.demokraten.no/lokalsport/article1826884.ece

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 18 nov 05, 00:37
Da er det bare å gratulere Steinar! Skal ikke legge skjul på at han ikke er min `årets spiller`, men spesielt kampen i Trondheim trekker han selvsagt godt opp.

Jeg holder på min påstand i en annen tråd at Steinar er en grei tippeligakeeper, om enn nærmere bunnen enn toppen. Hans største problem er vel at han er så ujevn i prestasjonene, mens hans største styrke er reflekser på strek. Husker at det ble hevdet at han var spesielt sterk i feltarbeidet da han kom til klubben, men der har han vel til gode å overbevise.

Jeg vet jeg får pepper for dette, men for meg er det ingen katastrofe om vi går inn i den nye sesongen med Steinar som førstekeeper. Jeg tror at vi ved å gi Steinar tillit får en enda bedre keeper som jeg altså synes holder OK nivå. Men misforstå meg ikke: jeg tar gjerne imot en ny keeper som er klart bedre enn Sørlie. Mer enn gjerne Myhre!

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 nov 05, 01:17
gratulerer steinar

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 18 nov 05, 01:17

Bare å gratulere det.
Skal innrømme at han ikke er årets spiller i mine øyne heller. Men synes han har gjort en ok sesong.
Han har hatt noen MEGET gode kamper, og noen litt mindre gode.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 nov 05, 07:49
Nå er det vel sånn at det systemet Demokraten bruker for å kåre årets spiller vil det være litt lettere for en keeper å utmerke seg......... Berthelsen burde hatt den, med Brenne som en god nr to..........

sil_go_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 24 sep 05
Innlegg: 48

Lagt til: 18 nov 05, 15:00
D er  fult fortjent at steinar får denne prisen
 hadde ikke han spilt i trondheim så hadde vi vært i 1.divisjon så enkelt er d

---------------------------

Stakar enerly:`(
savner markus:`( Åssen kunne døm finne på å selge han æ?


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 18 nov 05, 15:27
Endret: 18 nov 05, 15:31
Opprinnelig postet av sil_go_FFK
D er  fult fortjent at steinar får denne prisen
 hadde ikke han spilt i trondheim så hadde vi vært i 1.divisjon så enkelt er d


Herregud! Man kan da ikke gi en spiller prisen pga en god kamp, eller to for den saks skyld...
Ja, han spilte bra mot RBK, men hva da med Ramberg? Han scora jo mot Start, uten de tre poenga der hadde vi vært i 1.div, burde ikke han få prisen da?
Eller hva med Blixt som faktisk scora goalen mot RBK? Det går ikke ann å begrunne Årets spiller fordi han var med på å redde tre poeng, man må jo se på hele sessongen, og da syns jeg det er helt utrolig at Sørlie blir Årets spiller, etter min mening har han vært veldig ustabil og utrygg, jeg har holdt pusten hver gang han har gått opp i en duell mot en motspiller...

Edit: Bare sånn for å ikke skape misforståelser, jeg syns hverken Ramberg eller Blixt er årets spiller...hvis noen trodde det

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 18 nov 05, 15:52
Dette er årets VITS

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 nov 05, 16:08
Opprinnelig postet av HectorFFK
Opprinnelig postet av sil_go_FFK
D er  fult fortjent at steinar får denne prisen
 hadde ikke han spilt i trondheim så hadde vi vært i 1.divisjon så enkelt er d


Herregud! Man kan da ikke gi en spiller prisen pga en god kamp, eller to for den saks skyld...
Ja, han spilte bra mot RBK, men hva da med Ramberg? Han scora jo mot Start, uten de tre poenga der hadde vi vært i 1.div, burde ikke han få prisen da?
Eller hva med Blixt som faktisk scora goalen mot RBK? Det går ikke ann å begrunne Årets spiller fordi han var med på å redde tre poeng, man må jo se på hele sessongen, og da syns jeg det er helt utrolig at Sørlie blir Årets spiller, etter min mening har han vært veldig ustabil og utrygg, jeg har holdt pusten hver gang han har gått opp i en duell mot en motspiller...

