Husk meg
Brukernavn
Passord

Vil gjerne få komme med en sympatierklæring.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

risto

Knøttespiller

Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 26

Lagt til: 30 okt 05, 02:23
Er akkurat kommet hjem etter feiring av fårt ferskeste gull. skulle inn og se på noen artikler før jeg la meg så så jeg enerly saken. Dette gjør vondt å lese. Rett og slett. Av og til så setter noen episoder ting i perspektiv. Jeg har stor medfølelse med dere supportere og Dagfin selv. Jeg ble faktisk lit smådeppe selv på en kveld som dette (for oss klansgutter).

La oss håpe og tro at han kommer raskt tilbake.
Så en kort takk til hele fredrikstad for den jobben dere gjorde i kristiansand. Men selv jeg synes  prisen blei for  høy  her. La oss håper de verste spådommene ikke slår til.

---------------------------

klansgutt


Brannsupp

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 02:40
Slenger meg på her.. Fotball betyr lite når sånne ting hender.. Lykke til Dagfinn. Håper du blir frisk. Å at eg kan se deg spille mot brann neste år.

kokken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 02:46
min dypeste medfølelse til dagfinn enerlys familie og nærmeste , dette var utrolig trist å høre og håper det går bra. i slike stunder blir fotballen meningsløs ,  og ord uten mening, 

vi er alle en stor familie innen fotballen selv om det er krig på banen.

hilsen tore vinje
ålesund,

Jente_81

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 5

Lagt til: 30 okt 05, 04:33
Endret: 30 okt 05, 04:41
Jeg vil også gi min dypeste medfølelse til medspillere, venner og familie. Dette var virkelig triste nyheter.

Jeg håper virkelig at Dagfinn Enerly blir bra igjen, og mine tanker går til de pårørende.

GOD BEDRING!!!!!!!!!!

Arcturus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 mai 05
Innlegg: 3

Lagt til: 30 okt 05, 07:02
Jeg vil også vise min sympati, og samtidig benytte anledningen til å ønske Dagfinn Enerly lykke til i nattens operasjon og videre. Til familie og venner vil jeg uttrykke dyp medfølelse, og til slutt til Fredrikstad Fotball og dere supportere vil jeg si: Det er fryktelig tragisk når slikt skjer. Dagfinn skal nå gjenom tøffe operasjoner og trening, og vil forhåpentligvis få tilbake førligheten så fort som mulig. Slike ting tar bort betydningen av fotballen, og ødelegger gleden dere tross alt fortjener ved å sikre plassen i eliteserien. Fotballnorge sørger sammen med dere, og selv om vi rykte ned i dag, så går mine tanker til Fredrikstad og Dagfinn. Dette er ikke tiden for å synes synd på seg selv.
Lykke til Dagfinn, du klarer dette!

Med vennlig hilsen
en med-supporter fra Ålesund.

---------------------------

AaFK Forevah!! :D


sil_go_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 24 sep 05
Innlegg: 48

Lagt til: 30 okt 05, 07:53
God bedring Dagfinn håper virkelig at u blir bra i gjenn

Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 30 okt 05, 08:57
Dette er rett og slett tragisk.

Vil få gratulere dere med ny kontrakt, men skjønner at dette legger en stor demper på stemningen.

Håper for guds skyld at det går bra med Dagfinn.

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


RBK Eva

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 11:00
En elsket spiller både i Trondheim og i Fredrikstad!
Håper alt ordner seg, og at du kommer deg på beina fort som fy, Dagfinn!

At FFK beholdt plassen i Tippeligaen er eneste lyspunktet med denne avslutningen av sesongen 2005..
Både med denne skaden og tabellen ellers er dette den største møkkasesongen noen sinne!

Stå på!!

---------------------------

Med hjertet i Rosenborg..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3