Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette er direkte flaut FFK!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 10 nov 05, 23:38
Jeg vil med dette innlegget rette kritikk mot FFK og ikke minst menneskene rundt FFK. I det legger jeg: FFK som klubb, styret, mediene i fredrikstad og tilhengere og fans.

Drillo har blitt behandlet dårlig og urettferdig, og jeg skal grunngi her hvorfor:

-Mange mener at Drillo har gjort flere dårlige spillerinnkjøp, enig i det, MEN det har også Eggen gjort i flere år. Og han har også vært med i år.

- Forventingene til Drillo er ALT for høye. Han hadde klart det samme som Eggen, nemlig å få FFK opp i tippeligaen om han hadde fått sjansen , slik Eggen gjorde det.

- Vi hadde en eksakt lik sesong ifjor hvis man bytter høst med vår.  

- Årets lag er IKKE noe sterkere enn hva FFK stillte med ifjor....NEI den er ikke det!!!

- Vi slo RBK på Lerkedal, Start i Kristiansand i siste serierunde hvor Start kunne tatt gull. Den kampen er fullt og helt Drillos.

- Drillo og Eggen SAMMEN hadde noe på gang her nå!!!!!

- Tror ikke Eggen liker situasjonen heller.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fans og tilhengere:

Hvordan i alle dager er det mulig å sende HATBREV til en trener av Drillos kaliber( eller til NOEN i det heletatt), hvem idioter gjør noe slikt???!!

Og hvis det stemmer at de såkalte kristne her i byen er en av de som har vært mest delaktig i dette, er all min respekt borte for dere!!

Mediene:

Hvordan er det mulig å direkte gå til personangrep, når dette gjelder fotball og et helt lag!??!! Gå inn i dere selv!!Pinlig er det!!

FFK (med styret i spissen) :

Jeg har pr.dags dato IKKE hørt et ord om at dere har støttet Drillo,(med unntak av når riksmediene spurte EN gang) eller gått til motmæle mot mediene. Dårlig !!! Ikke annet å si.

Hva har vi mistet:

Jo, vi har mistet en mann med enorme taktiske egenskaper, en person som ofte blir omtalt i medier, en person som er respekter i alle hjørner av norsk fotball. En person som tilfører et HVERT lag MYE.

Drillo og Eggen med den avtalen som nå SIST var avtalt KUNNE BLITT GULLVERDT!!

Skal FFK bli slik Moss fk er??!!! Så fort det er motgang slenger vi med "leppa", hiver ut folk, og ikke minst går på personangrep?!?!  Vi har jo allerede begynt å gå 5 min ut i 2.omg hvis laget ligger under 2-0...RETT OG SLETT PATETISK!!

Er ikke vi i FFK for stolte til det da? Er vi ikke for "voksne" til det!! Og NÅR hjelper virkelig det?!

Akkurat nå er jeg FLAU over å tilhøre FFK miljøet. Håper virkelig dette er et engangstilfellet. ( skal ikke rippe opp i Glenn Rostads avgang, og hvordan den ble behandlet)

Med hilsen en temmelig skuffet FFK venn.

PS: Håper for all del at ALT går bra med FFK fremover!! Jeg er trofast som alltid!!

---------------------------

den vitende


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 nov 05, 23:50
dette var bra sagt...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 10 nov 05, 23:51

Hehe, Drillo?? Er det deg?
Neida, men du vet visst mye da.. :
 -Årets lag er IKKE noe sterkere enn fjolårets?!? FEIL! Det var i hvertfall mye bedre før vi kvitta oss med Roger å Markus, noe DRILLO var sterkt delatig i! Å med tanke på det laget vi hadde i fjol vår, er laget MYYYE bedre! Så derfor burde vi siktet på å gjøre en like go sesong som den vi hadde på høsten i fjol! Sier ikke Eggen hadde gjort det, men tror det hadde blitt mye bedre.

- At den siste kampen fullt å helt er Drillos... Why? De jeg har snakket med som faktisk har noe å si på dette er vel av oppfatning av at Eggen har det meste av æren for snuoperasjonen! Man kan vel kanskje se det på poengene å? Ingen tap med Eggen som hovedtrener... Sier ikke mer...

