Husk meg
Brukernavn
Passord

Tribunekultur (2008)

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 36 21

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 22 okt 07, 15:40
Fantastisk. Får en virkelig til å se hvor langt etter Plankehaugen er. Helt utrolig.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 okt 07, 16:00
så sant så sant. Håper samtlige i eliteserien driter i blusseforbudet så kanskje nff fortstår at bøter ikke hjleper og de kan gjøre en visuell støtte lovlig

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 okt 07, 16:41
Opprinnelig postet av Martin_
MYE bra tribunekultur rundt om det norske land, bluss pA flere steder, men ARETS pyro av Ultras Nidaros.  Vakkert!!!

LSK - RBK 
12 bluss og rundt 30-40 röykbomber fyrt pä Äräsen. Fantastisk! Dette er noe annet enn pingleblussingen til BRH!


Og hva tror du blir resultatet av dette? Bøter til både RBK og Lillestrøm. Skjønner ikke hva som er så (sitat) "Fantastisk!" med det?
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 okt 07, 16:43
Opprinnelig postet av Liraren
så sant så sant. Håper samtlige i eliteserien driter i blusseforbudet så kanskje nff fortstår at bøter ikke hjleper og de kan gjøre en visuell støtte lovlig



Hvorfor denne absolutte trangen etter å bryte reglene? Tror du virkelig NFF/Politi gir etter for noen fjortisser med litt markeringsbehov?
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 22 okt 07, 16:51
Fornuftig av deg ä kalle meg fjortis, när du selv er 18 är som det stär i din profil.   Da mä jeg humre litt.

---------------------------

Den unge generasjonen...


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 okt 07, 17:21
Opprinnelig postet av Martin_
Fornuftig av deg ä kalle meg fjortis, när du selv er 18 är som det stär i din profil.   Da mä jeg humre litt.


Fjortis er ikke en fysisk alder men en mental alder... Og det virker som veldig mange her inne ikke har kommet over den "alderen"..

 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


misfit

Knøttespiller

Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 38

Lagt til: 22 okt 07, 17:32
Voldsomt så kjekkas du var da.

---------------------------

"Dogs look up to you. Cats look down on you. Pigs treat you like equals."

-Winston Churchill


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 okt 07, 19:09

Opprinnelig postet av Liraren
så sant så sant. Håper samtlige i eliteserien driter i blusseforbudet så kanskje nff fortstår at bøter ikke hjleper og de kan gjøre en visuell støtte lovlig

 

Det er jo et problem når man bare må ha bluss og andre ulovlige effekter for å skape et visuelt trøkk på tribunen...

Hmm, nei jeg er jaggu ikke sikker på hvor skoen trykker...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 okt 07, 23:11
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Liraren
så sant så sant. Håper samtlige i eliteserien driter i blusseforbudet så kanskje nff fortstår at bøter ikke hjleper og de kan gjøre en visuell støtte lovlig

 

Det er jo et problem når man bare må ha bluss og andre ulovlige effekter for å skape et visuelt trøkk på tribunen...

Hmm, nei jeg er jaggu ikke sikker på hvor skoen trykker...

 

Bluss er en selvfølge for meg når det gjelder tribunekultur! Og det kommer det alltid til og være. Det jeg ser som positivt er at det er flere og flere som deler det synet med meg. Hva er problemet?

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 okt 07, 23:30
Opprinnelig postet av Liraren
Bluss er en selvfølge for meg når det gjelder tribunekultur! Og det kommer det alltid til og være. Det jeg ser som positivt er at det er flere og flere som deler det synet med meg. Hva er problemet?



Hva som er problemet? Siterer dagbladet:

"- Problemet med disse er at de inneholder fosfor, noe som ikke er noe særlig å få på seg. Derfor ber vi folk være varsomme og henstiller dem til å ikke bruke slike bengalske lys, sier Nordfonn."

Kanskje det er problemet?
Nordfonn er forresten fra politiet i Bergen...
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 okt 07, 23:38
LINK?

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 okt 07, 23:41
Link her
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 okt 07, 23:52

http://www.youtube.com/watch?v=y0wINw4s3a8

 

Det her er det jeg kaller fantastiske scener

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 okt 07, 23:57
Joda, sikkert fint. Men så lenge det ikke er lov på norske tribunen skjønner jeg ikke hvorfor du/dere gidder å mase om mer blussing på tribunene. Det ender bare med bøter og utestengelse. Og hvem vet, hvis det blir for mye så kanskje det etterhvert ender med poengtrekk.

