Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette er direkte flaut FFK!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 11 nov 05, 02:07

HEHE...Tydlig at du ikke har lest alle innlggene her..og ikke minst hovedinnlegget, JA, og atter JA, selvfølgelig skal man få lov til å komme med kritikk og si sine meninger!!!!!!! Det er noe av sjarmen til fotballen.

MEN...IKKE sende hatbrev , persontakkasere, og ikke minst ikke støtte oppom når det så absolutt trengs.

Foballen skal ikke være en arena hvor man skal diskutere hverken politikk eller relgion, og skal ikke være en arena for mobbere. Det skal være en arena for de som er GLAD i idretten. 

Og Drillo hadde selvfølgelig klart å tatt imot "vanlig" kritikk, det har han gjort helt iden han tok over "DRILLOS".(landslaget)

DET ER DETTE JEG MENER!!

---------------------------

den vitende


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 11 nov 05, 02:08
Opprinnelig postet av Superboy
At Drillo fikk en del krass kritikk da han var hovedtrener finner jeg kun rett og rimelig.. Såpass må man tåle når man er hovedtrener for et tippeligalag, og prestasjoner og resultatene uteblir..

Klubben tok en sjanse da de ansatte en så omdiskutert trener som Drillo, og det lyktes dessverre ikke. Er helt enig i at man må tåle kritikk når resultater uteblir, men den slags karakteristikker som Drillo har blitt utsatt for er det ingen som fortjener. Uansett. Drillo ble av flere gjort til syndebukk da resultatene uteble, og det synes jeg ikke var/er riktig.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 nov 05, 02:13
Opprinnelig postet av sissi

HEHE...Tydlig at du ikke har lest alle innlggene her..og ikke minst hovedinnlegget, JA, og atter JA, selvfølgelig skal man få lov til å komme med kritikk og si sine meninger!!!!!!! Det er noe av sjarmen til fotballen.

MEN...IKKE sende hatbrev , persontakkasere, og ikke minst ikke støtte oppom når det så absolutt trengs.

Foballen skal ikke være en arena hvor man skal diskutere hverken politikk eller relgion, og skal ikke være en arena for mobbere. Det skal være en arena for de som er GLAD i idretten. 

Og Drillo hadde selvfølgelig klart å tatt imot "vanlig" kritikk, det har han gjort helt iden han tok over "DRILLOS".(landslaget)

DET ER DETTE JEG MENER!!



Ok, er helt enig i at persontrakkasering og hatbrev ikke er fordelaktig...

Men det med støtten, og da til det eksempelet du drar frem, er jeg helt uenig. Å gå et stykke ut i andre omgang, når vi ligger under 4-0, og leverer en slett prestasjon, da synes jeg det er på sin plass med en markering av sin misnøye!!!! At den markeringen skjer ved at man går fra stadion, synes jeg er helt greit..

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 11 nov 05, 02:21

Ne helt uenig i at å dra fra stadioen etter 50!! min spill av 90!! er helt OK.....I det 85 minutt ved 0-4 skal jeg nok være enig..

---------------------------

den vitende


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 11 nov 05, 08:29
Og sende hatbrev er selvfølgelig og dra det for langt, men at han fikk kritikk iløpet av sessongen skulle bare mangle.
Når sessongen nå er over så har vi nok ikke et bedre lag enn etter fjorårets sessong, men hadde ffk beholdt risholt og ringberg hadde vi hatt det...
Man kan ikke regne med å selge lagets toppscorer og kaptein midt i en sessong hvor klubben kjemper mot nedrykk uten å få kritikk. Hvis ingen hadde kritisert det hadde det bare vist at folk ikke bryr seg...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 11 nov 05, 08:36
Jeg var faktisk ikke klar over FFKs samarbeid med 3:16. Som andre har påpekt, idrett skal være verdinøytralt, og fotball og kristendom hører da virkelig ikke sammen! ;)

Kristenfundamentalister er vederstyggelige fenomener i et moderne, opplyst samfunn. Slik alle typer fundamentalister er. Her i Norge virker det dog som om nettopp kristenvarianten er temmelig akseptert, mens islamske fundamentalister vekker behørig intellektuell motstand.
I USA skyter kristenfundamentalister leger og helsepersonell som utfører helt legale aborter. Merkelig forresten, at disse legers menneskeverd tydeligvis ikke er verdt noenting, mens et 10-11 ukers fosters liv er hellig? Vel...