Det med hatbrev er jeg enig i er å gå over streken, men høres jo ut på ham som om han har fått en hel haug da, det tviler jeg på.. 
Men når det kommer til at vi som supportere har "slengt dritt" synes jeg bare er på sin plass! Jeg å mange med meg ønsket drillo vekk, da må det være lov å ytre det! Nå var vi så heldige å få det som vi ville da

Det du sier med styret sier vel bare sitt... Manne var ikke likt av dem engang, da er det nyttesløst å ha mannen som ansatt!
Det du skriver med å gå 5 min ut i 2 omgang på 0-2 vet du selv ikke er fakta.. Noe annet med 0-4 å spilt 25 min. Nok en gang kan dette sees på som en demonstrasjon! Skal love deg mange av dem som gikk da er meget fornøyd med dagens nyhet!

Hilsen en som er sikker på at dette var til det beste for


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 10 nov 05, 23:53
Veldig enig Sissi! Det har vært flaut lenge, spesielt er det flaut og se hvordan enkelte på forumet her uttrykker seg om mennesker.  "Godt å bli kvitt`n", Hallelulja osv.  Pinlig er det!

Jeg skulle også gjerne ha visst hva som ligger i Drillos uttalelser om Kristenfundamentalister i FFK.  Dersom han har vært motarbeidet av interne krefter i miljøet og at det er de som står bak hatbrevene som han har fått av en navngitt kristen person så skal det ryddes opp nå!   Jeg håper han skriver bok og at alle fakta kommer på bordet.  Jeg opplever Drillo som en dønn ærlig person!

Det skal trekkes skarpe skillelinjer mellom FFK og politikk og religion!  Derfor er jeg også kristik til den koblingen som er mellom 3:16 og FFK, uansett hvor uskyldoig det er, få det vekk!  Jeg går ikke på for fem flate øre at dette er motivert i annet enn at her skal det frelsas mens barna er naive nok!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


deal_sl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 17

Lagt til: 10 nov 05, 23:55
Ja, de kristne folka er ikke god i hue vet du. Hva er det for noe vås med de derre 3:16?
Forøvrig får vel Drillo tåle litt. Hvordan tror dere han hadde blitt behandlet i en klubb i utlandet med like lite suksess som her? Det han har fått av kritikk her er ingenting.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 nov 05, 23:57
bra innlegg!! ganske flaut dette ja..

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 nov 05, 00:02
Flaut, pinelig og helt unødvendig..

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 11 nov 05, 00:02
Opprinnelig postet av deal_sl
Ja, de kristne folka er ikke god i hue vet du. Hva er det for noe vås med de derre 3:16?
Forøvrig får vel Drillo tåle litt. Hvordan tror dere han hadde blitt behandlet i en klubb i utlandet med like lite suksess som her? Det han har fått av kritikk her er ingenting.
Det er da vel ingen unnskyldning for å behandle mennesker på den måten Drillo er blitt behandla/omtalt på f.eks. her på dette forumet!!!

Når sånt som dette kommer for dagen blir jeg sint. Sint, og - faktisk - flau over å være FFK-supporter. Hva slags by er det jeg kommer fra? Som mobber egne spillere og egen trener? Det må man jo lure på...

Jeg hadde regna med at Drillo skulle få til dels sterk motbør fra rikspressa som han tydeligvis ikke har noe godt forhold til. Men det ble nok ikke så ille som jeg hadde trodd. Jeg hadde virkelig ingen anelse om at han skulle få såpass som det han har fått fra sine egne...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 11 nov 05, 00:03
Frekkrik

.............Nei FFK hadde ikke bedre spillere denne sesongen i forhold til ifjor sett sesongen under ett. Store navn har ingenting å si, det bør alle vite.

Å komme å si at Eggen hadde æren for Start seieren...er det reneste TØV. Det vet jeg , det vet styret og ikke minst spillerene,og DE VET DET!!

Salget av Roger og Markus var Eggen, Drillo og majoriteten av FFK styrets avgjørelse....det du sier er IGJEN tøv.

Enig i at det er lov å være uenig i en treners meninger,MEN ikke ved å gå til personangrep, sende hatbrev og gå 5 min ut i 2.omg..UANSETT om laget ligger under 0-4 som du her sier!! MENER DU VIRKELIG AT DET ER Å STØTTE ET LAG!!! ER JO DA, AKKURAT DA, AT LAGET TRENGER STØTTE!!!
 
Greit nok at styret ikke var fornøyd med Drillo, men si det da på en "voksen " og proffesjonell måte. IKKE ingå ny kontrakt også "mobbet" ham ut!!


Til slutt: Det at du mener at Eggen var grunnetn til at FFK ikke tapte de siste kampene viser, dessverre, din kompetanse for dette herlige spillet!!

