Husk meg
Brukernavn
Passord

Egil Drillo Olsen fortsetter ikke i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 nov 05, 00:53
Opprinnelig postet av frekkrik
Hehe, takk... Må være lov når noe jeg har håpet på i mange mnd, ja, sånn ca 364 dager endelig skjer....
Ønsker klubben alt godt, å jeg mener det beste var at han forsvant, ergo halleluja! Hva du mener driter jeg egentlig i, men sier ikke du er bedreten for det.....


At du har gått rundt å venta på dette i 364 dager sier bare litt om hvor trangsynt du er

Ikke la han prøve seg før du feller dommen?"jada,du er ekte supporter..driiiitbra"


Et stort tap for ffk,kunne virkelig trengt han til å analysere kampene neste år, er jo selve geniet

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 11 nov 05, 00:53
Opprinnelig postet av frekkrik
Hehe, takk... Må være lov når noe jeg har håpet på i mange mnd, ja, sånn ca 364 dager endelig skjer....
Ønsker klubben alt godt, å jeg mener det beste var at han forsvant, ergo halleluja! Hva du mener driter jeg egentlig i, men sier ikke du er bedreten for det.....


Jeg er langt fra enig med deg, i det du mener om ting og tang, men jeg skjønner ikke helt hvorfor andre folk skal omtrent gi seg over ende fordi du mener det. 

Det jeg er DRITT LEI er at folk her inne skal bestemme at hvis noen mener noe annet enn andre, så viser de liksom hvilken type supporter man er.
Det er da for fankærn det som er artig med slike forum. Litt  DISKUSJON!!!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 11 nov 05, 02:34
Endret: 11 nov 05, 02:42
http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article1154153.ece

Bare les her.  Huff




Noen idioter har tydeligvis skremt Drillo vekk fra byen. Hadde stor tro på Drillo i hans nye stilling. Trist å se at han vil gjøre analyse i andre klubber. Dere som har skremt vekk Drillo kan skamme dere!
Setter ikke akkuratt FFK  i et positivt lys...   

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 11 nov 05, 03:01
Opprinnelig postet av FFK Forever
Noen idioter har tydeligvis skremt Drillo vekk fra byen. Hadde stor tro på Drillo i hans nye stilling. Trist å se at han vil gjøre analyse i andre klubber. Dere som har skremt vekk Drillo kan skamme dere!
Setter ikke akkuratt FFK  i et positivt lys...   

Jeg synes heller dette setter byen og innbyggerne, eller i alle fall den delen som følger fotballen, i et dårlig lys. Som jeg skrev et annet sted: akkurat nå lurer jeg på hva slags by jeg kommer fra... :-(

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 nov 05, 07:45
For meg dagens, eller gårsdagens "gladnyhet".
men egentlig lå det vel i kortene, dersom en har lest /hørt og "tolket" utsagn fra Egil Olsen
etter "trenerskifte".
Han har jo hele tiden hårdnakket holdt på at han forsatt hadde samme rolle, var "sjef". 
Synes derfor bare at dette kan bekrefte at han ikke klarer å føle seg sidestilt, langt mindre underlagt andre. Spesielt ikke noe han mener er "faglig" mindre dyktig enn han selv.
Ønsker  ( klubben i mitt hjerte") lykke til videre etter detter feilskjæret.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 11 nov 05, 08:25
Jeg tror det er et tap for FFK å miste Drillo i den rollen han var påtenkt å ha neste sesong. Synes det var interessant å lese Brennes uttalelser i F-b i dag, der han sier at han har lært mye av Drillo og at Drillo var veldig god på å peke ut sterke og svake sider ved spillerne.
Kampen mot Start synes jeg dessuten var et strålende eksempel på iskald taktikk. Å sette inn West i stedet for en defensiv spiller på slutten, og dermed binde opp to forsvarsspillere i Start, var et herlig sjakktrekk!

Jeg har heller ikke hatt sans for Drillo som hovedtrener i klubben. Men jeg beundrer Drillo som analytiker og taktiker, og ble faktisk skuffet da jeg hørte ham på radio i morges og nå har pløyd gjennom avisene.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 11 nov 05, 08:30
Hva med et "Takk får alt, Drillo"  banner på lørdag?

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 11 nov 05, 08:33
Opprinnelig postet av aavdst
Hva med et "Takk får alt, Drillo"  banner på lørdag?


