Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo på NRK nyheter -"FFK samarbeider med kristen fundamentalister" (radio idag tidlig)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 nov 05, 08:31
Intervju med Drillo hvor han drar frem kristen fundamentalister og sterke personangrep. Drillo sier at klubben samarbeider med kristen fundamentalister og at han har fått epost og meldinger som ytrer "helvetes satan" osv.

Dette her synes jeg er forferdelig trist, at en trener skal måtte gå igjennom. Nå er det nok ingen sammenheng mellom 3:16 og de idiotene som har sjikanert Drillo, men her føler jeg det er ting som kan diskuteres. De som sjikanerer ER pr. definisjon idioter og lavpanner i min verden, men hva med de såkaldte Kristen fundamentalistenen i 3:16 (går ut ifra at de er de Drillo sikter til, arrester meg hvis FFK samarbeider med andre fundamentalister). Hadde jeg hakt makt i FFK systemet så hadde jeg ALDRI innledet ett samarbeid med ett trossamfunn, det er en forskjellsbehandling av mennesker som ingen er tjent med.

Uansett, Drillo ble ansatt som den han var som person og trener av ledelsen. Skal noen ha kritikk så er det ledelsen og ikke Drillo. Jeg var imot ansettesen når det skjedde, ble unektelig litt fascinert av han som trenerkapasitet, men føler likevel lettelse når han nå takker for seg. MEN hets har han IKKE fortjent. Dette er fotball og dårlige resultater er det alltid noen som får, satan eller ikke :-)

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 nov 05, 09:02
Opprinnelig postet av Frode
Intervju med Drillo hvor han drar frem kristen fundamentalister og sterke personangrep. Drillo sier at klubben samarbeider med kristen fundamentalister og at han har fått epost og meldinger som ytrer "helvetes satan" osv.

Dette her synes jeg er forferdelig trist, at en trener skal måtte gå igjennom. Nå er det nok ingen sammenheng mellom 3:16 og de idiotene som har sjikanert Drillo, men her føler jeg det er ting som kan diskuteres. De som sjikanerer ER pr. definisjon idioter og lavpanner i min verden, men hva med de såkaldte Kristen fundamentalistenen i 3:16 (går ut ifra at de er de Drillo sikter til, arrester meg hvis FFK samarbeider med andre fundamentalister). Hadde jeg hakt makt i FFK systemet så hadde jeg ALDRI innledet ett samarbeid med ett trossamfunn, det er en forskjellsbehandling av mennesker som ingen er tjent med.

Uansett, Drillo ble ansatt som den han var som person og trener av ledelsen. Skal noen ha kritikk så er det ledelsen og ikke Drillo. Jeg var imot ansettesen når det skjedde, ble unektelig litt fascinert av han som trenerkapasitet, men føler likevel lettelse når han nå takker for seg. MEN hets har han IKKE fortjent. Dette er fotball og dårlige resultater er det alltid noen som får, satan eller ikke :-)


Og jeg som trodde jeg hadde lest alt ......
Hva F..n gjør vi ?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 11 nov 05, 09:08
Nå er det her igjen.

Vi har hatt, i år og i fjor, lange diskusjon om FFK, eller kanskje vi skal kalle
klubben for FKF (Fredrikstad Kristelige Fotballklubb), og samarbeidet med 3:16.
Hva er det som skjer innenfor veggene i klubben ?

Jeg har alltid hevdet at klubbens kobling mot 3:16 er uheldig og lite passende,
samt at 3:16 benyttet klubbens suksess til å forkynne sitt budskap.
Når klubbens hovedtrener (inntil nå) trekker dette frem som et av hovedargumentene
for at ikke han kan fortsette arbeidet i klubben, er det skremmende  - jeg hadde aldri 
forestilt meg at koblingene var så sterk, selv om jeg har påstått dette i tidligere 
innlegg - en setter gjerne ting litt på spissen i forumsinnlegg.

Samtidig trekker han frem "støtten" han fikk fra hjemmepublikumet hos START og Odd,
for selv om han tilhører motstanderens lag - var og blir han en profil i Norsk fotballhistorie.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 nov 05, 09:14
Dersom denne koblingen er så sterk som Egil Olsen sier/føler  synes jeg at  bør tenke seg om to ganger .
Har Egil Olsen rett her, vil jeg gi han min fulle støtte!!
Slike koblinger mellom idrett og "tro" er direkte usmakelige.
Spesielt dersom det også går ut over klubbens ansatte.
Meninger må ha lov til å ha, og som kjent for de flest e her er jeg i enig med Egil Olsen i det fotballmessige, men dette nei. 
Et ord kan dekke litt: Jeg føler skam, på klubbens vegne dersom Egil Olsen har rett !!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 nov 05, 10:06
Jeg mener vi supportere bør kreve at dette samarbeidet opphører. Både de som er kristne og hedningene blandt oss bør forstå at det er feil å koble en fotballklubb til en kristen organisasjon.

Det går mot oppløsning av statskirken fordi det strider mot menneskerettighetene å knytte de sammen, men hva gjør FFK ?? FFK MÅ være nøytrale!!

Hva hadde de kristne sagt hvis FFK knyttet seg til humanistisk forbund, eller Islamic Misson....??

Frode

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 11 nov 05, 13:21
Endret: 11 nov 05, 13:22
Jeg tror nok at Drillo og FFK avsluttet samarbeidet pga det sportslige, og kanskje det var noe misnøye med Drillo som trener.

Jeg tror ikke at 3:16 skal få æren av å gi Drillo sparken. Det tror jeg de fleste forstår. Hadde Drillo hatt suksess hadde han fortsatt.  
FFK og 3:16 startet et samarbeid om barnepass før Drillo kom til byen, og hadde han hatt problemer med det ville han ikke sagt ja til å trene FFK.
Dette er en avledningsmanøver fra Drillo, men det er godt å ha noen å skylde på. At det er en idiot som under navnet av å være kristen sender brev til han med sjikane burde vært politianmeldt. Dette må straffes i følge norsk lov.

Takk FÅR alt Drillo!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3