Husk meg
Brukernavn
Passord

Det kan ta uker før Dagfinn sier noe

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 nov 05, 17:20

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 02 nov 05, 17:22
så dette.. og situasjonen er uforandret... Håper ikke grunnen til at han venter så lenge, er at nyhetene ikke er av det beste slaget

her også: 
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295482

---------------------------

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 nov 05, 17:36
Dette var ikke gode nyheter, håper på det beste, vi må nok belage oss på å se Dagfinn i rullestol

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 02 nov 05, 17:53
ikke vær så negative da!!!!! kan godt hende at det er gode nyheter også. hvis forholdene til Enerly endrer seg så vil vi få info om det står det på VG.  I dagbladet står det at de ikke vil si om han fortsatt har lammelser, så det kan jo hende han har fått til bake førligheten igjen. har hørt at han klarer å røre på den ene tåa, men det er nok bare rykter.

---------------------------

ekte ffk supporter;)


Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 02 nov 05, 18:02
Ja så dette jeg også huff..
Hadde håpet vi skulle høre noe mye før det..
Vanskelig å spekulere i om det er gode eller dårlige nyheter, men tanken heller mot at det er dårlige nyheter, når de vil drøye det så lenge med å gå ut med noe..
Kan jo bare være det at de ikke kan si noe helt sikkert og at de derfor ikke vil gå ut med noe enda heller da. Huff :S

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 nov 05, 18:04

1-2 uker før han sier noe. Ang. skaden er det vel normalt at det tar lenger tid før vi vet hva utfallet blir. Får jo håpe på det beste. Foreløpig er jo alt i det blå.


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 02 nov 05, 18:44
håper det bare er det at de ikke kan si noe om utfallet før det har gått en uke, for det står jo at vi vil få info. dersom situasjonen endrer seg! vi får håpe på det beste.   God bedring Dagfinn! vi krysser fingrene for deg!!

---------------------------

ekte ffk supporter;)


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 02 nov 05, 18:47
Endret: 02 nov 05, 18:48

Enerly bestemmer selv hva som skal gå ut av informasjon, og Bøhler vet ikke når FFK-kapteinen bestemmer seg å gi lyd fra seg fra sykesenga.

- Det kan ta både én og to uker, sier informasjonsrådgiveren.

- Men det kan også skje i morgen?

- Ja. Men vi går ikke ut med noe i kveld.

Det er ikke kjent om Eneryl fortsatt lider av lammelser etter nakkebruddet, eller om tilstanden er forbedret etter operasjonen.        

dette sto på dagbladet. så det kan jo hende at vi får vite noe i morgen....................står ikke noe om at tilstanden er blitt verre så vi får håpe på det beste!!

---------------------------

ekte ffk supporter;)


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 02 nov 05, 19:13
Velger å se optimistisk på denne en slik melding jeg. Med slike skader så kan det ta både uker og måneder før man vet noe som helst om hvordan tingene vil ende. Dersom Dagfinns tilstand hadde vært slik at han kunne slått fast noe som helst på dette tidspunktet, så tror jeg det hadde vært den meldingen vil alle frykter.......

---------------------------

God bedring, Daginn!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 nov 05, 20:09
nå må vi ikke ta sorgene på forskudd! At ting tar tid her er nok helt normalt,  han har en brekkt nakke, er ikke rart om det tar tid før vi hører noe! dette er ikke en vanlig strekk skade eller noe, så vi må være tålmodige! Når tiden er inne er jeg sikker på at vi hører positive nyheter fra Dagfinn Enerly selv!

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 02 nov 05, 20:30
En annen måte og se det på ..uten og vite noe som helst om denne type skader.. er at dersom det er skikkelig dårlige nyheter så ville de vist det allerede...?....

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 02 nov 05, 21:14
Opprinnelig postet av FFK rulær!!

