Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye Fredrikstad Stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 25 av 33 25

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 11 mar 07, 21:56

Er det noen som vet om de lager en større bane en det det var på den gamle stadion?det var jo en alt for liten bane på den gamle stadion..hvorfor lager dem ikke gresset helt ut til tribunen?ellers veldig fine bilder,,

---------------------------

CUPVINNER 06


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 mar 07, 22:07
Opprinnelig postet av TothNR1

Er det noen som vet om de lager en større bane en det det var på den gamle stadion?det var jo en alt for liten bane på den gamle stadion..hvorfor lager dem ikke gresset helt ut til tribunen?ellers veldig fine bilder,,

 

Banen er 105 x 68 meter. Det er faktisk en minimumsstørrelse som UEFA har satt for å kunne spille internasjonale kamper.

Når det gjelder avtanden inn til tribunene (sikkerhetssonen) kunne den ikke vært mindre enn det den er, for her er det også regler fra UEFA som må følges.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 mar 07, 22:12
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av TothNR1

Er det noen som vet om de lager en større bane en det det var på den gamle stadion?det var jo en alt for liten bane på den gamle stadion..hvorfor lager dem ikke gresset helt ut til tribunen?ellers veldig fine bilder,,

 

Banen er 105 x 68 meter. Det er faktisk en minimumsstørrelse som UEFA har satt for å kunne spille internasjonale kamper.

Når det gjelder avtanden inn til tribunene (sikkerhetssonen) kunne den ikke vært mindre enn det den er, for her er det også regler fra UEFA som må følges.

Høres utrolig ut,at det passet så nøyaktig til UEFA`s minstemål for en fotballbane(fotballarena), mellom de 2 gamle verkstedbygningene

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 mar 07, 22:20
Det høres helt perfekt ut. Bare ikke minstemålene til uefa brått oppjusteres da... Det bør vel da kanskje være muligheter for at skjønn, ut i fra de rolige lokalforholdene i Fredrikstad, kan spille inn på en positiv måte?

Mindre bane passer vel også kanskje futsal-vante Raymond bra da han sikkert slipper litt lettere unna lange tunge løp. Mindre bane betyr vel som regel også flere mål. Så underholdningsmessig er jo det bra.

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 11 mar 07, 23:45

Det kribler i hele kroppen når jeg ser de bildene der. Fy faen så bra dette blir. Tror det blir en ganske spesiell følelse å vandre inn på nye stadion Lørdag 14 April kl 19:00. Er ikke hver dag Fredrikstad får et nytt stadion. Er også veldig spent på hva som kommer på Tifo fronten i forbindelse med den kampen, bare det ikke blir ballonger eller kasteruller, det er så kjedelig. Håper det blir godt med trøkk fra Plankehaugen i år, det er jo en ganske god plassering, hvertfall i forhold til hva de får i Kristiansand. Vi har hvertfall Norges best plasserte anlegg, ingen tvil om det.


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 12 mar 07, 00:03
Endret: 12 mar 07, 00:06
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av TothNR1

Er det noen som vet om de lager en større bane en det det var på den gamle stadion?det var jo en alt for liten bane på den gamle stadion..hvorfor lager dem ikke gresset helt ut til tribunen?ellers veldig fine bilder,,

 

Banen er 105 x 68 meter. Det er faktisk en minimumsstørrelse som UEFA har satt for å kunne spille internasjonale kamper.

Når det gjelder avtanden inn til tribunene (sikkerhetssonen) kunne den ikke vært mindre enn det den er, for her er det også regler fra UEFA som må følges.

hvorfor skal dem ha så liten bane iår også?Jeg mener at det var noe som førte til så mange bortetap at spillerne hadde det så uvant med så stor bane iforhold til den hjemme..;D...og blir det plass til å varme opp for innbytterne?

 

---------------------------

CUPVINNER 06


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 12 mar 07, 00:13
Jeg lurer på en sak. Skal "supporterkorpset" marsjere rundt matta i år også? Synes det er så utrolig flaut, særlig når de stopper forann PH og skal dra igang sanger. Pinlig. Det må være litt mer mandig over det synes nå jeg

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 mar 07, 00:24
Opprinnelig postet av danan2

Er også veldig spent på hva som kommer på Tifo fronten i forbindelse med den kampen, bare det ikke blir ballonger eller kasteruller, det er så kjedelig.

 

I følge Bønna så blir det noe helt fortreffelig...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 mar 07, 00:31
støtter danan2 100%!!!! håper vi slipper å se og høre supporterkorpset på stadion i år!!!!!!!!

