Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye Fredrikstad Stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 33 10

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 des 06, 21:12

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg tror nok at FFK - VIF blir et uforglemmelig oppgjør til året. Om ikke den kampen blir utslgt blir ingen det :)

Ja,denne kampen blir utsolgt ....helt klart.....bare synd at vi bare kan tilby VIF ca 650-1500 billetter.

Hadde vi hadt en stadion med plass til 15-16 000 så hadde de vel fått  1500-3000 billetter. Tror nok at vi får mange flere bortesupportere som tar turen til nye Fredrikstad stadion i forhold til hva vi har hadt på den gamle stadion.

Morro med supporterkamp på tribunen også

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 02 des 06, 21:36
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Jepmaster
Første hjemmekamp blir sikkert mandagskamp, siden Start åpner ny stadion samme dagen! pleier ikke de å få tv kamp de som har ny stadion?

Etter hva jeg har hørt så blir det antagelig lørdag eller søndagskamp. Er riktig at TV2 vil vise begge kampene (lørdag + søndag)



Gjett om jeg er klar for lørdagskamp.

---------------------------

Å sånn spiller enga... ---> (_|_ )


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 des 06, 12:25

Nå har vi jo bygget stadion,men fant en stadion i Hellas,som jeg synes hadde vært perfekt for FFK hvis de hadde hadt råd den gangen de planla en ny stadion. Det er Larissa sin planlagte stadion til 41 mill. euro  med en kapasitet på 21000 og med skyvetak. Likte denne arkitekturen. M.h.t. kapasitet og tak,så synes jeg denne hadde vært perfekt for oss......men,men....man kan ikke få alt en peker på heller

Men vi får være fornøyd med den stadion vi får,blir helt fantastisk forandring fra hva vi er vant med

http://www.stadiumguide.com/larissa.htm

 

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 des 06, 12:42
Er det andre enn meg som synes hovedtribunen på nye stadion ser skrekkelig stygg ut?

Tenker på dette bildet.

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 03 des 06, 12:59
Endret: 03 des 06, 13:16

Opprinnelig postet av Costanza
Er det andre enn meg som synes hovedtribunen på nye stadion ser skrekkelig stygg ut?

Tenker på dette bildet.

 

Hmm de boksene midt på tribunen ser jo heslig ut. Hvorfor har de ikke tatt høyde for dette og plassert de helt øverst på tribunen. Nei dette virker ikke akkuratt gjennomtenkt. Er glad jeg ikke kommer til å sette mine ben på den hovedtribunen.Blir jo en ren vip tribune.

Kommer vel ikke akkuratt til å syde av liv på den tribunen. Men på den andre langsiden så burde det jo være mye bedre å ha sitteplass.Kommer hvertfall til å se mer ut som en fotballtribune.

Må si jeg er spent på hvordan det kommer til å se ut når alt er ferdig.

Spesielt hvordan Ph tribunen kommer til å se ut.

Moderator: Slettet alle de identiske innleggene og innlegget hvor du ba oss slette de identiske innleggene ;)

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 des 06, 12:59

Opprinnelig postet av Costanza
Er det andre enn meg som synes hovedtribunen på nye stadion ser skrekkelig stygg ut?

Tenker på dette bildet.

Har vel sett bedre....JA

Du tenker vel på den store andelen VIP-delen tar av tribunen tenker jeg?

Sånn er det når du bygger en stadion med Rema 1000 filosofi og "vi bruker den gamle bilen for å bygge en ny bil" filosofi he he he.........men det er klart økonomien er viktig for FFK. Vi vil ikke at FFK skal kolapse økonomisk igjen og havne i 2 div, igjen

 

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 des 06, 13:02

glad i sendknappen ffkforever?

 

den greske stadion der så jo drittøff ut da!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 03 des 06, 13:20
Endret: 03 des 06, 13:28
Opprinnelig postet av FFK Forever
Moderator: Slettet alle de identiske innleggene og innlegget hvor du ba oss slette de identiske innleggene ;)

Hehe  herlig setning mod;)   Hvis du sjekket så var faktisk det nest siste innlegget redigert, så det var ikke helt identisk med de andre;)


Men tilbake til saken. Håper noen maler de stolpene røde,så kommer de ikke til å synes så godt.


Hvem har malerkost?



---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 03 des 06, 22:11

Opprinnelig postet av Costanza
Er det andre enn meg som synes hovedtribunen på nye stadion ser skrekkelig stygg ut?

Tenker på dette bildet.