---------------------------

den vitende


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 nov 05, 00:15
freddrikkkkkkkkk viser igjen hva slags supporter han er....

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 nov 05, 00:22

Hvorfor var det Drillo sin fortjenest at vi vant!? Jeg VET at flere av spillerne ønsket seg bort dersom han ble i klubben, å var SVÆRT fornøyd da Eggen tok over styringa igjen! At drillo så masse på video før kampen var ikke såååå viktig, Det som er viktig er TRUA å MOTIVASJONEN! å den var det EGGEN som fikk tilbake i laget! Etter at drillo hadde brutt den ned! Men for all del, mange forskjellige meninger, men spør spillere o.l. så finner du ut at de er nok svært tilfreds med det som har skjedd!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 11 nov 05, 00:27

Drillo ville fungert utmerket i den tiltenkte rollen. Et stort tap for klubben. Punktum.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 11 nov 05, 00:30
Taktikken frekkrik.......Og måten han mannet frem troa til å kunne vinne. Drillo som stod for det i denne kampen. Eggen var selvfølgelig med han også. Skal for all del ikke ta fra ham delen av æren. Men det var Drillo som var hovedmannen ti denne kampen.

Da vil jeg gjerne høre hvilken spillere du har snakket med?? For det stemmer så absolutt ikke, det du skriver. Flere av spillerene var ikke tilfrds med Drillo som hovedtrener, MEN de så på den nye avtalen som veldig bra.
 
Til slutt: Drillos videoanalyser er noe Eggen brukte masse, og som spillerene også var fornøyde med. Så JO, den var faktisk veldig viktig. Og jeg regner med at Eggen vil videreføre dette.

Frekkrik.......med din innstilling kan man fort bli flau over å være medlem av samme klubb.

---------------------------

den vitende


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 nov 05, 00:40
Opprinnelig postet av Husgutt
freddrikkkkkkkkk viser igjen hva slags supporter han er....


Vil ha klubben OPP jeg, ikke flere skritt bakover.... Men vet ikke hva som er best jeg da..?? Men godt det finnes noen EKTE supportere i klubben å Det skal dere ha all ære for! 
Å til sissi, er vel ikke vits å argumentere mot deg, du er jo tross alt den vitende...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 nov 05, 00:57
Opprinnelig postet av sissi
Jeg vil med dette innlegget rette kritikk mot FFK og ikke minst menneskene rundt FFK. I det legger jeg: FFK som klubb, styret, mediene i fredrikstad og tilhengere og fans.

Drillo har blitt behandlet dårlig og urettferdig, og jeg skal grunngi her hvorfor:

-Mange mener at Drillo har gjort flere dårlige spillerinnkjøp, enig i det, MEN det har også Eggen gjort i flere år. Og han har også vært med i år.

- Forventingene til Drillo er ALT for høye. Han hadde klart det samme som Eggen, nemlig å få FFK opp i tippeligaen om han hadde fått sjansen , slik Eggen gjorde det.

- Vi hadde en eksakt lik sesong ifjor hvis man bytter høst med vår.  

- Årets lag er IKKE noe sterkere enn hva FFK stillte med ifjor....NEI den er ikke det!!!

- Vi slo RBK på Lerkedal, Start i Kristiansand i siste serierunde hvor Start kunne tatt gull. Den kampen er fullt og helt Drillos.

- Drillo og Eggen SAMMEN hadde noe på gang her nå!!!!!

- Tror ikke Eggen liker situasjonen heller.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fans og tilhengere:

Hvordan i alle dager er det mulig å sende HATBREV til en trener av Drillos kaliber( eller til NOEN i det heletatt), hvem idioter gjør noe slikt???!!

Og hvis det stemmer at de såkalte kristne her i byen er en av de som har vært mest delaktig i dette, er all min respekt borte for dere!!

Mediene:

Hvordan er det mulig å direkte gå til personangrep, når dette gjelder fotball og et helt lag!??!! Gå inn i dere selv!!Pinlig er det!!

FFK (med styret i spissen) :

Jeg har pr.dags dato IKKE hørt et ord om at dere har støttet Drillo,(med unntak av når riksmediene spurte EN gang) eller gått til motmæle mot mediene. Dårlig !!! Ikke annet å si.

Hva har vi mistet:

Jo, vi har mistet en mann med enorme taktiske egenskaper, en person som ofte blir omtalt i medier, en person som er respekter i alle hjørner av norsk fotball. En person som tilfører et HVERT lag MYE.

Drillo og Eggen med den avtalen som nå SIST var avtalt KUNNE BLITT GULLVERDT!!