Jeg kan ikke under noen omstendigheter skjønne at bøter og evt utestengelser fra stadion på noen som helst måte støtter Fredrikstad Fotballklubb
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 okt 07, 00:03
HVis ikke du skjønner hvorfor jeg maser om det er du rimelig korka!`Det er vel ganske enkelt fordi JEG mener det bør bli lovlig. Og jeg kommer til og mase om det helt til det blir akseptert samme om det tar 1 uke eller 10 år. Så enkelt er det. Når man brenner for en sak blir man engasjert!

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 okt 07, 00:08
For å være ærlig så virker du ikke særlig smart. Du mener altså at man skal tillate noe som kan skape farlige situasjoner fordi det er kult?

Det er mange som synes det er kult å kjøre fort også. Skal vi fjerne fartsgrensene her i landet da så de kan få ha det moro?
Noen ganger må man faktisk ta hensyn til at ting kan skape farlige situasjoner, selv om det, i følge deg og noen andre, er stemningsskapende.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 okt 07, 00:15
Endret: 23 okt 07, 00:16
Opprinnelig postet av Rasle
For å være ærlig så virker du ikke særlig smart. Du mener altså at man skal tillate noe som kan skape farlige situasjoner fordi det er kult?

Det er mange som synes det er kult å kjøre fort også. Skal vi fjerne fartsgrensene her i landet da så de kan få ha det moro?
Noen ganger må man faktisk ta hensyn til at ting kan skape farlige situasjoner, selv om det, i følge deg og noen andre, er stemningsskapende.
 

Bryr meg ikke særlig om hva du mener om min iq. Vi i BRH står alltid sammen på kamp, hva er farlig at vi fyrer et bluss blant oss? Greit du snakker om den store faren, vi er alle med på det, hva er farlig med at vi skader oss?

Edit: Et par skriveleif her og der, går litt fort unna i svingene

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 okt 07, 00:21
For det første så skader det FFK iom at de har et ansvar for de som er på kamp. Og ikke kom å fortell meg at blussing ikke kan kommet ut av kontroll.

Og man kan heller ikke tillate bluss -kun- for de i BRH fordi de ikke har noe i mot å bli skadet. Enten så må alle få lov, eller ingen. Og da er det rette ingen siden det er en potensiell fare der.

Jeg kan virkelig ikke fatte hvorfor man på død og liv skal presse, tvinge eller hva dere prøver på NFF til å godkjenne bluss. Slike ting kan fort utarte seg.

Jeg vil faktisk si at det har gjort det allerede. Så vidt jeg husker har det ikke vært blussing på tribunen før BRH kom inn i bildet.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 okt 07, 00:28
Opprinnelig postet av Rasle
For det første så skader det FFK iom at de har et ansvar for de som er på kamp. Og ikke kom å fortell meg at blussing ikke kan kommet ut av kontroll.

Og man kan heller ikke tillate bluss -kun- for de i BRH fordi de ikke har noe i mot å bli skadet. Enten så må alle få lov, eller ingen. Og da er det rette ingen siden det er en potensiell fare der.

Jeg kan virkelig ikke fatte hvorfor man på død og liv skal presse, tvinge eller hva dere prøver på NFF til å godkjenne bluss. Slike ting kan fort utarte seg.

Jeg vil faktisk si at det har gjort det allerede. Så vidt jeg husker har det ikke vært blussing på tribunen før BRH kom inn i bildet.
 

Jo selvfølgelig kan det komme ut av kontroll. Men det kan da hopping også? Man kan falle framover og mose et lita barn eller noe sånt.

Ja jøss utartet seg noe veldig gitt, et bluss på 2 år. Helt sykt

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 okt 07, 00:34
Selvfølgelig kan hopping også komme ut av kontroll. Men jeg er ganske sikker på at flammer gjør mer skader enn hopping i løpet av et år.

Det er nok en grunn til at bluss er forbudt mens hopping er tillat.

Og så vidt jeg vet er det ikke 1 bluss med 3. Hammarby hjemme(Dette var kanskje ikke bluss? Men uansett så var det ikke lov i følge Morgan(?), Stabæk borte og på Vekta på vei hjem fra Stabæk(?) kampen.

Jeg vil si det har utartet seg litt. Det har tross alt ikke vært et problem før.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1



Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 36 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f