Husk meg
Brukernavn
Passord

Til Dagfinn Enerly - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Vålerenga Klan

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 30 okt 05, 11:46

Våre tanker går til deg idag Dagfinn Enerly . Håper du vil bli bedre. Og en hilsen til FFK og supporters! Takk for at dere blir i divisjonen, at dere slo Start og vi håper Enerly er med neste sesong.
With respect fra Vålerengaklanen


PeterB

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 12:17
Først og fremst gratulerer med videre spill i elite serien. Jeg vet dette ikke er så viktig akkurat nå og det skjønner jeg.
Alle mine tanker går til Enerly og hans familie. Øsnker ham god bedring.
Gullet vi vant i går betyr ingenting lenger, jeg vet det er mange hos oss som hadde byttet det gullet mot at enerly blir 100% frisk.

Seier smaker ikke like godt akkurat i dag...
God bless and God speed

Alt ordner seg.

MVH

En i klanen

bohem_90

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 12:32

Vil si tusen takk til Fredrikstad Fotball Klubb og sende mine tanker til Dagfinn Enerly, en spiller som jeg har all respekt for og som langt ifra fortjente en slik ulykke.. Det han og FFK derimot fortjente var en plass i tippeligaen 2006. 
Igjen tusen takk! håper for all del at det ikke er så alvorlig som det kan være og at han er tilbake på fotballbanen om ikke lenge.


Trampe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 12:42

Tenker på deg Dagfinn Enerly. Håper du kommer deg uten varige mèn. 

Hilsen Mossing


Steinarm

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 12:51

Lyset er tent og tankene går til deg, Dagfinn!! Håper du kommer deg raskt!! Du er med i våre bønner!!

Hilsen Rosenborgsupporter!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340