Husk meg
Brukernavn
Passord

Intervju med Egil "Drillo" Olsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 15 nov 05, 17:24
Verdt å lese igjennom!

 http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=626

Takk til A9sh som utførte intervjuet! :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 15 nov 05, 17:40
Helt enig, flott intervju, fikk en god og varm følelse i magen, synd han ikke kunne vært med videre som analytiker. Lykke til videre Drillo, "Takk for alt du gav, Drillo, vi vil alltid savne deg!"

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 nov 05, 17:46
det var rørende og veldig bra.. takk A9sh

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 15 nov 05, 18:06
Stiller meg 100% bak dette!! Meget fint intervju!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 nov 05, 18:07
Meget bra........

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 nov 05, 18:16
meget bra!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 nov 05, 18:18

Et meget bra intervju, med mange bra spørsmål og svar.
Det som gjorde dette spesielt bra var nok at det var oss supporterne som hadde laget spørsmålene. Derfor fikk vi nok svar på mange ting som vi antageligvis ikke hadde fått svar på hvis det kun hadde vært en journalist som hadde stått for alle spørsmålene.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 15 nov 05, 18:42
Flott intervju.. Jeg ville gjerne hatt med Drillo til året!

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 15 nov 05, 19:34
Det mest sjokkerende for meg var at det var Eggen som ville selge ringberg mest. Og syns det var litt rart at ikke drillo visste mere om overgangen til Risholt. Men ellers et flott intervju. Takk for Alt Drillo

---------------------------

Dette er signaturen min.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 15 nov 05, 20:40
Godt å se at det er mange som støtter Drillo. Jeg har hele tiden ment at Eggen som hovedtrener og Drillo som rådgiver hadde vært gull. Synd at det ikke ble sånn. Trist at Drillo slutter. Dama mi synes at han var så søt når han var glad. Trist at det har vært så mye kritikk mot han.

---------------------------

Fredd


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 nov 05, 23:01
Bra intervju, med svar som forventet av en mann som ikke har "lyst" til å se "skriften" på veggen.
Godt at dette "feilsporet" er over og at FFk kan se framover.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 15 nov 05, 23:37
Opprinnelig postet av dracula
Bra intervju, med svar som forventet av en mann som ikke har "lyst" til å se "skriften" på veggen.
Godt at dette "feilsporet" er over og at FFk kan se framover.



Hehe festelig.. Syns vi heller skal se hvilken stor trenerpersonlighet vi har jaget vekk. Denne mannen er en nasjonal folkehelt i resten av landet. Synd at noen ynkelige bedrevitere skal håne han ut av klubben og som ikke kan innse at denne mannen har ikke gjort det noe dårligere i år enn det Fredrikstad gjorde ifjor. Det er også kjent at andresesongen i norsk tippeliga er den vanskeligste..

Takk for alt til Drillo. Lykke til innen fotballen. Du er stor!Du vil alltid være en ekte nasjonalhelt for meg.

Hilsen Anders Fjeld

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 15 nov 05, 23:49
Opprinnelig postet av oasis
Opprinnelig postet av dracula
Bra intervju, med svar som forventet av en mann som ikke har "lyst" til å se "skriften" på veggen.
Godt at dette "feilsporet" er over og at FFk kan se framover.



Hehe festelig.. Syns vi heller skal se hvilken stor trenerpersonlighet vi har jaget vekk. Denne mannen er en nasjonal folkehelt i resten av landet. Synd at noen ynkelige bedrevitere skal håne han ut av klubben og som ikke kan innse at denne mannen har ikke gjort det noe dårligere i år enn det Fredrikstad gjorde ifjor. Det er også kjent at andresesongen i norsk tippeliga er den vanskeligste..

Takk for alt til Drillo. Lykke til innen fotballen. Du er stor!Du vil alltid være en ekte nasjonalhelt for meg.

Hilsen Anders Fjeld


Enig med deg Dracula! Bare det å skylde på Raio å Bora fordi de ikke var norske...... Uff!
Nasjonal folkehelt.... Jaja, inntrykket jeg har fått er vel at de fleste andre synes han er en gammel bitter å inneslutta mann også! For ikke å nevne utenfor landegrensa, han som har skapt vårt dårlige fotballrykte, som gjør at til og med danskene ler av oss..... Men men, nå ern vekk!

oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 16 nov 05, 00:01
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av oasis
Opprinnelig postet av dracula
Bra intervju, med svar som forventet av en mann som ikke har "lyst" til å se "skriften" på veggen.
Godt at dette "feilsporet" er over og at FFk kan se framover.



Hehe festelig.. Syns vi heller skal se hvilken stor trenerpersonlighet vi har jaget vekk. Denne mannen er en nasjonal folkehelt i resten av landet. Synd at noen ynkelige bedrevitere skal håne han ut av klubben og som ikke kan innse at denne mannen har ikke gjort det noe dårligere i år enn det Fredrikstad gjorde ifjor. Det er også kjent at andresesongen i norsk tippeliga er den vanskeligste..