 

En blanding av nostalgisk og ny arkitektur med full kræsj som resultat. Fikk hakeslepp første gang jeg så det bildet! Har aldri sett noe liknende! Og VIP losjeene stjeler jo hele hovedtribunen! Har aldri sett et VIP område som dominerer hovedtribunen på denne måten før!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 03 des 06, 22:20
Endret: 03 des 06, 22:23
Norges styggeste stadio? Trodde aldri att den skulle bli sånn. Hvordan i all verden er det de kunne komme frem til denne løsningen? Selv kommer jeg vel aldri til å sitte på den tribunen, men det er jo det som blir utsikten for resten av stadion. Det her er jo rett og slett skammelig.  For en nedtur. Blir sikkert livat på den tribunen der.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 des 06, 23:10
alle stolene er ikke oppe enda vel? Blir nok bedre!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 03 des 06, 23:14
Opprinnelig postet av djpete
alle stolene er ikke oppe enda vel? Blir nok bedre!

Det ser ut som det mangler noen stoler til siden for og over spillerinngangen. Kanskje også helt øverst på tribunen.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 04 des 06, 01:04
Endret: 04 des 06, 01:11

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av djpete
alle stolene er ikke oppe enda vel? Blir nok bedre!

Det ser ut som det mangler noen stoler til siden for og over spillerinngangen. Kanskje også helt øverst på tribunen.

 

...og på Plankehaugenfeltet !  

 

Sorry, men føler en vanvittig trang til å påpeke dette til det kjedsommelige...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 des 06, 01:14
det ser jo helt jævlig ut.. på det bildet der. la oss bryte oss inn på stadion og sprenge de jævla boksene!!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 04 des 06, 02:36
Velkommen til den herlige fotballverden hvor snart dasslokka er sponsa og dasslokk-sponsorene får egne båser.  Båser de kan sitte inne i og se at fotballen ikke har blitt noe bedre til tross for alle penga som strømmer inn etter blårussens "alt kan sponses" påfunn.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 des 06, 07:59
Jeg må tro på at det blir penere når alle stolene kommer på plass. Det var ikke veldig nydelig slik er nå..

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 des 06, 10:25
kan dere ikke klage litt mere,alt var jo bedre på den gamle stadion,spesielt toalett fasiliteter

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 04 des 06, 10:47

Opprinnelig postet av Husgutt
det ser jo helt jævlig ut.. på det bildet der. la oss bryte oss inn på stadion og sprenge de jævla boksene!!

Synes det er fint med VIP-bokser og resturanter jeg! Vi må ha et godt tilbud til de som betaler for at vi tross alt er der vi er i dag.

Ønsker man seg amatørfotball og alt som hører til, kan man oppsøke distriktets mange fotballplasser nedover i systemet..

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 04 des 06, 19:05

Opprinnelig postet av paco
kan dere ikke klage litt mere,alt var jo bedre på den gamle stadion,spesielt toalett fasiliteter

 

Ingenting var bedre på vår gamle stadion, paco.

 

Det er heller ikke det som er poenget.

 

Dog ønsker mange seg en stadion som er noenlunde "up to date" når man først bestemmer seg for et nybygg.

 

Synes personlig at vår nye arena dessverre har en litt høy "Nille-faktor" hengende over seg.

Det er definitivt noe som ikke helt stemmer når man sitter igjen med en ubehagelig følelse av at vår nye arena bør oppgraderes før den i det hele tatt er blitt ferdigstilt.

 

Jeg er stolt av selve konseptet,

...men absolutt ikke av den tekniske og visuelle gjennomføringen.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 des 06, 20:37
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av paco
kan dere ikke klage litt mere,alt var jo bedre på den gamle stadion,spesielt toalett fasiliteter

 

Ingenting var bedre på vår gamle stadion, paco.

 

Det er heller ikke det som er poenget.

 

Dog ønsker mange seg en stadion som er noenlunde "up to date" når man først bestemmer seg for et nybygg.

 

Synes personlig at vår nye arena dessverre har en litt høy "Nille-faktor" hengende over seg.

Det er definitivt noe som ikke helt stemmer når man sitter igjen med en ubehagelig følelse av at vår nye arena bør oppgraderes før den i det hele tatt er blitt ferdigstilt.

 

Jeg er stolt av selve konseptet,

...men absolutt ikke av den tekniske og visuelle gjennomføringen.

den er grei har ikke sett så nøye på det,men må si jeg liker den engelske stilen men det er klart forbedringer kunne blitt gjort men det vil koste utrolig mye


Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 33 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340