Husk meg
Brukernavn
Passord

Forslag til sanger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 09 nov 05, 02:00
Endret: 09 nov 05, 02:14
Jeg legger ut noen lydklipp fra Valencia sine suportere Gol Gran. Kom gjerne med forslag til tekster! Jeg kommer med noen forslag selv senere. Siden vi allerede visstnok synger ganske sydlanske sanger tror jeg det passer bra med spanske fotballsanger!


A por ellos
Vanlig sang på fotballkamper i spania, betyr noe sånt som "gå å ta dem!"

Vamos Pablito Aimar
Fin melodi som er populær å synge med på på Mestalla. Den har ganske bra tekst så hvis vi kan komme opp med en bra tekst tror jeg den kan bli bra! Kjapt oversatt: kom igjen lille pablo aimar / storhetstiden er tilbake / sånn som kempes og el piojo / nok en udødelig kæll

Valencia Club de Futbol
Denne høres tydelig på tv-sendinger når gol gran setter i, og de kan synge den leeenge.. den er også så enkel at alle kan den etter et par runder. Er best når den synges litt saktere enn her..

Que bote Mestalla
Lager utrolig trøkk når tusenvis synger med. "Que bote" betyr noe sånt som at det hopper/rister/eksploderer, Real Madrid fans synger "Que bote Bernabeu".

Kily kily
Sang/rop for Kily Gonzales fra den tiden da han herjet for Valencia på venstrevingen. Bra eksempel på hvordan trommer kan brukes til å lage trøkk, istedet for å klappe.


Jeg hadde en tråd med disse sangene for over ett år siden, men det kom ikke noe ut av det. Tenkte jeg kunne prøve igjen nå som sesongen er over og det allerede er et par forslag til sanger her på forumet. Kom gjerne med flere lydfiler eller forslag!

Og ja, Valencia er klubben i mitt hjerte. Såvidt forran FFK

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 nov 05, 02:34
Endret: 09 nov 05, 02:50
Noen veldig bra forslag her ximo, vi kan jo prøve å jobbe litt med tekster på disse!

Her er en annen melodi som hadde vært sinnsykt å fått til, er tatt fra en eller annen Besiktas-kamp(Carsi, de beste supporterne i Tyrkia etter min mening):

http://www.stabaek-inferno.no/diverse/besiktas.asx

Ikke så bra kvalitet på klippet, men dere skjønner hva jeg mener..

Sangen begynner etter 1 minutt, teksten tenkte jeg kunne gå slik:

Ååååååå Fredrikstad! Forza FFK! Ååååååå Fredrikstad! Forza FFK!

Eller eventuelt at vi hadde bytta ut ååååå med heia..

Hoppinga er noe vi selvfølgelig bør gjøre samtidig ved synging av denne sangen, for i denne sangen skal det f**n i meg være trøkk!

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 nov 05, 11:37
Annen foslag til tekst:

Kjemp for Fredrikstaaaaaaaad! Døøøøøø for Fredrikstad! etc.

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340