Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med støtte til Øyvind Hoås?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Grompen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 31 okt 05, 01:02
Selvsagt støtter jeg Hoås og, men det er Enerly som ligger med seriøse nakkeskader. Kan uansett ikke være godt for en ung spiller å være innblandet i noe sånt. Håper det går bra med begge!

EngaSupporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 6

Lagt til: 31 okt 05, 01:02
Hoås: DU HAR NULL SKYLD I DETTE. 

Slike ting skjer dessverre innimellom i idrett, og du er like uskyldig som resten av den fotballspillende verden.

Ha medfølelse, ikke skyldfølelse.

---------------------------

--All støtte til Dagfinn Enerly--


Skeidfan

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 7

Lagt til: 31 okt 05, 01:47

Må føye meg til støtten av Hoås også, det må være et sjokk for ham også

---------------------------

Ke9 hyller Dagfinn Enerly som en av de beste og mest sympatiske spillerne i Skeid noensinne....God Bedring Daffy


Jente_81

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 5

Lagt til: 31 okt 05, 02:10

Dette var INGENS skyld. Det var bare to mennesker som var på feil sted til feil tid. Jeg håper INDERLIG at Hoås forstår at han IKKE kan klandres for dette. VIRKELIG.


Finnorini

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 31 okt 05, 08:01
Ingen kan klandre Hoås for dette. Det er slikt som kan skje i fotballkamper.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 okt 05, 09:05
Helt enig med alle. Forferdelig å skulle være utsatt for noe sånt. Øyvind hadde ingen skyld, og hadde ikke mulighet til å komme seg unna. All støtte til redningsmannen vår, som nærmest egenhendig reddet  på de siste kampene. 
(Sørlie hadde også en kjempekamp BTW, nærmest 0-1 lerkendal-form på ham på lørdag!)

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 31 okt 05, 11:51
Ikke din skyld dette Øyvind. Du gjorde en praktkamp på lørdag, jobbet, slet og laget mål.

Gleder meg til å se deg på stadion neste år - da blir du GOD!!!

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 31 okt 05, 12:27
JA! Jeg synes VELDIG synd på han :( 
Vi kan ikke kladre han for det som skjedde, men det var synd det skulle være han da. Hatt mye MOTGANG i FFK. Personlig synes jeg han har framstått som en SUPER spiller, og han har jo hjulpet FFK til ny tippeligasesong!!!! Håper det går bra med deg å HOÅS! STÅ PÅ!

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 31 okt 05, 13:06
Er jo helt aburd å i det heletatt tenke på at dette hadde noe med Hoås å gjøre. Det var en duell inne i boksen, Hoås hopper og får en liten dytt av en startspiller og går overende. Enerly er bare forferdelig uheldig med hvordan han står plassert i situasjonen. Håper Hoås ikke går å tenker på at det er noe han kunne ha gjort fra eller til, fordi det var bare grusomme tilfeldigheter!

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


bihula

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 31 okt 05, 13:13
Nemlig! Så på VG Nett at det var en som mente at Hoås burde blitt avblåst for farefullt spill.. Totalt feil! Det som skjedde hendte så fort, så ingen kunne ha gjort noe med det. Verken dommeren eller noen av spillerne.. Dette kunne ha hendt hvem som helst, og det var en tragisk ulykke. Føyer meg i rekken og ønsker både Enerly og Hoås lykke til videre! 

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 31 okt 05, 13:23

Klart vi støtter Hoås. Håper han klarer seg gjennom dette, og at han begynner neste sesong der han avsluttet denne. Som en spiss i ypperste eliteserieklasse!!

Jeg er veldig glad for at han stod frem, og beviste at jeg og en lang rekke andre kritikere tok feil.

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


aleks

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 31 okt 05, 16:10
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Er jo helt aburd å i det heletatt tenke på at dette hadde noe med Hoås å gjøre. Det var en duell inne i boksen, Hoås hopper og får en liten dytt av en startspiller og går overende. Enerly er bare forferdelig uheldig med hvordan han står plassert i situasjonen. Håper Hoås ikke går å tenker på at det er noe han kunne ha gjort fra eller til, fordi det var bare grusomme tilfeldigheter!


Ja, men det som er så fælt er at HOÅS har hatt mye MOTGANG i FFK! Når han ENDELIG har spilt mange bra kamper ol. blir han nå "syndebukk" IGJEN! Syntes egentlig ALLE burde gi HOÅS støtte også!

---------------------------

For FREDRIKSTAD for FREDRIKSTAD
Står vi en for ALLE og ALLE for en!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 okt 05, 17:18
Hva med å møte opp på første og beste helge-trening å støtte guttæne og Hoås.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


ettamor20

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 31 okt 05, 21:38
ja, selvfølgelig trenger han også våre tanker! Han gjorde jo en kjempeinsats under startkampen! Føler med han også, han kunne jo ikke noe for ulykken som skjedde, det kunne skjedd hvem som helst!
håper han har det bra!

---------------------------

henriette


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 31 okt 05, 23:15
Hva med å sende han blomster og ett pent lite oppmuntrende brev?? jeg kan ta på meg ansvaret

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 31 okt 05, 23:17
Tror nok noe av det beste ville vært om ikke alle fokuserer på at det var Hoås sin "skyld"! Jo mere vi maser om det, jo mere tenker han på det! Har snakka med en som er midt oppi det her å han mener Hoås har tatt det veldig bra, men at jo mindre man snakker om at det var han som var uheldig å forårsake det, jo enklere er det for ham.. Det verste var visst alle journalistene som graver å lurer på hvordan han takler det...

Men skjønner jo at man støtter Hoås, men han er nok helt inneforstått med at det ikke var hans skyld

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 31 okt 05, 23:30
jeg skjønner. da er det kanskje best å la saken ligge.... tror han vet at ingen klandrer han uansett

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 31 okt 05, 23:37
Selvfølgelig sikkert veldig hyggelig om han får blomster å en samlet støtte, men trur ikke det blir bedre om f.eks alle skal komme bort  å si han ikke hadde noe skyld å sånn.. Men at han vet at vi sammen står bak ham å INGEN klandrer ham, det ggjør jo ikke noe om han får vite, selv om jeg tror han vet det alt

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 01 nov 05, 00:06
det var liksom det jeg mente  Kan jo hende plankehaugen har planer å. kunne ønske vi supporterne kunne samles jeg... hadde vaffal vært godt for meg

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340