Husk meg
Brukernavn
Passord

Spørsmål til Drillo (Intervju)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 nov 05, 22:30

Jeg snakket akkurat med Egil Olsen nå, og skal intervjue han i løpet av mandagen. Han har sagt seg villig til å stille opp på et intervju angående oppturer,nedturer osv den sesongen her

Så det ville vært veldig fint om folk kunne fyrt løs spørsmål her,så vidrebringer jeg dette..Dette er en fin mulighet til å få klarhet i ting som har skjedd i år for de som måtte ønske det


så spytt ut

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Rebekka

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03
Innlegg: 42

Lagt til: 11 nov 05, 22:31
Kjempefint! Flink Anish

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 11 nov 05, 22:46
Spørsmål til Drillo: Tror du FFK hadde gjort det bedre i Tippeligaen hvis Ringberg og Risholt hadde blitt ut sessongen? Var det i ettertid en dårlig avgjørelse og kvitte seg med disse? Ble du overasket over alt oppstyret rundt overgangen til Ringberg?

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 nov 05, 23:23

Spørsmål, Harry Hansen hadde vondt med Fredrikstad i fjor. Først episoden med Terje Høili og så kom Mokkelbost og tok jobben hannes og holdt å få fyken.
Har han kommet med gode råd til Drillo underveis i sesongen og hva har rådene vært?

Hva var den største skuffelsen i Fredrikstad og hva var den beste?

Hvis du fikk deg ny trenerjobb og hadde muligheten til å ta med deg en spiller, hvem hadde det vært?

Du har sikkert prøvd å få tak spillere til klubben, men har fått nei, hvem var den største attraksjonen du fikk nei fra?

 


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 nov 05, 00:05
Hvordan følte du det da du åpnet det første Hatbrevet?  Bare så du vet det har jeg og flere andre støttet deg hele veien. Ønsker deg lykke til i jobb i tv3 og håper du blir kvitt hjerteflimmeren..

---------------------------

Dette er signaturen min.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 05, 00:27
hei drillo.. først vil jeg takke deg for den legenden du er.. Du fikk norge frem i lyset og du skapet noe i ffk som jeg vil huske ffk-rbk 5-1, ran på lerkendal og til slutt 3-1 over start. kan du fortelle oss i ffk hvordan du har det nå ? Liker du å bli kalt legende ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 nov 05, 00:29
hvorfor ble roger risholt gitt bort/solgt? ble han virkelig rangert bak spillere som røn og ramberg?(brenne og jonna er jo naturlige førstevalg)

hvilke tre FFKere mener du har vært våres tre beste/dårligste inneværende sesong?

hvilke keepere er FFK på jakt etter nå? 

er lindstrøm god nok for TL?

har du virkelig troa på toth?

hvor langt kan hoås nå?

hva ville du ha gjort annerledes når du ser sesongen under ett?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 nov 05, 00:30
Foresten et spm til. Kan du fortelle sannheten rundt overgangen til Ringberg? Hva skjedde har hørt så mye forskjellig.

---------------------------

Dette er signaturen min.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 nov 05, 00:33
det her er vel egentlig ledelsen sin oppgave, men uansett hvorfor har man ikke forlenget med lagets viktigste spiller simen brenne???

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 12 nov 05, 02:26
Opprinnelig postet av bateman
det her er vel egentlig ledelsen sin oppgave, men uansett hvorfor har man ikke forlenget med lagets viktigste spiller simen brenne???


Høyst sannsynlig fordi Simen har 1 år igjen av kontrakta si. Det er nå det er vanlig å begynne samtaler om dette. Ikke for lenge siden.  Det er fortsatt et halvt år igjen til andre klubber har lov å snakke med ham. Slapp av...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 nov 05, 19:27

trenger flere spørsmål om dette om det skal være vits i å gjennomfør intervjuet

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 12 nov 05, 22:35
Jeg kunne tenkt meg å høre Drillos tanker om på hvilke områder det er størst sprik mellom meningene hans og Knut Torbjørn. Altså, hva er det som har ført til størst diskusjon innad i trenerteamet? (Og evt hvordan uenighet ble løst)

Dessuten har jeg et spørsmål som kanskje er litt i grenselandfor hva som er "passende", men hvis du tør så lurer jeg på om de ryktene om at Risholt har klappa til ham på trening er sanne? Eventuelt om han har hørt de ryktene selv.

Er dog usikker på om han vil svare på noen av disse to spørsmålene.

