Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking - Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 okt 05, 17:26

Dette er jo en kamp som er nesten like viktig som den vi skal spille, hva tror dere. Kommer Viking til å gi alt, eller motviasjon lik null?
Jeg tror de kommer til å gi alt, dette blir siste Tippeligakamp for Hogdson, spillerne vil sikkert ære han med en seier.
12000-15000 på tribunen er vel nok motivasjon til å spille for seier.
Viking har fortsatt mulighet for Royal L, de ligger 3 poeng etter Lillestrøm.

Skadesituasjon fra Viking

http://fotball.aftenbladet.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=88385


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 okt 05, 17:33
Jeg mener mirakelet er vårt eneste håp. FFK er nødt til å slå start borte. Aalesund kommer til å vinne. Helt sikkert.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 okt 05, 18:18
jeg tror faktisk viking vinner denne.. vikingspillerne vil hedre hodgson og bevise for den nye treneren at de duger... de må også vinne for å få 3 plassen? eller?

ålesund scorer jo bare på straffer, frispark og feilaktige avgjørelser.. med normal dommerstand, skal ålesund få slite i stavanger.. selv om ålesund har mest å spille for, liker ingen lag å tape. tror og håper de kommer til kort mot viking i denne kampen..

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 okt 05, 19:23

Trur nok viking vinner men er ikke sikker i det hele tatt for døm har ikke vært gode i det siste..


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 27 okt 05, 19:30
Viking hadde vel ikke all verden å spille for i siste kamp i fjor heller. Men Viking er et ærlig lag med god moral så de gjør nok alt for at FFK skal klare seg.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 27 okt 05, 21:07
håper håper håper at viking gir alt.. men er ikke lett. Men siden det er trenerns siste kamp, burde de virkelig gi alt!!! hehe

---------------------------

ellær?


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 27 okt 05, 21:56
Må nok si jeg er stygt redd Viking kommer til å ta litt lett på jobben....
Har de ikke blant annet en ganske viktig kamp i uefa cupen? Men la oss inderlig håpe de gjør som mot oss ifjol å knuser Ålesund! Eller enda bedre, vi vinner, Ålesund vinner å Molde taper! Men det er lov å drømme

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 okt 05, 22:09
vil overaske meg om Viking tar poeng fra ålesund

Grunnene til dette er:

1)Viking har en viktig uefa cup kamp å tenke på
2)De har ikke noe å spille for i serien
3)De har den dårligste formkurven av lagene
4)Treneren som skal trene de den kampen her,går av

alt dette kommer til å slå negativt ut for viking mot er ålesund lag som kommer til å kjempe med nebb og klør

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 okt 05, 22:59
Opprinnelig postet av A9$h
vil overaske meg om Viking tar poeng fra ålesund

Grunnene til dette er:

1)Viking har en viktig uefa cup kamp å tenke på
2)De har ikke noe å spille for i serien
3)De har den dårligste formkurven av lagene
4)Treneren som skal trene de den kampen her,går av

alt dette kommer til å slå negativt ut for viking mot er ålesund lag som kommer til å kjempe med nebb og klør

1: er rett... 2: er feil...3:rett og 4 feil
2 vinner ikke viking er dem heller ikke med på royal spill noe som dem sikkert ønsker og medalje

4: klart dem vil gi alt for den gamle treneren....

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 27 okt 05, 23:23
Jeg blir veldig overraska hvis vi får noe hjelp av Viking i denne kampen. Det viser seg ofte i fotball at det laget som har mest å spille for vinner. Og det er vel liten tvil om at Aalesund har mest å spille for her. I form er de også...

På den positive sida må vel nevnes at jeg er sensasjonelt dårlig til å tippe... ;-)

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 27 okt 05, 23:59
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av A9$h
vil overaske meg om Viking tar poeng fra ålesund

Grunnene til dette er:

1)Viking har en viktig uefa cup kamp å tenke på
2)De har ikke noe å spille for i serien
3)De har den dårligste formkurven av lagene
4)Treneren som skal trene de den kampen her,går av

alt dette kommer til å slå negativt ut for viking mot er ålesund lag som kommer til å kjempe med nebb og klør

1: er rett... 2: er feil...3:rett og 4 feil
2 vinner ikke viking er dem heller ikke med på royal spill noe som dem sikkert ønsker og medalje

4: klart dem vil gi alt for den gamle treneren....


Nå skal dem vel være veldig heldige med de andre resultatene dersom de skal kunne kapre en Royal league plass å utrolig heldige om de skal sikle på en medalje, noe som er så å si umulig!

Trur ikke det med trenern har så ille mye å si.... Han skal tross alt trene dem i Uefa cupen utover....

