Husk meg
Brukernavn
Passord

LSK benekter Dadason-rykte

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

f-b.no

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 7

Lagt til: 20 aug 03, 14:33
Daglig leder Frank Grønsund sier til f-b.no i ettermiddag at Rikhardur Dadason ikke skal lånes ut til FFK. Det eneste han bekrefter er at Eggen har kontaktet LSK for å låne spillere, men at LSK ikke hadde noen å avse.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 20 aug 03, 15:14
Hva blir det til mon tro, Dadason er en spennende spiller!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 20 aug 03, 19:22
Må si artikkelen om Dadason var svært lite troverdig, dere viser jo ikke til en eneste kilde. Det kan jo være sant, men jeg hadde hvertfall begrunnet artikkelen med noe annet enn "etter hva ffksupporter.net erfarer".

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 20 aug 03, 20:06
Det er innside-informasjon fra LSK... For å si det slik.

Uansett så benektet ikke Harry Hansen for dette da Radio 1 konfronterte ham med det som stod skrevet hos oss...

Noe mer troverdig da?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 20 aug 03, 22:48
Joa, troverdigheten er jo forsåvidt grei nok, men ettersom Grønsund benekter det hele kan det vel virke som om vi må se langt etter Dadason..

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 aug 03, 23:14
jeg tror forresten ikke dadason er rett mann heller.. hvorfor skal man på død og liv hente en spilletype helt lik ringberg hver gang man skal hente en spiss???... eggen motsier jo seg selv!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 21 aug 03, 10:34
Nå er det vel slik at det går ann å ha 2 store sterke spisser i en stall.. Skjønner ikke helt hvorfor dette er motsigelse. 2 like spillere i en stall på 24 eller noe er vel ikke akkurat noe krise...?? Og hvor like er de egentlig ??

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 21 aug 03, 11:13
Dadason er rett mann!

---------------------------

Stadion på FMV!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 aug 03, 11:26
Jeg har en følelse av at Eggen & Co er redde for hva som skjer med laget, hvis Ringberg blir skadet. Han er enormt viktig, og det er nok ikke så dumt å ha en lignende spiller i stallen.

Dadason ligner på Ringberg, men er nok hakket raskere. Han ligner også på Schei Lindbæk som de forsøkte å hente tidligere, så det er tydelig at de vil ha en slik spiller til i stallen.

Nå som Risholt er klar, og hadde vi fått Valencia på høyrekanten, samt Dadason på topp, så hadde det blitt en artig høst.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 21 aug 03, 14:36
Hadde vært bra med Dadason på topp, men jeg håper at det løsner skikkelig for Lars-Petter i steden!

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 21 aug 03, 14:54
For det første så mener jeg at vi nå har hentet inn en spiller som kan erstatte ringberg hvis han blir skadet/suspandert: christian petersen. i tillegg har vi søderstjerna som også kan gjøre det bra i den posisjonen.. hvorfor bør man da hente inn flere spillere i denne klassen?

for det andre har de sagt at de ønsker å forsterke førsteelleveren.. hentet de dadason er det helt klart ment for å forsterke førsteeelleveren, med andre ord kommer dadason og ringberg (banker) til å spille på topp, og dermed mister vi alt av gjennombruddshissighet.. da har vi brått to møtende spisser/target-menn (til å slå langt på)

for det tredje Frode: eggen har tidligere nevnt hvor viktig det er med komplimentære egenskaper og at spillerene skal passe til hverandre.. derfor satset han på lars petter sammen med markus på topp.. i tillegg har ledelsen nå i det siste sagt at man kun vil hente spillere som passer godt inn i laget og spillesystemet... det gjør ikke dadason dersom han skal spille sammen med markus ringberg på topp!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 21 aug 03, 16:20
Håkan har ikke overbevist meg om at han kan spelle på topp. Men nå har jeg bare sett han på topp i kampen mot Moss og da...

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 aug 03, 16:50
Stjerna kan nok spille på topp, men IKKE utfylle den samme rollen som Ringberg! Han kan godt være en møtende spiss ala Hoseth, men ikke på samme møte som Ringberg. De er jo totalt forskjellige, og det er styrken til Ringberg som er viktig.

Dadason kan det, og muligens også Christian Petersen kan utfylle en slik rolle.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 21 aug 03, 19:47
Jeg syns Dadason blir litt for lik Ringberg jeg, mener det blir feil å hente en spiller som er så lik som mulig kun fordi vi ikke vil tåle at Ringberg blir skadet.. En hurtig tekniker er vel kanskje det vi bør prioritere...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 aug 03, 01:39
Opprinnelig postet av patriot44
Jeg syns Dadason blir litt for lik Ringberg jeg, mener det blir feil å hente en spiller som er så lik som mulig kun fordi vi ikke vil tåle at Ringberg blir skadet.. En hurtig tekniker er vel kanskje det vi bør prioritere...


Kunne ikke sagt det bedre selv!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 22 aug 03, 07:37
Endret: 22 aug 03, 09:23
Opprinnelig postet av ajg
For det første så mener jeg at vi nå har hentet inn en spiller som kan erstatte ringberg hvis han blir skadet/suspandert: christian petersen. ...


Trudde ikke du var noe særlig fornøyd med egenskapene til Peters, AJG? Det er fint å endre mening, selv om det ikke blir like lett å vite hva du egentlig mener...

Hvis vi kan velge mellom Dadason og Ingenting, velger jeg førstnevnte!

---------------------------

Stadion på FMV!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 22 aug 03, 08:36
Vi må stikke fingern i jorda! Jeg er litt enige i at Dadason kanskje komplimentert sett ikke er den ultimate makker til Ringberg. Men dette er snakk om en spiller som scorer mye mot rutinerte tippeliga stoppere... Tror nok Eggen skal klare å få gjengen samspillte uansett, så lenge forsterkningene er av en sånn kaliber.

En skadefri Dadasjon vil gi oss minimum 10 mål i siste halvdel....

:ffk::cool::ffk:

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 22 aug 03, 11:15
Det er det det dreier seg om ikke sant! Å skåre mål!! Samme for meg åssen stilkarakterer spillerene har! :ffk:

---------------------------

Stadion på FMV!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 aug 03, 17:30
Til Svein:

Ærlig talt, nå begynner jeg å bli lei...

1. Jeg har sagt at jeg ikke synes petersen er god nok for å gå rett inn på førsteelleveren.. han er ikke den storfisken jeg håpet på... men nå diskuterer vi en backup løsning for ringberg! som back-up er han god nok! du må da greie å se forskjell på det???

2. En av grunnene til at jeg ikke har/hadde så stor sans for innkjøpet av petersen er det at han også er for lik ringberg, og at han egentlig ikke passer så altfor godt inn på noen andre posisjoner enn "ringberg-plassen"...

3. Hvis du hadde fulgt med litt her på forumet, hadde du sett at jeg har lovt at jeg skal slutte å kritisere petersen, og hva er da problemet ditt????

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 aug 03, 18:34
Dere kan kutte ut diskusjonen om Dadson her er grunnen.
Dette skriver Tippebladet Tips:
Dadason koster flesk. Lillestrøm Rikhardur Dadason begynner å finne formen. Det kan koste LSK dyrt. islendingen er nemelig bare skes kamper unna nye 400 000 kroner til Stoke. "Rikke" scoret tre flotte mål da
Lillestrøm 2 vant 5-4 over Gjøvik/Lyn i 2. divisjon denne uka


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340