Husk meg
Brukernavn
Passord

Skeidoksene ønsker Dagfinn god bedring!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lilleborg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 30 okt 05, 10:50
Vi i Skeid ønsker Dagfinn god bedring, og synes det som har skjedd rett og slett er for jævlig! Dagfinn er som de fleste vet gammel Skeidgutt, og er en av de mest populære spillerne våre de siste årene!

GOD BEDRING!

Burnley

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 30 okt 05, 12:16
Dette er bare trist. Daffy vil alltid være spesiell for oss i Skeid, men i dag betyr ikke klubbfarger noe som helst. Alle i Skeid krysser fingrene for deg, Daffy. Burnley

---------------------------

Kålenga er bønder og Lyn er nesten fra Drammen


Anders

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 13:13
Daffy har fremdeles en høy stjerne i Skeid. Det var forferdelig å se ham ligge på matta uten å røre seg i går. Våre tanker går til Dagfinn og hans nærmeste. En herlig fotballspiller, og ikke minst et fantastisk menneske!

God bedring, Daffy!

---------------------------

Vi er Skeid, og vi er stolt av det


Skeidfan

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 7

Lagt til: 30 okt 05, 14:28
Føyer meg sammen resten av oksene.,,,blir frisk Daffy, fotballen trenger deg!!

cec

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 15:53
God bedring Dagfinn!

Mine tanker går til deg og familien din.

Skjolden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 18:26

Mine tanker går til Dagfinn Enerly,hans familie, og alle andre som er han nær...
Dagfinn Enerly var og er en av de spillerne jeg setter aller høyest, både på og utenfor banen....
Måtte du bare blli frisk!
Jeg tenner et lys for deg ikveld.....

Skjolden

---------------------------

Skeid for alltid!


MrStan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 18:48

Dette er en sorgens dag. Dafinn du er en heders mann, både på og utenfor banen. Dette er en trist dag. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det.

Jeg håper av hele mitt hjerte at du blir 110% frisk igjen. Dette under jeg ingen....

Gid bedring Dagfinn, måtte du bli helt frisk igjen. Er verden rettferdig så blir du det.

---------------------------

Hyllest til Dagfinn Enerly


Teej

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 19:42
Alle i Skeid håper du blir frisk og rask og tilbake på banen.
Unner ikke det du opplever min verste fiende, og hvertfall ikke en så sympatisk fyr som deg, Daffy! 
God bedring!

Tarald

Sigurd

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 21:25
Enda en hilsen fra Skeid-supporter. Husker deg fra tida i Skeid. Du var så jævlig godt likt, og er helt tydeligvis fortsatt godt likt av alle som har fulgt deg. Husk at grunnen til at du har vært populær uansett hvor du har vært kanskje er fordi du er så sympatisk, både som spiller og person. Det er det viktigste!

Varmeste tanker til deg og familien, i tillegg til Hoås. Husk at dette kunne skjedd hvem som helst!

---------------------------

Sigurd


Soliev

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 22:19
Alle i Skeid står bak ønskene om at Dagfinn må bli helt frisk igjen.  Ikke bare var han en fantastisk fotballspiller for Skeid, men også et stort forbilde for de yngre i klubben.
God bedring Dagfinn!

LindaRaaer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 31 okt 05, 00:32
Kjære Dagfinn, ønsker deg god bedring! DU er helt klart min store favoritt spiller selv om du ikke lenger spiller i Skeid, håper du blr fort frisk igjen. Du var en skikkelig ildsjel når du var i Skeid og er dyp savnet!  Stå på dette skal du klare, beste lykke ønskninger fra Linda Raaer i Portugal (også eks-skeidpsiller ;)

Charlie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 31 okt 05, 09:11

Gull, sølv, nedrykk eller opprykk blir totalt uinteressant når man ser hva vet hva som skjedde med Dagfinn. Dagfinn er en fantastisk person, som alle vi i Skeid fortsatt setter stor pris på. Jeg håper av hele mitt hjerte at han blir helt frisk.

God bedring Dagfinn. Hele fotball-Norge tenker på deg, og din familie. 

Charlie


xn00167

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 31 okt 05, 09:29
Dette er ille og jeg ønsker deg lykke til i tida framover! Jeg kjenner deg fra min tid i Skeid og der var du alltid positiv, blid og tilgjengelig. Tydeligvis egenskaper du har tatt med deg til dine andre klubber. Du var favoritten til de yngre spillerne og deres store idol som fotballspiller. Min tanker går til deg og familien. Dette klarer du!
Elisabeth

---------------------------

Elisabeth


Trygve

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 31 okt 05, 09:43
Føyer meg inn i rekken med Okser som vil ønske Daffy god bedring,
er sikker på at du kommer tilbake, vi er fortsatt glag i og stolt av deg...

En gang Skeid, altid Skeid

God bedring

Trygve

stj

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 31 okt 05, 14:14
Kjære Dagfinn!
Dette var triste greier. Stå på, så kommer du gjennom dette. Jeg tenker på deg!

---------------------------

SteinarJ



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340