Husk meg
Brukernavn
Passord

Kritisk for Dagfinn Enerly

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 05, 15:16

- Flere brudd

- Legene har vurdert røntgenbildene og kommet fram til at han ikke trenger operasjon per dags dato, opplyser FFKs lege Tor Vedeler.

Legen kan ellers ikke si så mye om skadens omfang.

- Det er positivt at bruddene ligger slik at han ikke trenger operasjon nå, men ellers er det alt for tidlig å si noe om hvordan dette kommer til å gå, sier Vedeler.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostfold/sport_nrk_ostfold/5189433.html

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 okt 05, 15:16
Skjønner utrolig godt at familien til Enerly vil ha ro rundt dette, dette må være en skikkelig tung belastning for døm, bare se oss supportere, jeg og sikkert mange med meg felte en tåre eller fler igår når vi fikk vite omfanget av det som skjedde etter ca tre min av kampen, hva da med familien?? Dette er nok så ubeskrivelig vondt for døm, håper bare Enerly er ved "sitt fulle fem" i hode, og klarer og prate litt med barna og kona si, det tror jeg er viktig for alle sammen.




Når det gjelder at FFK beholdt plassen i TL så synes jeg det er fint at FB  fokuserer endel på det også, kan være godt for mange å lese noe positivt fra gårsdagen, vi må tross alt ikke glemme at vi klarte oss, men selvfølgeli, det viktigste er at dagfinn kommer på bena igjen! 

---------------------------

Jørn Moum, Gratulerer FFK med fornyet kontrakt og ønsker Dagfinn Enerly lykke til og god bedring!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 30 okt 05, 22:20
Forferdelig trist det som har skjedd med Dagfinn. Konstaterer at FFK redda plassen i TL, men har ikke klart å glede meg over det enda. Som mange har nevnt før; fotball blir veldig lite viktig når sånne ting skjer.

Godt å se at supportere, spillere og ledere fra andre klubber også kommer med støtteerklæringer til Dagfinn og hans familie. 

Ønsker alt godt for Dagfinn! God bedring! Håper du ikke får varige skader etter denne tragiske hendelsen!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 05, 22:28


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340