Edit: Bare sånn for å ikke skape misforståelser, jeg syns hverken Ramberg eller Blixt er årets spiller...hvis noen trodde det


Med tap i Kristiansand så hadde det vel blitt kvalik.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 18 nov 05, 16:09
hehe...sant nok...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 nov 05, 16:38
stor prestasjon av demokraten...har de utsendte på kampene?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 18 nov 05, 16:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av HectorFFK
Opprinnelig postet av sil_go_FFK
D er  fult fortjent at steinar får denne prisen
 hadde ikke han spilt i trondheim så hadde vi vært i 1.divisjon så enkelt er d


Herregud! Man kan da ikke gi en spiller prisen pga en god kamp, eller to for den saks skyld...
Ja, han spilte bra mot RBK, men hva da med Ramberg? Han scora jo mot Start, uten de tre poenga der hadde vi vært i 1.div, burde ikke han få prisen da?
Eller hva med Blixt som faktisk scora goalen mot RBK? Det går ikke ann å begrunne Årets spiller fordi han var med på å redde tre poeng, man må jo se på hele sessongen, og da syns jeg det er helt utrolig at Sørlie blir Årets spiller, etter min mening har han vært veldig ustabil og utrygg, jeg har holdt pusten hver gang han har gått opp i en duell mot en motspiller...

Edit: Bare sånn for å ikke skape misforståelser, jeg syns hverken Ramberg eller Blixt er årets spiller...hvis noen trodde det


Med tap i Kristiansand så hadde det vel blitt kvalik.


det hadde det strengt talt blitt med tap i trondheim også

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 18 nov 05, 17:52
Dette må jo være ironi. Dårlig gjort av en lokal avis å mobbe en spiller på denne måten.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 nov 05, 18:06
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av HectorFFK
Opprinnelig postet av sil_go_FFK
D er  fult fortjent at steinar får denne prisen
 hadde ikke han spilt i trondheim så hadde vi vært i 1.divisjon så enkelt er d


Herregud! Man kan da ikke gi en spiller prisen pga en god kamp, eller to for den saks skyld...
Ja, han spilte bra mot RBK, men hva da med Ramberg? Han scora jo mot Start, uten de tre poenga der hadde vi vært i 1.div, burde ikke han få prisen da?
Eller hva med Blixt som faktisk scora goalen mot RBK? Det går ikke ann å begrunne Årets spiller fordi han var med på å redde tre poeng, man må jo se på hele sessongen, og da syns jeg det er helt utrolig at Sørlie blir Årets spiller, etter min mening har han vært veldig ustabil og utrygg, jeg har holdt pusten hver gang han har gått opp i en duell mot en motspiller...

Edit: Bare sånn for å ikke skape misforståelser, jeg syns hverken Ramberg eller Blixt er årets spiller...hvis noen trodde det


Med tap i Kristiansand så hadde det vel blitt kvalik.


det hadde det strengt talt blitt med tap i trondheim også


Men det visste vi ikke på det tidspunktet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 18 nov 05, 18:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av HectorFFK
Opprinnelig postet av sil_go_FFK
D er  fult fortjent at steinar får denne prisen
 hadde ikke han spilt i trondheim så hadde vi vært i 1.divisjon så enkelt er d


Herregud! Man kan da ikke gi en spiller prisen pga en god kamp, eller to for den saks skyld...
Ja, han spilte bra mot RBK, men hva da med Ramberg? Han scora jo mot Start, uten de tre poenga der hadde vi vært i 1.div, burde ikke han få prisen da?
Eller hva med Blixt som faktisk scora goalen mot RBK? Det går ikke ann å begrunne Årets spiller fordi han var med på å redde tre poeng, man må jo se på hele sessongen, og da syns jeg det er helt utrolig at Sørlie blir Årets spiller, etter min mening har han vært veldig ustabil og utrygg, jeg har holdt pusten hver gang han har gått opp i en duell mot en motspiller...

Edit: Bare sånn for å ikke skape misforståelser, jeg syns hverken Ramberg eller Blixt er årets spiller...hvis noen trodde det


Med tap i Kristiansand så hadde det vel blitt kvalik.


det hadde det strengt talt blitt med tap i trondheim også


Men det visste vi ikke på det tidspunktet.


For en idiotisk tråd... Dersom at, hvis om at...