Bra forslag !
Utrolig trist syns jeg, med tanke på hvilken rolle Drillo skulle ha i klubben nå...
(..og så må jeg kjøpe meg ny hettegenser )

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 11 nov 05, 08:41
Opprinnelig postet av aavdst
Hva med et "Takk får alt, Drillo"  banner på lørdag?


Tiltredes! :)))

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 nov 05, 08:47
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Kristian B
Trist.
Lykke til videre Drillo.


Trist? At han ble ansatt mener du ja At han nå er borte er en stooooor dag for klubben!


Synes du skal holde deg for god til å prøve å tillegge andres innlegg dine egne meninger.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 nov 05, 14:24
Opprinnelig postet av frekkrik
Hehe, takk... Må være lov når noe jeg har håpet på i mange mnd, ja, sånn ca 364 dager endelig skjer....
Ønsker klubben alt godt, å jeg mener det beste var at han forsvant, ergo halleluja! Hva du mener driter jeg egentlig i, men sier ikke du er bedreten for det.....


Det går an å være glad for det, hvis du har ønsket hans avgang.

Men å juble og markere andres ulykke og motgang så kraftig, er ikke bare unødvendig, men også dårlig gjort. Det er trist å se på. Du bør tenke litt over hvordan du fremstår som menneske. 
For meg virker du som et usympatisk menmneske uten empati.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


trillan

Juniorspiller

Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 165

Lagt til: 11 nov 05, 14:47
Endret: 11 nov 05, 14:48

Må nesten synge: "Takk for alt du sa, Drillo. Takk for alt du ga, Drillo...."

---------------------------

En for alle, og alle for en!


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 11 nov 05, 15:14
Nei dette syntes jeg er trist. Når en leser riksaviser o.l. så virker det jo som om at han føler seg mobbet vekk fra jobben.
Dette kan IKKE være god reklame for klubben og byen.
Hvor ble det av det : en for alle og alle for en ?. 
Dere som har deltat i hetsen mot Drillo bør skamme dere. Faen ikke mye suportere som holder på slikt.

Jeg vil få lov til å takke Drillo for den jobben han har gjort i klubben. At gutta ikke har klart å motivere seg og blø for drakta i mange av årets kamper mener jeg han står helt uten skyld i. At vi nå har mistet en ressurs i klubben er helt klart.

TAKK DRILLO !

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 nov 05, 15:20
Dette er elendig omtale for klubben og byen, intet mindre. Om et år får vi se hvor god Eggen er i forhold, jeg frykter at vi får forrige sesong i reprise, altså 04 sesongen.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 11 nov 05, 18:23
Nok en gang, takk for alt Drillo. Du betydde mye for FFK i år. Det defensive spillet var strålende under deg. Men men, livet går videre...

---------------------------

FFKgutten


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 13 nov 05, 17:58
Opprinnelig postet av FFKgutten
Nok en gang, takk for alt Drillo. Du betydde mye for FFK i år. Det defensive spillet var strålende under deg. Men men, livet går videre...


Sett noen av kampene i år....?


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 13 nov 05, 21:22
Ja?

Selvom FFK hadde noe stor-tap så var det mange taktiske-defensive triumfer. For eksempel mot rbk og enga borte...

---------------------------

FFKgutten


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 05, 21:38
Men å si at deffansive spillet var strålende er vel å gå litt langt...

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 13 nov 05, 21:40
Sett under alle kamper er det å gå litt langt, men i kampene nevnt ovenfor kan det vel brukes, men Sørlie og må framheves og få litt skryt for poeng i de kampene...

---------------------------

FFKgutten


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 13 nov 05, 21:41
Opprinnelig postet av FFKgutten
Ja?

Selvom FFK hadde noe stor-tap så var det mange taktiske-defensive triumfer. For eksempel mot rbk og enga borte...


ehh? du kødder? RBK borte var jo en ren flaksekamp! RBK kom vel til 10-15 100% sjanser uten å score. Det var kun en god Steinar Sørlie samt svake RBK avslutninger som gjorde at vi i det hele tatt tok poeng på Lerkendal.. 

VIF borte er jeg enig var en god defensiv kamp..

Drillo uttalte selv her om dagen at han var mest misfornøyd med den defensive organiseringen i forsvar denne sesongen, så at du fremhever nettopp dette er jo noe overraskende, ihvertfall på meg. Synes forsvaret har opptrått meget usikkert gjennom store deler av sesongen. Jeg synes ikke FFK har vært et bedre lag under Drillo, tvert imot, MEN det er jo min mening også da..


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340