Enerly bestemmer selv hva som skal gå ut av informasjon, og Bøhler vet ikke når FFK-kapteinen bestemmer seg å gi lyd fra seg fra sykesenga.

- Det kan ta både én og to uker, sier informasjonsrådgiveren.

- Men det kan også skje i morgen?

- Ja. Men vi går ikke ut med noe i kveld.

Det er ikke kjent om Eneryl fortsatt lider av lammelser etter nakkebruddet, eller om tilstanden er forbedret etter operasjonen.        

dette sto på dagbladet. så det kan jo hende at vi får vite noe i morgen....................står ikke noe om at tilstanden er blitt verre så vi får håpe på det beste!!



Nei, sant det.. men kan vel ikke bil verre enn det den var? uff, men krysser fingre og tær og ber for at det beste må skje med han!!!

---------------------------

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 04 nov 05, 11:09

Drømmen er å se Live-reportasje fra Ullevaal sykehus der det skal fortelles om situasjonen til Dagfinn, og så kommer Dagfinn selv gående og forteller alt.
Da tror jeg at jeg hadde gått i taket.

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 04 nov 05, 11:14
Bare Dagfinn kan fungere noenlunde normalt i hverdagen, skal alle være fornøyd. Primærmålet må være at han kan være en far for sine barn, og en mann for sin kone.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 nov 05, 12:10
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Bare Dagfinn kan fungere noenlunde normalt i hverdagen, skal alle være fornøyd. Primærmålet må være at han kan være en far for sine barn, og en mann for sin kone.


så sant så sant! det er det viktigste! helt klart..

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 nov 05, 13:27
Det er nok ikke så enkelt. Nakkeskader krever måneder for å heles, om ikke år. Jeg vil tro at Dagfinn ikke har lyst til å gå ut med for positiv informasjon for ikke å skape forventninger han og familien hans ikke kan leve med. Jeg ville ihvertfall vært svært forsiktig med å si at "jeg kommer til å bli helt fin igjen" før jeg faktisk var *helt* fin.

Dagfinn vil helt sikkert bare ha familien rundt seg, og ikke noe støy rundt ulykka fra FFK, medier eller FFK-supportere, noe jeg forstår utmerket godt.

Det jeg har hørt om nakkeskader er at følelsen kommer raskt, men at førlighet tar lang tid, potensielt i det minste, og er gjenstand for mental styrke og treningsvilje, og der er jeg ikke engstelig for Dagfinn, for å si det sånn.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 nov 05, 21:10

Denne spilleren har også hatt nakkeskade, men det endte godt
http://nyheter.radiohaugaland.no/artikler.aspx?id=71


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 04 nov 05, 22:10
Opprinnelig postet av Patrioten

Denne spilleren har også hatt nakkeskade, men det endte godt
http://nyheter.radiohaugaland.no/artikler.aspx?id=71



han brakk ikke nakken sa han.. Virker ikke helt som han hadde fulgt med hele saken egentlig... Uengasjert..

---------------------------

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 nov 05, 12:07
Nå har vi muligheten til å gi penger til Enerly, begynner det ikke å gå litt langt nå?
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=264

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 05 nov 05, 12:15
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå har vi muligheten til å gi penger til Enerly, begynner det ikke å gå litt langt nå?
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=264


Penger er veldig upersonlig da... Da er det vel bedre å kunne gi noe tilbake i form av noe mer personlig... Eller hvertfall vente til situasjonen er avklart

---------------------------

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten


_Anette_

Knøttespiller
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 39

Lagt til: 05 nov 05, 12:33
Jeg synes det er ganske drøy i grunn.  Hvorfor gi penger når vi ikke vet hvordan utfallet av situasjonen blir? MYE bedre med noe personlig, som den boken Holters jobber med

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 05 nov 05, 13:55
Dette er såvidt jeg har forstått gjort i samarbeid mellom familien, nære venner og FFK. Det er mange som har kommet med ønsker til både familien og FFK om å gi noe allerede nå, og da får disse muligheten til det. Verre er det ikke!