---------------------------

God bedring, Daginn!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 05, 23:50
jeg har noen spørsmål til.. hva slags musikk liker du å høre på drillo ?

kan også høre om hva slags bok han liker og lese og hva slags filmer han helst ser på ?

du kan spørre han om han fra liten gutt drømte om å bli en så stor person som han er i dag ?

så hadde det vært morro om han har en FFK historie fra hans tid som trener som vi kan le litt av.. ? ( håper du skjønner hva jeg mener med det )

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 nov 05, 23:53
drillo hater jo musikk.. det er jo almenn kjent..



stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 nov 05, 01:31
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har noen spørsmål til.. hva slags musikk liker du å høre på drillo ?

kan også høre om hva slags bok han liker og lese og hva slags filmer han helst ser på ?

du kan spørre han om han fra liten gutt drømte om å bli en så stor person som han er i dag ?

så hadde det vært morro om han har en FFK historie fra hans tid som trener som vi kan le litt av.. ? ( håper du skjønner hva jeg mener med det )



Drillo:Hvor brun på tungen hadde du latt Keiko fått bli om dere hadde truffet hverandre i real life?
Ser du på deg selv som en stor person og overmenneske som enkelte fremstiller deg som?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 nov 05, 11:26
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har noen spørsmål til.. hva slags musikk liker du å høre på drillo ?

kan også høre om hva slags bok han liker og lese og hva slags filmer han helst ser på ?

du kan spørre han om han fra liten gutt drømte om å bli en så stor person som han er i dag ?

så hadde det vært morro om han har en FFK historie fra hans tid som trener som vi kan le litt av.. ? ( håper du skjønner hva jeg mener med det )



Drillo:Hvor brun på tungen hadde du latt Keiko fått bli om dere hadde truffet hverandre i real life?
Ser du på deg selv som en stor person og overmenneske som enkelte fremstiller deg som?
syk du eller

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 nov 05, 14:03

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har noen spørsmål til.. hva slags musikk liker du å høre på drillo ?

kan også høre om hva slags bok han liker og lese og hva slags filmer han helst ser på ?

du kan spørre han om han fra liten gutt drømte om å bli en så stor person som han er i dag ?

så hadde det vært morro om han har en FFK historie fra hans tid som trener som vi kan le litt av.. ? ( håper du skjønner hva jeg mener med det )



Drillo:Hvor brun på tungen hadde du latt Keiko fått bli om dere hadde truffet hverandre i real life?
Ser du på deg selv som en stor person og overmenneske som enkelte fremstiller deg som?
syk du eller


Har ofte lurt på det selv Keiko. En gang lurte jeg to ganger
Er ikke sikker, men siden du spør er det vel ett eller annet som indikerer att jeg nok er litt støl i panna da Kanskje det er derfor jeg ikke er i stand til og se hva slags fantastisk  jobb en viss herremann har gjort med klubben?

 

Uansett..Unnskyld Keiko, det var ikke så vondt ment som det kanskje kunne oppfattes

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 nov 05, 15:36
Endret: 13 nov 05, 15:38

Drillo: 

Hva mener du er hovedgrunnen til at sesongen gikk som det gikk?

Hvorfor har trenerteamet  enkelte ganger ikke gjennomført offensive bytter før de siste 10 min av en kamp som vi ligger under i? Når f.eks Brian sitter på benken så trenger han vel mer en ti minutter til å komme igang skikkelig?

Du har klaget endel på ting og tang rundt FFK i det siste, men hva mener du om publikum og PH før, under og etter kamp?

Har det tatt på mye at tabbel situasjonen har vært som den har vært? Eller er det kun ting utenifra som har tatt på??

Hvordan har Enerlys situasjon preget deg som trener og generelt FFK som klubb??

Hvis du skulle blitt i FFK, og du kunne hentet inn 1 klasse spiller, fra uansett liga og uansett lag, hvem ville du valgt??

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 13 nov 05, 15:51
spørsmål til drillo: -vet du om noen bedre førsteforsvarere i norge enn roger risholt? Hvordan er han som førsteforsvarer i forhold til f.eks doffen? -ble du overrasket over at rob friend tok rajo piroja såpass rått i hodeduellene på fredrikstad stadion? -hvor god er ringberg defensivt? synes han må være av de beste spissene i tippeligaen defensivt selv

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 nov 05, 16:47
Spørsmål til Drillo:

Hadde det ikke gått ann å sagt fra seg jobben som spillerutvikler og kun tatt jobben med spiller og kampanalyser?

Dette arbeidet kunne du vel ha utført i Oslo?

Da hadde det vel knapt vært nødvendig å reise til Fredrikstad i det hele tatt?

Den direkte kontakten med Knut Tprbjørn som sikkert er nødvendig kunne vel bli ordnet ved at Knut Torbjørn tar en kjøretur fra Moss til Oslo feks. en gang i uken?

Jeg tror 95 % av de fotballinteresserte i Fredrikstad hadde sett frem til løsningen for 2006, med deg som spillerutvikler og ansvarlig for analyser. 
Hvorfor velger du å lytte til de 5 % som mer eller mindre har vært imot deg fra du ble ansatt?

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3