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 28 okt 05, 00:42
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg tror faktisk viking vinner denne.. vikingspillerne vil hedre hodgson og bevise for den nye treneren at de duger... de må også vinne for å få 3 plassen? eller?

ålesund scorer jo bare på straffer, frispark og feilaktige avgjørelser.. med normal dommerstand, skal ålesund få slite i stavanger.. selv om ålesund har mest å spille for, liker ingen lag å tape. tror og håper de kommer til kort mot viking i denne kampen..


Er helt enig i dette!! 
Ved normal dømming mot Start, hvor de fikk forært to straffer + en utvisning og mot Lyn, hvor de også fikk et gratis straffespark, så skulle de forlengst ha vært fortapt og i 1. divisjon.
Derfor håper jeg Viking gjør jobben i Stavanger og at ikke dommeren hjelper Aalesund denne gangen.
Aalesund har rett og slett ikke fortjent å klare seg på bekostning av FFK.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 okt 05, 11:43
Endret: 28 okt 05, 11:43
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg tror faktisk viking vinner denne.. vikingspillerne vil hedre hodgson og bevise for den nye treneren at de duger... de må også vinne for å få 3 plassen? eller?

ålesund scorer jo bare på straffer, frispark og feilaktige avgjørelser.. med normal dommerstand, skal ålesund få slite i stavanger.. selv om ålesund har mest å spille for, liker ingen lag å tape. tror og håper de kommer til kort mot viking i denne kampen..


Er helt enig i dette!! 
Ved normal dømming mot Start, hvor de fikk forært to straffer + en utvisning og mot Lyn, hvor de også fikk et gratis straffespark, så skulle de forlengst ha vært fortapt og i 1. divisjon.
Derfor håper jeg Viking gjør jobben i Stavanger og at ikke dommeren hjelper Aalesund denne gangen.
Aalesund har rett og slett ikke fortjent å klare seg på bekostning av FFK.

Enig! Jeg holdt på å sprenge av sinne da de spilte mot oss hjemme. Alle de overbillige frisparka de fikk! Den eneste som faktisk presterte talent fra Ålesund sin side i den kampen var Adin Brown. Jeg vil forøvrig tro at Viking slår dem i Stavanger!

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 28 okt 05, 15:55
Endret: 28 okt 05, 15:58
Opprinnelig postet av Scout


Aalesund har rett og slett ikke fortjent å klare seg på bekostning av FFK.

Enig! Jeg holdt på å sprenge av sinne da de spilte mot oss hjemme. Alle de overbillige frisparka de fikk! Den eneste som faktisk presterte talent fra Ålesund sin side i den kampen var Adin Brown. Jeg vil forøvrig tro at Viking slår dem i Stavanger! [/quote]

Er det ikke rimelig patetisk å tape 1-4 for så å skylde på at dommeren tilsynelatende delte ut billige frispark?

Sier vel sitt om Fredrikstad dersom man klarer å tape med slike sifre mot et lag hvis eneste som "presterte talent" var keeperen?

At Aalesund ble bortdømt og mistet 2 poeng hjemme mot Bodø-Glimt går selvsagt i glemmeboka, så også at det straffen og det røde kortet mot Start var HELT etter regelboka. 

Men klart, det er alltids greit å fabrikere en unnskyldning eller flere dersom/når nedrykket blir et faktum ;)

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 okt 05, 17:41
Opprinnelig postet av aaleby
Opprinnelig postet av Scout


Aalesund har rett og slett ikke fortjent å klare seg på bekostning av FFK.

Enig! Jeg holdt på å sprenge av sinne da de spilte mot oss hjemme. Alle de overbillige frisparka de fikk! Den eneste som faktisk presterte talent fra Ålesund sin side i den kampen var Adin Brown. Jeg vil forøvrig tro at Viking slår dem i Stavanger!


Er det ikke rimelig patetisk å tape 1-4 for så å skylde på at dommeren tilsynelatende delte ut billige frispark?

Sier vel sitt om Fredrikstad dersom man klarer å tape med slike sifre mot et lag hvis eneste som "presterte talent" var keeperen?

At Aalesund ble bortdømt og mistet 2 poeng hjemme mot Bodø-Glimt går selvsagt i glemmeboka, så også at det straffen og det røde kortet mot Start var HELT etter regelboka. 

Men klart, det er alltids greit å fabrikere en unnskyldning eller flere dersom/når nedrykket blir et faktum ;)[/quote]
Det var KUN Brown som viste talent i den kampen. De andre elendige spillerne med de stygge oransje draktene la seg ned for hver minste ting, og spilte langt bedre skuespill enn Robert DeNiro og Al Pacino kunne gjort til sammen! End of discussion!

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 okt 05, 12:26
jeg sa viking vant jo


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3