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 nov 05, 14:26
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Bare Dagfinn kan fungere noenlunde normalt i hverdagen, skal alle være fornøyd. Primærmålet må være at han kan være en far for sine barn, og en mann for sin kone.



For en gang skyld må jeg si at jeg er 100% enig med deg Ido.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 05 nov 05, 16:18
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Dette er såvidt jeg har forstått gjort i samarbeid mellom familien, nære venner og FFK. Det er mange som har kommet med ønsker til både familien og FFK om å gi noe allerede nå, og da får disse muligheten til det. Verre er det ikke!


Det gjør det bare enda drøyere om det er gjort i samarbeid med de 3 nevnte.
Er det noe dere kan være sikre på, så er det att Dagfinn er dekt rimelig godt opp forsikringsmessig både gjennom klubben og som lissensiert spiller.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 06 nov 05, 11:49
Jeg vil vite hvordan det går med Dagfinn jeg... Det er sårt og vondt å gå å vente på neste beskjed... Håper og tror det beste

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 06 nov 05, 12:28
Opprinnelig postet av FFK-pus
Jeg vil vite hvordan det går med Dagfinn jeg... Det er sårt og vondt å gå å vente på neste beskjed... Håper og tror det beste


hvem gjør ikke det? håper bare ikke at det er noe negativt siden vi ikke får vite noe..

---------------------------

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 06 nov 05, 12:35
ååååååååååå, er så frustrert

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 06 nov 05, 13:25
jæi skjønner at han ikke sier no jæi.. d er jo faktisk privat.. og HVISST d er dårli nyheter og han går ut m dem nå så kan d jo hende d forbedrer seg..så da er d bedre visst han ikke sier no til han vet åssen d går..

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 06 nov 05, 13:27

Trondsen er vel den spilleren på laget som vet mest om Dagfinn. Han sier jo selv at han flere ganger har snakket med kona hans.  
Når han da sier dette om tilbud om psykolog:

– Tilbudet står ved lag fremover og det er ikke umulig at flere kommer til å benytte det, sa Trondsen.

UFF, kan jo tolkes som han vet noe vi ikke vet..

---------------------------

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten


Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 06 nov 05, 13:32
spillerne vet jo seff noe ikke vi vet dah!!

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 06 nov 05, 18:00
Opprinnelig postet av Love_FFK
jæi skjønner at han ikke sier no jæi.. d er jo faktisk privat.. og HVISST d er dårli nyheter og han går ut m dem nå så kan d jo hende d forbedrer seg..så da er d bedre visst han ikke sier no til han vet åssen d går..


Jeg forstår til en viss grad at han vil holde det for seg selv en stund og da få ro rundt hele saken. Men jeg blir jævlig frustrert av det. Går rundt med uro og en rar sorg inni meg. Synes det er helt normalt av vi supporterne vil vite hvordan det er med han. Håper selvfølgelig på at han blir frisk nok til å være oppe på to ben vaffal

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 06 nov 05, 18:31
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Bare Dagfinn kan fungere noenlunde normalt i hverdagen, skal alle være fornøyd. Primærmålet må være at han kan være en far for sine barn, og en mann for sin kone.



For en gang skyld må jeg si at jeg er 100% enig med deg Ido.



Det gjør meg faktisk glad, Klokan. For det beviser at vi kan være uenige i en for så vidt uviktig ting som fotball, men er enige i noe som tross alt er mye viktigere. Klokan skal ha for at han er stor nok til å gi støtteerklæring til en som han har "kranglet" såpass mye med.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 07 nov 05, 21:05
"Alltid fotball" har laget en stripe til ære for Dagfinn:

http://www.alltidfotball.no/ivinkelen/1130738400

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 07 nov 05, 22:37
Selve stripa er vel egentlig fra 99.

Artig er`n uansett.
:-)


Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340