Hvis Drillo har blitt utsatt for fanatiske kristnes angrep, forstår jeg mer av hvorfor han ikke orker fortsette i FFK. Slike mennesker er både skremmende og kan ødelegge svært mye. Hvorfor FFK samarbeider med 3:16 fatter jeg heller ikke. Personlig hadde jeg aldri turt å plassere et uskyldig barn i deres klør.

Jeg er for øvrig helt enig i kritikken av styret. Har aldri oppfattet dette styret som noen klippe, akkurat.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 nov 05, 08:39
Helt enig i første innlegg, sitering synes jeg gjør innleggene tunge å lese. Fortsatt forundret over argumentasjonen til anti Drillo folket. De kommer med usaklige kommentarer, folk påpeker dette, de ber om unnskyldning og er enig i at "selvfølgelig skal det ikke gå på person", og noen få innlegg senere trår de til igjen når de går tom for argumenter. Selvfølgelig hoppet ikke Drillo rundt på sidelinjen, han har hjerteprblemer, noe klubben visste før han kom. Hva hindret Eggen i å være mer engasjert tidligere i sesongen? Ingenting! "Han ville ikke umyndiggjøre Drillo" er stilen på de fleste svarene da. Han er den som bryr seg minst om slikt, han fremsto som tafatt og ruslet rundt på banen i pausen med banemannskapet.

Hele denne sesongen har vært preget av saker og ting som FFK latterliggjør seg selv med, og nå også etter sesongslutt.Får håpe Eggen kan vise at han klarer å sette sammen et konkurransedyktig lag når sesongen begynner, og ikke når den er halvspilt.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 nov 05, 08:44
Dette her må vi reise oss fra så fort som mulig.

- All makt til Eggen
- Ut med 3:16 (Dere kan fortsette i det lukkede rom, vil ikke bli velsignet på stadion en gang til.)
- Plankehaugen banner til Drillo "Takk fÅr innsatsen, og unnskyld" (Første seriekamp)

Klubben må være for alle!! Muslimer, Kristne, hedninger, folk fra østsiden osv osv!!!!


---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 nov 05, 08:45
Enig i det!

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 11 nov 05, 09:04
Selvfølgelig er dette både flaut og trist. Jeg hadde ønsket Drillo noe bedre enn dette.

Riktignok syns jeg at han gjorde mye feil under årets sesong, og han fikk ikke nok ut av spillerne, men dette tok han og klubben konsekvensen av, og jeg tror den ordningen de kom frem til ville vært god.

Det er i situasjoner som dette jeg mener vi ser hva slags ledelse vi har i klubben. Og nok en gang mener jeg de faller igjennom. Hvorfor stilte ikke klubben seg bak Drillo, og tok hans side i forhold til de som sendt ham brev? Hvis det er slik at det er personer rundt 3:16 som har sendt "hat brev" eller gitt andre ufine meldinger til Drillo, så bør FFK avslutte samarbeidet med den organisasjonen med en gang. Vi kan ikke ha personer i og rundt klubben som sender eller på annen måte gir trenern sjikanøse meldinger. 

Når det gjelder at den jevne supporter syns han har gjort en dårlig jobb, mener jeg Drillo, som alle andre trenere, må tåle det. Han overtok jobben etter en trener som hadde hatt eventyrlig suksess, og dermed fikk han en vanskelig start. Det var vel ikke mange, hverken blandt spillere eller supportere, som ønsket et trenerskifte. Jeg tror hvem som helst ville fått et tøft møte med FFK i slike omstendigheter. 

Når resultatene, og ikke minst fin-spillet uteble, så kom selvfølgelig også kritikken. Dette er ikke rart, det er ikke spesielt for FFK eller Fredrikstad, det er helt normalt. Sånt må en trener tåle. Det han ikke må tåle er karakteristikker rundt seg som person og ren sjikane. Derfor er det veldig synn at noen få rasshø... har ødelagt både for Drillo, og for FFK.

Jeg ønsker Drillo lykke til videre.

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 11 nov 05, 09:18
Endret: 11 nov 05, 09:19
Opprinnelig postet av sissi

Hva har vi mistet:

Jo, vi har mistet en mann med enorme taktiske egenskaper, en person som ofte blir omtalt i medier, en person som er respekter i alle hjørner av norsk fotball. En person som tilfører et HVERT lag MYE.


