Husk meg
Brukernavn
Passord

Vorspiel/nachspiel i Kristiansand

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 25 okt 05, 16:54

Heisann.

Jeg bor i Kristiansand, og kom idag i kontakt med eieren av etter min mening et av de beste utestedene her i byen, Rederiet.

Mannen (som forøvrig er tidligere FIFA-dommer, og som gav Vidar Hansen rødt kort i tippeligakampen mot Moss i 1983), ville gjerne åpne utestedet tidligere enn vanlig (Kl. 13.30) for oss FFK-supportere. Han ville legge alle forhold til rette for oss både før og etter kamp, med FFK-musikk og greier. Han vil personlig ta imot oss når vi kommer (i FIFA-trøye faktisk).

Halvlitern koster opprinnelig 54 kroner, og han ville i starten ikke gå lenger ned enn til 47 kroner. Likevel klarte jeg tiil slutt å presse prisen ned i 42, og tror jeg skal klare å komme ned i 39-40 kroner hvis jeg jobber litt mer med saken.

Er dette noe folk her inne er klare for eller? Eieren var ihvertfall veldig innstilt på å lage en meget fin ramme for oss både før og etter kamp! Lokalet har plass til cirka 300-350 personer, og ligger midt i sentrum.


PS. De fineste damene i Kristiansand henger oftest på Rederiet, og vil nok dukke opp når klokka nærmer seg 23.30 

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 25 okt 05, 19:16
Ingen som ha noe å si?

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 25 okt 05, 20:25
Jeg syntes det er en glimmrende ide!

Ta kontakt med noen i plankehaugen som styrer sånt så de får bussene til å stoppe på riktig sted!
http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=plink&id=647

---------------------------

Sjefskodærn


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 25 okt 05, 20:55

Halleluja


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 25 okt 05, 21:26
Høres KNALL ut

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 25 okt 05, 23:47
Genialt!

---------------------------

Svensk Magi


Djonny

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 26 okt 05, 05:36
Opprinnelig postet av Rødhvit

Heisann.

Jeg bor i Kristiansand, og kom idag i kontakt med eieren av etter min mening et av de beste utestedene her i byen, Rederiet.

Mannen (som forøvrig er tidligere FIFA-dommer, og som gav Vidar Hansen rødt kort i tippeligakampen mot Moss i 1983), ville gjerne åpne utestedet tidligere enn vanlig (Kl. 13.30) for oss FFK-supportere. Han ville legge alle forhold til rette for oss både før og etter kamp, med FFK-musikk og greier. Han vil personlig ta imot oss når vi kommer (i FIFA-trøye faktisk).

Halvlitern koster opprinnelig 54 kroner, og han ville i starten ikke gå lenger ned enn til 47 kroner. Likevel klarte jeg tiil slutt å presse prisen ned i 42, og tror jeg skal klare å komme ned i 39-40 kroner hvis jeg jobber litt mer med saken.

Er dette noe folk her inne er klare for eller? Eieren var ihvertfall veldig innstilt på å lage en meget fin ramme for oss både før og etter kamp! Lokalet har plass til cirka 300-350 personer, og ligger midt i sentrum.


PS. De fineste damene i Kristiansand henger oftest på Rederiet, og vil nok dukke opp når klokka nærmer seg 23.30 




Rederiet må dere gjerne få, men hold dere borte fra damene våre :)

---------------------------

Ik. Start - Går for gullet.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 26 okt 05, 12:03
Høres strålende ut..

..finnes det TV`er i lokalet der London-derbyet vises? 

vieira04

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 26 okt 05, 12:39
Hallo!!

Ja, da er det snart Start-FFK og det kommer sikkert en hel flokk med østfoldinger nedover.

Har bodd i Kristiansand noen år, og har en del erfaring fra utelivet. 
Rederiet er en bra plass, men er nok ikke noe skikkelig fotballkultur der. Dere har sikkert hver deres smak, så jeg kommer med et forslag for dere som primært ønsker fotball og pils.

Så dere som ønsker å lade opp med pils og en Arsenal seier, før dere ser at Start vinner serien med tap mot FFK (siden VIF taper mot Odd) er hjertelige velkommne til denne puben.

Uansett: Ha en fin tur ned til sørlandets pærle!!!


http://www.uptown.no/


"Victoria Concordia Crescit"

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 26 okt 05, 14:01
Opprinnelig postet av Djonny



Rederiet må dere gjerne få, men hold dere borte fra damene våre :)


Er nok for sent. Er i mitt 2.forhold med dame fra sørlandet.

