Husk meg
Brukernavn
Passord

Takk for nå Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 05, 10:29
Dette var altså hans siste dag som trener for oss, tror kanskje vi har en del å takke han for, spessilt i vårsesongen da vi slo Rosenborg og Uavgjort mot Vålerenga. Det var taktikk av høy klasse fra han

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 okt 05, 10:49
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette var altså hans siste dag som trener for oss, tror kanskje vi har en del å takke han for, spessilt i vårsesongen da vi slo Rosenborg og Uavgjort mot Vålerenga. Det var taktikk av høy klasse fra han
å ikke minst seieren over start...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 okt 05, 13:31
Takk for alt Drillo.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 okt 05, 16:15
Takk for alt drillo

Du er genierklært som trener hos meg

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 30 okt 05, 16:53
Takk for alt du har tilført klubben.. Det er mer en folk flest tror.. Uheldig med mye motgang, men vi holdt hvertfall plassen.. Jeg kommer til å ha mange gode minner fra tiden med deg som trener!!! Det er bra du fortsetter da, men bare som rådgiver........

---------------------------

Tenker på deg Dagfinn Enerly!!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 30 okt 05, 17:31
Synger en viss sang men med litt annerledes tekst nå:
"Takk for alt du ga, Drillo"
"FFK gråter nå, Drillo!"
"Vi vil aldri glemme deg!"


---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 30 okt 05, 19:48
Takk drillo! du har vært til bra hjælp

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 okt 05, 20:31
Jeg er glad for at vi fremdeles beholder ham som den ressurs han er i klubben selv om Eggen tar over som trener.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 okt 05, 22:01
Drillo har bidratt på mange måter i årets sesong.

At han tar ut gode førsteoppstillinger, og legger opp velfunderte taktikker, vet vi jo alle. Men vi har også innsett at det å være trener på et lag som skal spille 35 kamper i løpet av en sesong nok krever noe annet i motivasjons-biten enn på landslaget, for å si det sånn.

Personlig mener jeg at han  har vært med på å tydeliggjøre FFK-identiteten, kanskje først og fremst fordi Drillo i stor utstrekning ikke er enig i den samme identitet, og det skal vi også ta med oss videre, for å si det sånn.

Jeg *håper* det er klart for alle her inne at det å gå ut med lua i handa i bortekamper like godt kan byttes ut med full innsats, alle kluter og fandenivoldskhet. Defensiv fotball er etter min mening ikke FFKs fremste våpen, og det er heller ikke det Stadion vil ha, for å si det sånn. Lag som *alltid* forsøker å vinne kamper får respekt.

Jeg mener at Drillo har bidratt aller mest i spillerenes forståelse av fotball, siden hans analytiske evner garantert har satt spor etter seg både her og der. Greit nok at Drillo velger et annet mentalt utgangspunkt for kampene, men det som er viktig er spillerenes erfaringer i den samme tida, og deres forståelse av det som skjer. Effekten av dette ser vi ikke før om en 2-3 år, hvis vi nå kan få beholde en stabil stall i så lang tid.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340