Fredrikstad som by har mistet noe viktig også: Nemlig en god del respekt fra fotballnorge. Det er alltid slik at de dårlige nyhetene henger i lengst, og det skal bli interessant å se hvor lenge vi vil bli hetset på dette.

Jeg regner med at plankehaugen allerede har blitt kontaktet av pressen, og håper at vi kan få rettet litt på dette ved å ta avstand fra hatbrev og personkritikk.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 nov 05, 09:27
Opprinnelig postet av Frode
Dette her må vi reise oss fra så fort som mulig.

- All makt til Eggen
- Ut med 3:16 (Dere kan fortsette i det lukkede rom, vil ikke bli velsignet på stadion en gang til.)
- Plankehaugen banner til Drillo "Takk fÅr innsatsen, og unnskyld" (Første seriekamp)

Klubben må være for alle!! Muslimer, Kristne, hedninger, folk fra østsiden osv osv!!!!






Ja dette blir et ålreit årsmøte FFK...

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 nov 05, 09:30
Alle her inne er enige om at religiøse tullinger ikke skal sende sjikanøse brev til Drillo. De er drittsekker som ikke kommer til himmelen, heldigvis. Alle her inne er enige om at man ikke skal drive personhets i pressen, alle er enige i at man skal kunne kritisere hovedtrenern. Men at journalister er noen drittsekker av noen gribber visste vi fra før. Mer enn nok om det.

Det vi ikke er enige om, derimot, er i hvilken grad en trener skal ha æren/skylda for gode/dårlige resultater. Jeg kan overhodet ikke si meg enig i at Drillo vant kampen i Kristiansand, rett og slett fordi han ikke var på banen! Det er laget som utgjør den desidert største faktoren i dette med å vinne eller tape, og i det lyset blir det ekstra tett i huet å fokusere på Drillo sånn som folk har holdt på med her inne, og journalistene i F-B, først og fremst, og deretter gribbene i den kulørte dagspressa.

Jeg forstår virkelig ikke folks sinnsyke følelselada forhold til Drillo her inne, heller. Er det noen tvil om at FFK har spilt mer defensivt iår pga Drillo? Er det noen tvil om at nettopp det har gjort at vi har vært patetiske på bortebane nesten hele sesongen? Jeg har intet imot Drillo, men jeg må jo konstatere at FFK har spilt annerledes iår, taktisk, altså!

Det som jeg stiller spørsmålstegn ved er samarbeidet mellom styret og trenerapparatet, for det er åpenbart at styret på et forholdsvis tidlig tidspunkt ikke har vært spesielt interessert i å fortsette noe engasjement med Drillo, men dette er da ikke opp til styret eller ikke? Styret har da for fankern ingenting å gjøre med det sportslige apparatet undersesongen? Hvis styret hadde gjort jobben sin ville de ha ansatt Drillo sånn som de gjorde, og løst konflikter når de oppsto via formelle kanaler, typisk gjennom spillerutvalget til A-laget, og ikke gjennom avisskriblerier og oppgravde helter fra gamle dager!

Og når folk klager på spillerkjøpene til Drillo eller Eggen, har hovedtrenern ansvaret for dette? Jeg tviler, meget sterkt. Det er styret som styrer penga, og siden penga representerer 90% av det å ansette en ny spiller er det i praksis styret som sitter med hele ansvaret.

I FFK har man tradisjon for å ha styrer som tror de kan fotball, og tror de kan drive en fotballklubb sportslig. Sånn rollefordeling kan vi ikke ha, folkens, for da blir det masse kokker og enda mer søl (vi husker Markus overgang og hans samtaler med forskjellig folk i styret i forkant...). Vi må ha en klar deling mellom det sportlige apparatet og det økonomiske apparatet, og la folk jobbe litt i fred. Så må man ta konflikter underveis, og evaluere etter sesongen. Hvor vanskelig kan det være!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 11 nov 05, 09:58
Opprinnelig postet av Frode
-Plankehaugen banner til Drillo "Takk fÅr innsatsen, og unnskyld" (Første seriekamp)



"og unnskyld"?!  Jeg har ikke noe å unnskylde for ovenfor Drillo...blir helt feil hvis plankehaugen skal unnskylde på veine av andre. Hvis noen angrer på noe, kan de sende en sms...