Takk for alt til Drillo. Lykke til innen fotballen. Du er stor!Du vil alltid være en ekte nasjonalhelt for meg.

Hilsen Anders Fjeld


Enig med deg Dracula! Bare det å skylde på Raio å Bora fordi de ikke var norske...... Uff!
Nasjonal folkehelt.... Jaja, inntrykket jeg har fått er vel at de fleste andre synes han er en gammel bitter å inneslutta mann også! For ikke å nevne utenfor landegrensa, han som har skapt vårt dårlige fotballrykte, som gjør at til og med danskene ler av oss..... Men men, nå ern vekk!


La aldri skylden på Bora eller raio. Da har du nok misforstått kamerat. Han sier at det var en større utfordring å lære opp forsvaret  enn han hadde trodd, og at det spesielt var vanskelig når to av de var utenlandske. Fullt forstålig, han la aldri skylden. Du ville vel kanskje at han skulle sagt at de gjør det kjempebra sammen og at forsvaret har vært gode og stabile i år?Neppe.. 

Utenfor landegrensa?Da regner jeg med at du ikke tenker på hans rolle som klubbtrener.Da tenker jeg du sikter på landslagets prestasjoner. Hvilken norsk fotballsupporter er ikke stolt av det Drillo har gjort for Norge? Da kan jeg nok tenke meg at du er en av de som har hengt seg på "vekk med Drillo" bølgen ja...

Hilsen Anders

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 16 nov 05, 00:21
Var nok en av de første som skjønte hvor dette måtte gå! Flaks det ikke gikk enda verre!
Som han sier, det største problemet han så var forsvaret! Jeg ville da håpet at man tenker angrep er det beste forsvar, men kan noen med hånden på hjertet si det var denne taktikken vi spilte på i noen kamper?? Når man anseer forsvaret som "dårlige", nå mener jeg Raio å Bora er to av de beste i Norge, da satser man vel ikke på å forsvare seg...?

Skjønner uansett ikke hva han mener med:  Det ble litt vanskeligere å gjennomføre dette enn hva jeg hadde trodd i og med at vi har to utenlandske forsvarsspillere i Raio og Bora, som ikke har vokst opp med dette, slik som de fleste norske midtstoppere har. Dermed fikk vi en større utfordring enn først antatt! 

Da føler jeg han sier at hadde han hatt norske midsttoppere, hadde det vært enklere å drille forsvaret... På hvilken måte?!?! Er nordmenn bedre til å forsvare seg? Er det språkproblemer han mener? Hva er det de ikke har vokst opp med, som ødela målsetningen hans om å slippe inn 26 mål med hele 18 mål?!?!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 nov 05, 00:35
Opprinnelig postet av frekkrik
Var nok en av de første som skjønte hvor dette måtte gå! Flaks det ikke gikk enda verre!
Som han sier, det største problemet han så var forsvaret! Jeg ville da håpet at man tenker angrep er det beste forsvar, men kan noen med hånden på hjertet si det var denne taktikken vi spilte på i noen kamper?? Når man anseer forsvaret som "dårlige", nå mener jeg Raio å Bora er to av de beste i Norge, da satser man vel ikke på å forsvare seg...?

Skjønner uansett ikke hva han mener med:  Det ble litt vanskeligere å gjennomføre dette enn hva jeg hadde trodd i og med at vi har to utenlandske forsvarsspillere i Raio og Bora, som ikke har vokst opp med dette, slik som de fleste norske midtstoppere har. Dermed fikk vi en større utfordring enn først antatt! 

Da føler jeg han sier at hadde han hatt norske midsttoppere, hadde det vært enklere å drille forsvaret... På hvilken måte?!?! Er nordmenn bedre til å forsvare seg? Er det språkproblemer han mener? Hva er det de ikke har vokst opp med, som ødela målsetningen hans om å slippe inn 26 mål med hele 18 mål?!?!


Hvis du i det hele tatt har fulgt med på drillo under landslaget så har det vel ærlig talt vært motsatt, at forsvar er det beste angrep, såpass kunnskap hadde jeg egentlig regnet med at til og med drillo skeptikerene hadde fått med seg. Og vet ikke helt hvor du har hatt øynene dine under denne sesongen, men har du ikke fått med deg skadeproblemene man har hatt i forsvar, den turbulense sesongstarten til piroja? Han spillte jo så å si ikke noe før kampen mot Rbk pga en operasjon. Dette har faktisk endt opp med at man har måtte bruke blixt som midstopper, men det er vel kanskje ikke viktig i sammenhengen når målet ditt er å hakke mest mulig ned på drillo?

Det han mener med at "det ble litt vanskeligere å gjennomføre dette enn hva jeg hadde trodd i og med at vi har to utenlandske forsvarsspillere i Raio og Bora, som ikke har vokst opp med dette, slik som de fleste norske midtstoppere har. Dermed fikk vi en større utfordring enn først antatt!" Er at i de fleste lag i norge spiller man med soneforsvar i motsetning til en stor grad i Danmark og Estland, sier ikke på noen som helst at nordmenn er bedre til å forsvare seg, men påpeker at filosofien hans er å spille med soneforsvar noe som disse gutta ikke hadde gjort alt for mye.