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 18 nov 05, 18:33
Helt enig!
Steinar har gjort en meget god sesong! Hatt mange kamper hvor han har reddet oss, å kommet sterkt tilbake etter å ha blitt skjøvet ut i kulda når Myhretullet oppstod!
Er vel et par som har vært bedre sett over ett, men det er ikke mange!
Dessuten er Steinar dem humørsprederen å en av spillerne som har vært her lengst å kjempet seg tilbake gang på gang! Synes det er tæmt å håne ham på denne måten da, kos deg med prisen du Steinar!

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 18 nov 05, 20:27

Opprinnelig postet av bateman
stor prestasjon av demokraten...har de utsendte på kampene?




Ja synes jo Demokraten stort sett er enige med alle andre utsendte i landets medier.. Så prestasjonen er ikke så verst..

VG: 4,88. Bare Kvisvik(5,13) som skaffet seg et godt snitt på vårsesongen, og Brenne(4,95) er bedre.

Dagbladet: Her er han best av våre.. (5,1)

Aftenposten: Her er han også best av våre.. (5,35) Myhre, Trondsen og Mackie har alle et snitt på 6, men har kun spilt seks kamper til sammen..

nettavisen: Best av våre... (4,88), bortsett fra Myhre igjen.. (5,33 - 3 kamper)

f-b: Akkurat nå fant jeg ikke noen børs men ikke umulig han ble best der og til slutt.. 
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050925/FFK/381612767&SearchID=73226873092305

Fortjent å få prisen? Ja, i følge alle riksmediene.. Ser vi bak børssnittene vet vi at Sørlie har hatt noen skikkelige "makskamper" der alt har gått hans vei, men det er vel ikke ulovlig?

Gratulerer med pris Steinar!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 nov 05, 20:45
Endret: 18 nov 05, 20:46
Opprinnelig postet av danieltr

Opprinnelig postet av bateman
stor prestasjon av demokraten...har de utsendte på kampene?




Ja synes jo Demokraten stort sett er enige med alle andre utsendte i landets medier.. Så prestasjonen er ikke så verst..

VG: 4,88. Bare Kvisvik(5,13) som skaffet seg et godt snitt på vårsesongen, og Brenne(4,95) er bedre.

Dagbladet: Her er han best av våre.. (5,1)

Aftenposten: Her er han også best av våre.. (5,35) Myhre, Trondsen og Mackie har alle et snitt på 6, men har kun spilt seks kamper til sammen..

nettavisen: Best av våre... (4,88), bortsett fra Myhre igjen.. (5,33 - 3 kamper)

f-b: Akkurat nå fant jeg ikke noen børs men ikke umulig han ble best der og til slutt.. 
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050925/FFK/381612767&SearchID=73226873092305

Fortjent å få prisen? Ja, i følge alle riksmediene.. Ser vi bak børssnittene vet vi at Sørlie har hatt noen skikkelige "makskamper" der alt har gått hans vei, men det er vel ikke ulovlig?

Gratulerer med pris Steinar!



Helt enig med daneieltr. Fullt fortjent at Steinar blir kåret til årets spiller,

Når man også tar med at han er en usedvanlig hyggelig fyr, så blir det enda mere fortjent.

Gratulerer Steinar!!

---------------------------

FFK på toppen i 2006


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 18 nov 05, 20:59
Endret: 18 nov 05, 21:01
Jeg skjønner at folk kanvære uenig med meg, men jeg må bare si nok en gang at jeg syns det er HELT utrolig at han får denne kåringen...Jeg er heldigvis uenig, for jeg syns Sørlie er en av den dårligste keeperen i TL. Ja, han har gode kamper, men det har alle, det som er viktig er å være god over tid...det syns jeg ikke Sørlie har prestert i løpet av hele den tiden han har vært her....Kanskje i 1.div, men også da var jeg aldri helt trygg på feltarbeidet hans

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 nov 05, 21:14
Synes Sørlie får litt vel drøy hard medfart her. Han var jo utvilsomt ganske god nesten hele vårsesongen, så fikk han et par tvilsomme kamper på slutten. Deretter kom etter min mening feilaktig, sutrepelle inn mellom stengene. Først på slutten kom Sørlie tilbake og var også han sterk delaktig i at vi ikke tapte de fire siste kampene.........


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340