Som tippeligatrener er det en viss fare for kritikk og når det gikk som det gjorde med poengsanking og spiller"salg" kunne vel egnetlig ikke drillo forvente noe annet...tror nok det var best at han ga seg hvis han ikke tålte det....og hvorfor han gidder å bry seg om de 3:16 folka skjønner jeg ikke(like lite som jeg skjønner at folk vil overlate barna til dem..)

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 nov 05, 10:02
Unnskyld på vegne av byen for de idiotene som har sjikanert.....
Tror Drillo hadde skjønt den......

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 11 nov 05, 10:04
Opprinnelig postet av Frode
Unnskyld på vegne av byen for de idiotene som har sjikanert.....
Tror Drillo hadde skjønt den......


Det er uansett veldig viktig å se forskjellen på sjikane og kritikk...for kritikken var etter min mening fortjent

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 nov 05, 10:09
Ja, helt enig. Fotballfaglig kritikk skal ingen unnskylde seg for, men usaklige personangrep og brenning i helvete er ikke noe vi som supportere skal assosieres med. Hva som står på banneret skal ikke jeg diktere, men vi bør vise at vi ikke ønsker Drillo som person noe vondt.


---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 11 nov 05, 10:46

Jeg startet ikke denne tråden for å fortelle at Drillo gjorde en god eller dårlig jobb i FFK. Det har det vært nok av tråder her inne fra før av om. Jeg starten den fordi jeg mente/mener at det akkurat nå er flaut å være FFK patriot. 
Og altså IKKE fordi Drillo har fått kritikk, for når resultater uteblir er det en del av "gamet". Dette er selvfølgelig også Drillo fullstendig klar over. MEN når kritikken går over til usakligheter, hatbrev og peronanngrep er det noe HELT annet. Noe helt annet ,som så absolutt ikke skulle finnes sted på en fotballarena. Og dette er noe FFK nå få frem til fotballnorge!!

Det å være medlem av en klubb som har "mobbet" en av norges aller beste og mest meriterte trener gjennom alle tidene er direkte flaut og skammelig !!   

Det er på sin plass nå og si unnskyld til Drillo, ikke for kritikken han har fått men nettopp usakligheter, hatbrev og peronanngrep som han har fått. DETTE ER FFK RETT OG SLETT FOR GODE OG PROFFESJONELLE TIL!! Ikke sant??
Vi må alle ta ansvar for de få idiotene som er så enormt uinteligente. DESSVERRE!

DRILLO: Unnskyld!!


ps: for de som mener at Eggen har hovedæren for de siste kampene, deriblant Start kampen. Der tar dere feil !! Det er majoriteten av spillergruppa enige i !! Selvfølgelig var spillerene meget bra, men her er det snakk om det TAKTISKE !! 

                                          

---------------------------

den vitende


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 nov 05, 10:51
Som jeg antydet glemmer de usaklige kritikerne etter en stund det usaklige, og mener en trener må tåle kritikk. Selvfølgelig, men ikke sjikane. Aner meg at de som er hissigst med å forsvare kritikken mot Drillo er de med flauest smak i kjeften... Må gå an å oppføre seg som folk, spm bestemora mi alltid sa.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 11 nov 05, 10:52
Opprinnelig postet av HectorFFK
Opprinnelig postet av Frode
-Plankehaugen banner til Drillo "Takk fÅr innsatsen, og unnskyld" (Første seriekamp)



"og unnskyld"?!  Jeg har ikke noe å unnskylde for ovenfor Drillo...blir helt feil hvis plankehaugen skal unnskylde på veine av andre. Hvis noen angrer på noe, kan de sende en sms...

Som tippeligatrener er det en viss fare for kritikk og når det gikk som det gjorde med poengsanking og spiller"salg" kunne vel egnetlig ikke drillo forvente noe annet...tror nok det var best at han ga seg hvis han ikke tålte det....og hvorfor han gidder å bry seg om de 3:16 folka skjønner jeg ikke(like lite som jeg skjønner at folk vil overlate barna til dem..)


100 % enig! 

Flere gode innlegg her, selv om jeg også skjønner lite av Drillo hyllesten som flere her inne bedriver. At flere her gir Drillo all ære for resultatet i Kristiansand er jo helt utrolig! 

Det skulle bare mangle om det ikke ble kritikk og temperatur rundt laget så dårlig som vi har fremstått i år. Tror også mange her glemmer hvor mange som faktisk følger dette laget, at det finnes idioter her som går langt over streken i personsjikane er vel ikke noe unikt for FFK miljøet.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3