---------------------------

Fredd


snæbbus#12

Knøttespiller
Ble medlem: 07 jun 04
Innlegg: 31

Lagt til: 26 okt 05, 19:41
Vi er ca 20 snæbbusser som kommer på fredag, vi er klare....

---------------------------

hjørnet forever


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 26 okt 05, 20:29
Opprinnelig postet av Djonny
Opprinnelig postet av Rødhvit
  



Rederiet må dere gjerne få, men hold dere borte fra damene våre :)


Dem har jeg desverre kapret for lenge siden kjære venn. Den sjarmerende Fredrikstad-dialekta mi var visst uimotståelig for de snygga sørlandspikene

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 26 okt 05, 20:38

Rederiet høres ut som en bra plass, så døm åpner klokken 14.00 for FFK-supportere på lørdag. Og om noen vil ta en tur dit også på fredag, var vi hjertelig velkomne! 

Prata med han som driver det i en halvtime. Tidligere FIFA-dommer som debuterte på øverste nivå i seriesystemet her hjemme i `83 eller `84 med å gi Vidar Hansen rødt kort på Stadion... Det blir selvfølgelig hyggelige priser på tøysevann, vi får pynte stedet med rødt og hvitt og det blir FFK-musikk på full guffe i hvert fall før kampen. 

Etter kampen kommer jo døm søte sørlandsdamene etter hvert...men "For Fredrikstad" på max volum en eller annen gang i løpet av kvelden så tårene triller - forhåpentligvis gledestårer - må vi vel få til også:-D 

Sjekk mer info på plankehaugen.no om både bussturen og Rederiet, sørlandsdamer med mer...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 26 okt 05, 21:02
Moro, meget moro detta.

Men er det noen som vet når spillerne drar hjem fra Kristiansand? Hadde jo vært moro hvis de også dukker opp å tar seg en fest med supporterne etter kampen da

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 26 okt 05, 21:05
sikkert vanskelig å si, men noen som vet ca når vi ankommer kristiansand? og blir det bastøferge?

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 26 okt 05, 21:54

Det blir Bastøferge! Så mange som mulig så fort som mulig over:-D Vi kommer til å prioritere den bussen som skal hjem søndag ettermiddag på Bastøferga. Hvis ikke alle bussene kommer med den første ferga, så får i hvert fall døm som skal finne hotellene sine og liknende en fair mulighet til å rekke en tur på Rederiet før kampen døm også. Vi regner vel med å være nede i tre-halvfiretiden. Og til dere røkere: Jo, færre og kortere røkestopp vi tar, jo fortere kommer vi til vorspielet i Kristiansand...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 26 okt 05, 23:11
Har noen tenkt til å svare på om man får sett derbyet der eller?

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 26 okt 05, 23:48
Hva med å bare ringe dem selv å høre?

---------------------------

Sjefskodærn


startjænta

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 27 okt 05, 01:02
Heisann. Jeg vil med dette ønske alle FFK fan velkommen til Kristiansand på lørdag. Og jeg håper vi kan ta like godt imot dere som dere gjorde med oss i juli. Kan nok ikke regne med like godt vær, men vi har ting som er like godt om ikke enda bedre å fylle glassene med. Blunk blunk.. og det er CB selvsagt.

MEN litt info. Om dere skal GÅ til stadion på max 15 minutter fra Rederiet, vel da skal dere gå forbanna fort. Og er Rederiet plassen dere vil gå, så have fun. Tror ikke dere vil finne alt for mange av fansen til de gule og svarte der om dere ønsker å menge dere med oss. Men noen sikkert. Hele byen er jo i ekstase forran lørdagens kamp.

Jeg har gledet meg til denne kampen veldig lenge nå. Og det er akkurat det det blir. En kamp. Jeg ønsker virkelig ikke at FFK skal rykke ned, så jeg håper at Aalesund taper for Viking og at det er til hjelp. For her må alt gjøres for at Enga ikke skal få seriegull.. Usj. 

Så, vi sees på lørdag til en kjempekamp. Dette blir bra. Og nok en gang, VELKOMMEN TIL KRISTIANSAND. Hovedstaden på sørlandet.

MVH

startjænta

---------------------------

start i mitt hjerte, evig gul og svart


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 okt 05, 05:03
Kan noen fikkse meg en bilett. Jeg er hypp men bor på vestlandet, og har ikke fått ut finger`n..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340