Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem kasta spritflaska?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fredrik M

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 30 okt 05, 20:38
Hei!
Jeg stod rett ved siden av plankehaugen å heia på start! så da kampen var ferdig, gikk vi lenger ned mot gjærdet og jublet for sølv, så plutselig hørte jeg noe som knuste rett ved beinet mitt, så så jeg at det var en knust spritflaske der, det var noen fredrikstadsupportere som prøve å kaste den på meg... ingen tvil!!

dette var dårlig gjort og usportslig!!

---------------------------

Heia Start!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 31 okt 05, 11:09
Du trekker nok litt forhastede konklusjoner, i og med at du ikke så hva som faktisk skjedde. For alt du vet kan det ha vært en av dine egne som mistet den i alt oppstyret.
Tviler på at noen av oss prøvde på å treffe deg med en glassflaske. Ærlig talt. Vi er ikke SÅ gærne her borte.

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 31 okt 05, 11:41
Tror nok ikke den flaska kom fra oss. Nå kom det en del i lufta mot oss. Makan til hjemmepublikum skal du lete lenge etter. I negativ forstand.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Fredrik M

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 31 okt 05, 14:41
hmm, ja, det kan være andre som har mistet den i styret! Jeg beklager ovenfor hjemmefansen det som kom i lufta på dere! Jeg kjenner han som kastet en gjenstand på dere, han er en jekla idiot og medganssupporter! det skal aldri skje igjen 

---------------------------

Heia Start!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 06 nov 05, 11:21
Opprinnelig postet av Fredrik M
hmm, ja, det kan være andre som har mistet den i styret! Jeg beklager ovenfor hjemmefansen det som kom i lufta på dere! Jeg kjenner han som kastet en gjenstand på dere, han er en jekla idiot og medganssupporter! det skal aldri skje igjen 

Jeg skulle så gjerne ha stolt på deg, men siden du ikke kan kontrollere dine medsupportere kan jeg ikke gjøre det allikevel. Grattis med sølv.

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 nov 05, 05:06
Sorry at jeg tar opp en gammel tråd her, men har ikke lest den før...

Synes det er fantastisk at fyren først konkluderer med at det ikke er tvil om at en ffk-supporter hadde kasta en flaske på ham, men snur på flisa og sier at det nok kunne vært en av de egne som mista den...

ingen tvil nei... ko ko..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340