Husk meg
Brukernavn
Passord

Årets Spiller i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 nov 05, 22:46
Opprinnelig postet av Solvang
Holters: Er kanskje lurt å fikse noe sånn magi så man kun kan stemme 1 gang noensinne på den voten?
SLik at man slipper å få et urettferdig resultat mener jeg..


Jeg har over 600 forskjellige maskiner på jobben jeg kan stemme på jeg

Men tror likevel ikke jeg gidder å logge meg inn på samtlige. Men høres bra ut at en IP-adresse eller noe kun kan stemme en gang.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 nov 05, 23:35
har stemminga begynt da `???

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 02 nov 05, 23:44
Endret: 02 nov 05, 23:48
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Solvang
Holters: Er kanskje lurt å fikse noe sånn magi så man kun kan stemme 1 gang noensinne på den voten?
SLik at man slipper å få et urettferdig resultat mener jeg..


Jeg har over 600 forskjellige maskiner på jobben jeg kan stemme på jeg

Men tror likevel ikke jeg gidder å logge meg inn på samtlige. Men høres bra ut at en IP-adresse eller noe kun kan stemme en gang.


Beste vil vel være å begrense avstemming til brukere... men vet ikke helt hva de har tenkt på. :)

edit: og det hadde costanza sagt i post nr 2 ja... hehehe... så mye følger jeg med

edit2: og for å gjøre det helt klart.. det jeg mente var at en bruker kun kan stemme en gang, uansett hvor mange ip`er han måtte klare å finne. Da har vi selvfølgelig problemet med at folk oppretter nye brukere....

---------------------------

Utvikler og Medeier.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 nov 05, 01:11
Opprinnelig postet av morten
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Solvang
Holters: Er kanskje lurt å fikse noe sånn magi så man kun kan stemme 1 gang noensinne på den voten?
SLik at man slipper å få et urettferdig resultat mener jeg..


Jeg har over 600 forskjellige maskiner på jobben jeg kan stemme på jeg

Men tror likevel ikke jeg gidder å logge meg inn på samtlige. Men høres bra ut at en IP-adresse eller noe kun kan stemme en gang.


Beste vil vel være å begrense avstemming til brukere... men vet ikke helt hva de har tenkt på. :)

edit: og det hadde costanza sagt i post nr 2 ja... hehehe... så mye følger jeg med

edit2: og for å gjøre det helt klart.. det jeg mente var at en bruker kun kan stemme en gang, uansett hvor mange ip`er han måtte klare å finne. Da har vi selvfølgelig problemet med at folk oppretter nye brukere....


 det er jo ikke noe problem, maks en gang pr bruker, og brukeren Må ha vært registrert i minst en måned når avstemningen begyner, hvis det er mulig å få til da...

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 03 nov 05, 01:26
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av morten
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Solvang
Holters: Er kanskje lurt å fikse noe sånn magi så man kun kan stemme 1 gang noensinne på den voten?
SLik at man slipper å få et urettferdig resultat mener jeg..


Jeg har over 600 forskjellige maskiner på jobben jeg kan stemme på jeg

Men tror likevel ikke jeg gidder å logge meg inn på samtlige. Men høres bra ut at en IP-adresse eller noe kun kan stemme en gang.


Beste vil vel være å begrense avstemming til brukere... men vet ikke helt hva de har tenkt på. :)

edit: og det hadde costanza sagt i post nr 2 ja... hehehe... så mye følger jeg med

edit2: og for å gjøre det helt klart.. det jeg mente var at en bruker kun kan stemme en gang, uansett hvor mange ip`er han måtte klare å finne. Da har vi selvfølgelig problemet med at folk oppretter nye brukere....


 det er jo ikke noe problem, maks en gang pr bruker, og brukeren Må ha vært registrert i minst en måned når avstemningen begyner, hvis det er mulig å få til da...


Selvfølgelig er dette mulig

---------------------------

Utvikler og Medeier.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 nov 05, 01:28
da slipper vi jo evt problemer med at folk stemmer flere ganger.

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 nov 05, 01:35
etter min mening bør årets spiller deles mellom bertelsen og brenne. begge har vært fantastiske i år, utvikla seg enormt og ligger milevis foran de andre på laget hva prestasjoner angår. så jeg mener at prisen bør deles.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 nov 05, 08:53
Berthelsen spør du meg..

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 03 nov 05, 13:07
Har virkelig Simen vært sååå god i år.? Må si jeg hadde mye større forventninger til at han skulle dirgere midtbanen vår i langt større grad enn det han har gjort.. (Har jo seff noe med spillestil men....) I våres var han god i flere kamper, men synes ikke han har vært altfor god i høst, da har heller spillere som Bjørkøy å Berthelsen vist seg fram.

Hadde Jonna vært her hele sesongen er jeg ikke i tvil om at han hadde vært vår beste mann sett over ett, men når han nå bare har spilt halve sesongen, så er det soleklare valget Berthelsen! Han har holdt et meget høyt nivå gjennom hele sesongen, kun minus et par kamper! Hadde det ikke vært for at spillere som Hæstad å Grindheim spiller i langt mer profilerte klubber, ville nok han garantert kjempet om årets nykommer i TL!

Det som ellers er positivt er at det går an å hente spillere fra lavere divisjoner som går rett inn å hever laget! Både Jonna å Berthelsen har vel bidratt langt mer for oss enn floppen Flo for enga

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 nov 05, 17:12
han heter bertelsen og ikke berthelsen..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 nov 05, 12:34
Sånn av ren nysgjerrighet... Hvilken spiller fikk det høyeste snittet fra spillerbørsene dere har etter hver kamp?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340