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 16 nov 05, 00:41
Klarer ikke så mye jeg enn prøver å få det til å stemme at forsvar er det beste angrep.... Det er så defensivt man kommer! Angrep er det beste forsvar derimot, den er jo faktisk litt logisk å! 
Klarer man å forsvare seg, vil ikke det si at vi kommer oss framover, men klarer vi å angripe, vil det helt klart være enklere å beskytte seg bakover, samtidig som man er på andre banehalvdelen....
Men har jo fått med meg at mange har blitt smitta ja....

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 nov 05, 06:56
Opprinnelig postet av frekkrik
Klarer ikke så mye jeg enn prøver å få det til å stemme at forsvar er det beste angrep.... Det er så defensivt man kommer! Angrep er det beste forsvar derimot, den er jo faktisk litt logisk å! 
Klarer man å forsvare seg, vil ikke det si at vi kommer oss framover, men klarer vi å angripe, vil det helt klart være enklere å beskytte seg bakover, samtidig som man er på andre banehalvdelen....
Men har jo fått med meg at mange har blitt smitta ja....

Hvis du ikke klarer det, foreslår jeg at du prøver å tenke tilbake på FFK-RBK. Hadde aldri fått så mange mål uten det fandenivoldske forsvaret gutta hadde da, gikk rett i tenna på trøndærne med en gang RBK hadde ballen. Syntes de gjennomførte taktikken forsvar er det beste angrep ganske bra, jeg.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 nov 05, 09:35
Er nok viktig å skille , tror jeg, mellom Drillo som klubb  og landslagstrener.
Som landslagstrener en suksess for Norge ( spillestil osv uansett) , tror de fleste kan være enige om det.
Klubbtrener en , fortsatt min mening, konstant  fiasko, for å sette det på spissen.
Det er jo nettopp dette med klubbtrener som også Egil "Drillo" Olsen skulle være i FFK.
Trolig  også derfor endel av oss, så med stor skepsis på denne treneransettelsen.
Det kan ikke av noen kalles "mobbing" å  henvise til hans resultat og CV som klubbtrener og danne seg en mening utfra den

Når det gjelder, det jeg kaller "å se skrifta på veggen", , eksempel.
ikke sitat men innhold i svar " Vi tapte 5-8 poeng på dårlige dommeravgjørelser, men VI hadde aldri dommerne med oss, ei heller ikke marginene" 
Hei , har vi sett forskjellige kamper, f.eks RBK på Lerkendal eller Kamma på Hamar.
" Vi var uheldig som møtte Brann i Bergen på foir de en god dag, men vi 4-1 til Brann var for mye, på ny, har vi sett samme kamper.
Så skylde på keeperne, vel ikke akkurat verdens beste, men Steinar Sørlie ( ikke fan av han) har vel redda endel poeng i år jfr RBK/Hk/ Start bl.a.

Kort sagt jeg, bøyer meg i støvet, for  en person som faktisk klarer å bortforklare egen "fiasko" med andre sine tabber.  Alle andre som ikke er enige med meg, føler jeg at Egil Olsen sier, har ikke greie på fotball. 
Kanskje har han rett, alle som ikke er enig med "Guruen " er idioter. Ok jeg er idiot, heller det enn blind.

Ps  ett ordtak som Egil "Drillo" Olsen burde tenke på " Alle andre er dumme/ sure når jeg er sur".

Med dette lever vi alle videre i beste velgående, tiltross for våre uenighet.
Håper også at vi også alle kan respektere våre forskjellige syn, jeg påstår ikke jeg har rett har bare påpekt noen uenigheter som har medført/medfører at jeg har dannet mine meninger.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 16 nov 05, 09:48
Opprinnelig postet av dracula
Når det gjelder, det jeg kaller "å se skrifta på veggen", , eksempel.
ikke sitat men innhold i svar " Vi tapte 5-8 poeng på dårlige dommeravgjørelser, men VI hadde aldri dommerne med oss, ei heller ikke marginene" 
Hei , har vi sett forskjellige kamper, f.eks RBK på Lerkendal eller Kamma på Hamar.


Nå blander du vel korta litt her?
Drillo snakka kun om dommeren og ikke om de generelle marginene i dette tilfellet.

Det er jo ubestridelig at vi hadde marginene og visse høye makter med oss i Trondheim, men vil vel ikke si at vi hadde dommeren med oss.

Opprinnelig postet av dracula
Så skylde på keeperne, vel ikke akkurat verdens beste, men Steinar Sørlie ( ikke fan av han) har vel redda endel poeng i år jfr RBK/Hk/Start bl.a.


Det er vel ikke til å komme fra at vi ikke har hatt en stabil keeper som førstevalg i år?
Mulig du er uenig, men jeg mener ihvertfall at flere av målene kunne vært unngått hvis vi hadde hatt en bedre keeper som i tillegg dirigerte forsvarsfireren bedre.
F.eks. Myhre.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340