Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med støtte til Øyvind Hoås?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 05, 21:16
Kan vi gjøre noe for han, sikkert ikke lett. Først mobbekapanjen tidligere i år og nå dette.

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 30 okt 05, 21:19
helt enig! hoås bør også få støtte!

---------------------------

ekte ffk supporter;)


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 30 okt 05, 21:20
Helt enig, gutten har fått mer kjeft enn han har fortjent og dette kan umulig være lett, akkurat nå fortjener han at vi viser støtte.

Hans stigende formkurve nå på slutten av sesongen betydde tross alt VELDIG mye for at vi beholdt plassen.

Alise

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 30 okt 05, 21:25
Du har helt rett. Vi må ikke glemme å støtte Hoås også oppi alt dette. Det var et hendelig uhell, og han var dessverre så uheldig å være på feil sted akkurat da! Begge fokuserte på å hindre Start i å score på en corner, og så skjedde det fatale. Jeg håper han får mulighet til å prate med Dagfinn snart. Det er også viktig at de andre Fredrikstad-spillerne støtter dem begge to. Jeg ber om at det skal gå godt...!

deal_sl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 17

Lagt til: 30 okt 05, 21:44
Regner med att folk fra klubben støtter Hoås her. Kan ikke ha det lett etter dette, bare 22 år og allt. Må forresten si at Hoås imponerer meg etter denne sesongen. Han har jammen ikke hatt det lett, med det presset han har vært utsatt for, men har bestått med glans.
Så ta vare på Øyvind nå FFK.

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 30 okt 05, 21:57
HAn har det helt sikkert ikke lett.. Det er ikke noe vi kan gjøre for han da? Noe som viser at vi støtter han, og er glade for at han er i fredrikstad..

---------------------------

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 okt 05, 21:59
støtter hoås

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 05, 22:17

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 30 okt 05, 22:28
Endret: 30 okt 05, 22:29
Ja. Øyvind har hatt det tøft tidligere i år. Jeg har alltid hatt trua på`n og nå i sesongslutten har han blomstret.

Minner litt om Peter Crouh i Liverpool. Han og hadde en slags mobbekampanje mot seg. Men se hvor han er nå, og hvordan han spiller. Hoås blir kjempeviktig i tida framover.

Gutten kan ikke klandres for Dagfinns skade. Det er en duell med fire spillere (som kanogvetalt allerede har nevnt). Alle gir alt og Øivind presses og detter på Dagfinn. Det kunne vært hvem som helst andre. Men på feil sted til feil tid.

Håper Plankehaugen og kan gi en støtte til han, som også er diskutert til Dagfinn. Etter en tøff sesong fortjener han dette!!!

---------------------------

FFKgutten


Linni

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 30 okt 05, 22:34
Jeg er enig i at Hoås trenger all støtte. Alle vet at det var ingen sin skyld, men skyldfølelsen kan komme krypende for  ingen ting. Det er svært viktig at ffk suportene tar vare på ham og ikke glemmer han i kaoset.

Dette klarer dere.
god bedring dagfinn

Brann suporter i Oslo

Grompen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 31 okt 05, 01:02
Selvsagt støtter jeg Hoås og, men det er Enerly som ligger med seriøse nakkeskader. Kan uansett ikke være godt for en ung spiller å være innblandet i noe sånt. Håper det går bra med begge!

Finnorini

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 31 okt 05, 08:01
Ingen kan klandre Hoås for dette. Det er slikt som kan skje i fotballkamper.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 okt 05, 09:05
Helt enig med alle. Forferdelig å skulle være utsatt for noe sånt. Øyvind hadde ingen skyld, og hadde ikke mulighet til å komme seg unna. All støtte til redningsmannen vår, som nærmest egenhendig reddet  på de siste kampene. 
(Sørlie hadde også en kjempekamp BTW, nærmest 0-1 lerkendal-form på ham på lørdag!)

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 31 okt 05, 11:51
Ikke din skyld dette Øyvind. Du gjorde en praktkamp på lørdag, jobbet, slet og laget mål.

Gleder meg til å se deg på stadion neste år - da blir du GOD!!!

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 31 okt 05, 12:27
JA! Jeg synes VELDIG synd på han :( 
Vi kan ikke kladre han for det som skjedde, men det var synd det skulle være han da. Hatt mye MOTGANG i FFK. Personlig synes jeg han har framstått som en SUPER spiller, og han har jo hjulpet FFK til ny tippeligasesong!!!! Håper det går bra med deg å HOÅS! STÅ PÅ!

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 31 okt 05, 13:06
Er jo helt aburd å i det heletatt tenke på at dette hadde noe med Hoås å gjøre. Det var en duell inne i boksen, Hoås hopper og får en liten dytt av en startspiller og går overende. Enerly er bare forferdelig uheldig med hvordan han står plassert i situasjonen. Håper Hoås ikke går å tenker på at det er noe han kunne ha gjort fra eller til, fordi det var bare grusomme tilfeldigheter!

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


bihula

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 31 okt 05, 13:13
Nemlig! Så på VG Nett at det var en som mente at Hoås burde blitt avblåst for farefullt spill.. Totalt feil! Det som skjedde hendte så fort, så ingen kunne ha gjort noe med det. Verken dommeren eller noen av spillerne.. Dette kunne ha hendt hvem som helst, og det var en tragisk ulykke. Føyer meg i rekken og ønsker både Enerly og Hoås lykke til videre! 

aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 31 okt 05, 16:10
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Er jo helt aburd å i det heletatt tenke på at dette hadde noe med Hoås å gjøre. Det var en duell inne i boksen, Hoås hopper og får en liten dytt av en startspiller og går overende. Enerly er bare forferdelig uheldig med hvordan han står plassert i situasjonen. Håper Hoås ikke går å tenker på at det er noe han kunne ha gjort fra eller til, fordi det var bare grusomme tilfeldigheter!


Ja, men det som er så fælt er at HOÅS har hatt mye MOTGANG i FFK! Når han ENDELIG har spilt mange bra kamper ol. blir han nå "syndebukk" IGJEN! Syntes egentlig ALLE burde gi HOÅS støtte også!

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 okt 05, 17:18
Hva med å møte opp på første og beste helge-trening å støtte guttæne og Hoås.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340