---------------------------

Frihet for Ultras!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 mar 07, 07:20
Opprinnelig postet av TothNR1
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av TothNR1

Er det noen som vet om de lager en større bane en det det var på den gamle stadion?det var jo en alt for liten bane på den gamle stadion..hvorfor lager dem ikke gresset helt ut til tribunen?ellers veldig fine bilder,,

 

Banen er 105 x 68 meter. Det er faktisk en minimumsstørrelse som UEFA har satt for å kunne spille internasjonale kamper.

Når det gjelder avtanden inn til tribunene (sikkerhetssonen) kunne den ikke vært mindre enn det den er, for her er det også regler fra UEFA som må følges.

hvorfor skal dem ha så liten bane iår også?Jeg mener at det var noe som førte til så mange bortetap at spillerne hadde det så uvant med så stor bane iforhold til den hjemme..;D...og blir det plass til å varme opp for innbytterne?

 

 

Det er vel ikke så mange andre baner enn Ullevål, som er større. Og på Ullevål gikk det vel ikke så værst sist år for FFK.

 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 mar 07, 08:30

Opprinnelig postet av ajg
støtter danan2 100%!!!! håper vi slipper å se og høre supporterkorpset på stadion i år!!!!!!!!

Nei nei nei....vi kan ikke kutte ut det.

Heller det i steden for de jævla reklamene.

Lurer på hva speekeren sier om rømmingsveier i år jeg..(inn på matta eller ut i ælva?)

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Fra himmel til Brenne i helvete.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 mar 07, 09:45

Kutte ut supporterkorpset som  har skaffet FFK og Fredrikstad så mye fin reklame.

Dersom ikke FFK klarer å gi supporterkorpset plass så de kan få se kampene, ja så......... sier ikke mer.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 12 mar 07, 10:31

Opprinnelig postet av eliot
 




 

 

Hva har skjedd med "F" og siste "K" her? Mangel på røde stoler, eller rett og slett montering en sen fredags- lørdagskveld?


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 12 mar 07, 11:06
Endret: 12 mar 07, 11:57
Spiller det så stor rolle?!har sett flere stadioner som har noen litt anerledes stoler her og der. dem svarte stolene er vel for bortedraktene vel?

---------------------------

CUPVINNER 06


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 mar 07, 12:36
Opprinnelig postet av dracula

Kutte ut supporterkorpset som  har skaffet FFK og Fredrikstad så mye fin reklame.

Dersom ikke FFK klarer å gi supporterkorpset plass så de kan få se kampene, ja så......... sier ikke mer.

 

 

det supporterkorpset er bare latterlig og flaut...  vil gjerne ha det bort så fort som mulig

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 mar 07, 15:03
Endret: 12 mar 07, 15:04
Opprinnelig postet av Oslo

Opprinnelig postet av eliot
 




 

 

Hva har skjedd med "F" og siste "K" her? Mangel på røde stoler, eller rett og slett montering en sen fredags- lørdagskveld?



Tenker du på at den først F`en har tre ekstra hvite stoler på toppen, og K `en er alt for høy?
Ser meget dumt ut, spør du meg. Men de sorte setene er deilige, da

Det blir som en venn av meg alltid sier:
Sier du godt, blir du noe godt.

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 mar 07, 15:08
Endret: 13 mar 07, 09:14

Opprinnelig postet av T.Olsen
Ser meget dumt ut, spør du meg. Men de sorte setene er deilige, da

 

Forbannelse: Måtte sola varme opp sete ditt no jævli ! 

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Gi meg den jævla billetten nå !


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mar 07, 15:11
Endret: 13 mar 07, 09:15
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av T.Olsen
Ser meget dumt ut, spør du meg. Men de sorte setene er deilige, da

 

Forbannelse: Måtte sola varme opp sete ditt no jævli ! 



HeHe kan velge rødt eller svart sete jeg,kommer til å sitte(stå) på rødt der det er liv.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 mar 07, 13:39
I noen ledige minutter tok jeg turen ned til stadion i dag for å få en titt med mine egne blå. Det var et vakkert skue, og noe helt annet enn å se det på bilder. Det så så bra ut. Kriblingen i magen fram til seriestart på nytt stadion er nesten ikke til å holde ut lenger!

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 15 mar 07, 12:51

Var selv nede på stadion på lørdag. Stadion blir veldig fin den, selv om noen elementer ødelegger totalinntrykket.

Tok turen ned til nye Sør Arena i går. Den er hakket finere, selv om jeg ikke liker å innrømme det.

Morro blire uansett :)

---------------------------

Alt for Svein!



Flat Trådet Nøstet
Side 25 av 33 25

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f