Skal FFK bli slik Moss fk er??!!! Så fort det er motgang slenger vi med "leppa", hiver ut folk, og ikke minst går på personangrep?!?!  Vi har jo allerede begynt å gå 5 min ut i 2.omg hvis laget ligger under 2-0...RETT OG SLETT PATETISK!!

Er ikke vi i FFK for stolte til det da? Er vi ikke for "voksne" til det!! Og NÅR hjelper virkelig det?!

Akkurat nå er jeg FLAU over å tilhøre FFK miljøet. Håper virkelig dette er et engangstilfellet. ( skal ikke rippe opp i Glenn Rostads avgang, og hvordan den ble behandlet)

Med hilsen en temmelig skuffet FFK venn.

PS: Håper for all del at ALT går bra med FFK fremover!! Jeg er trofast som alltid!!



Står 100% bak det innleget her,meget flott skrevet

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 nov 05, 01:04
Opprinnelig postet av Radoslaw

Drillo ville fungert utmerket i den tiltenkte rollen. Et stort tap for klubben. Punktum.



Helt enig!! Dette var synd og flaut. 
Hadde grunnen til at han sluttet vært dårlig helse, slitsomme reiser, så hadde det vært greit nok. Men når den egentlige grunnen er at han er blitt mobbet vekk fra byen og klubben vår, så er det skammelig og flaut.

De fleste av de som er glad for at han sluttet sier alle at det snudde så snart Eggen tok over som hovedtrener igjen. Jeg vil si det på en annen måte, nemlig at slik vårt trenerteam fungerte i de siste 4 kampene var tilnærmet slik det var ment å skulle fungere i 2006. Og det vil si at dette trenerteamet, slik det fungerte nå faktisk fortsatt er ubeseiret. 

Jeg vil også gå så langt som å si at dersom klubben hadde fulgt Kai Erik Herlovsen og hans likesinnede og sparket Drillo før kampen mot Bodø/Glimt, slik de forlangte, så hadde vi høyst sannsynlig vært et 1. divisjons lag pr. dags dato. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 11 nov 05, 01:28
Kan ikke få vært MER enig med deg snæbbussaristokrat 1..........Veldig riktig sagt!!

---------------------------

den vitende


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 nov 05, 01:45

Her må man skille mellom Drillo i rollen som hovedtrener og som "analytiker". Personlig tror jeg han kunne fungert utmerket i den tiltenkte rollen, med kampanalyse som hovedbeskjeftigelse.. På dette området mister vi helt klart en ressurs. Drillo som hovedtrener derimot har jeg hele tiden vært meget skeptisk til, og det viste seg vel at han ikke var den rette mannen. Hans manglende ferdigheter når det gjelder kampledelse har jeg vært skeptisk til lenge, og jeg tror det slo positivt ut da vi fikk en engasjert hovedtrener(Eggen) på sidelinjen i de siste kampene...

Hvordan man kan hevde at seieren mot Start er fullt og helt Drillos fortjeneste er for meg en gåte, men forstå det den som kan...

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 11 nov 05, 01:50
Superboy...............Enig i at Drillo ikke var den eneste som ikke skal ha æren for Start kampen..men slik situasjonen har blitt nå...og slik jeg vet den var tiden rundt denne kampen. Har han et STORT ansvar for resultatet i Kristiansand.

Men deter ikke dette temaet som er tiltenkt dette innlegget..... da mener jeg starten på tråden.

---------------------------

den vitende


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 nov 05, 02:00
Endret: 11 nov 05, 02:02
At Drillo fikk en del krass kritikk da han var hovedtrener finner jeg kun rett og rimelig.. Såpass må man tåle når man er hovedtrener for et tippeligalag, og prestasjoner og resultatene uteblir..

Selv om man er supporter, må man kunne få lov til å kritisere hovedtreneren.. En ting er å støtte laget, en annen ting er å gjøre det med både øyne og ører lukket. Når man ser at noe er galt i klubben vi alle er glade i, må man kunne komme med kritikk av den faktoren som man mener har skyld i dette. Jeg og mange andre mente at Drillo måtte bære mye av dette ansvaret, og dermed kom kritikken.. 

At styret heller ikke støtter opp rundt Drillo, bør jo også være en indikator på at Drillo ikke leverte varene. At forventningene kanskje var for høye, er en ting, men man bør kunne forvente at en hovedtrener ikke sitter pal i 90 minutter kamp etter kamp, når ting ikke fungerer...

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3