Husk meg
Brukernavn
Passord

Uavgjort var ikke fortjent!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 okt 05, 20:55
Vi klarte i det minste å ta poeng etter den deilige scoringen til Hoås! Digger den gutten mer og mer! Med tankene på alle de utrolige sjansene vi hadde, med Wests heading som den farligste, er det utrolig at det endte 1-1. Så mange sjanser som vi hadde burde det ha endt 3-1... MINST! Guttane gjorde en kjempeinnsats i dag! HEIA !!!!!!!!!!!

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 okt 05, 22:32
fikk melding av en kollega på jobb ( jobber i virusland). han mente da at lsk burde vunnet og at alle mediene mente det samme.. bullshit spør du meg.hehe

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 okt 05, 23:22
LSK er et møkkalag!

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 okt 05, 23:54
Opprinnelig postet av Scout
LSK er et møkkalag!


Amen!

trigz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 15

Lagt til: 23 okt 05, 23:58
Hei! Bra kamp av dere i kveld. Synes kanskje LSK gjorde Fredrikstad gode med å legge seg altfor langt bakover etter 1-0, men vi skal ikke klage på uavgjort når vi ikke presterer bedre (og når Sundgot ikke klarer å score fra en halv meter seint i andre omgang).

Syns det var ålreit stemning på stadion også. Alltid moro å komme til fotballkulturen i Fredrikstad. Det var flere som stusset på at hovedtribunen reiste seg og klappet Pål Strand av banen; er det standard kotyme nede hos dere?

Får håpe dere klarer dere og at det blir tur nedover til Østfold neste år også. LSK spilte vel sin mest primitive kamp for året - vi kan veldig, veldig mye bedre. Får håpe vi skjerper oss til cupfinalen.

---------------------------

Vi brukte tre minutter på å bli ferdig med dere, gutter. Tre minutter.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 okt 05, 00:01
Lov meg at dere slår Molde både i neste serierunde og cupfinalen nå da. Skulle mirakelet skje og vi slår Start, så kan vi i hvert fall slippe kvalikk... Men dere håper vel Start vinner, slik at Enga ikke får gullet...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 okt 05, 00:32
Tror ikke det var byttet av Pål Strand som skapte stående ovasjon på hovedtriubuna, nei.

Det er bare sånn vi gjør innimellom for å vise guttane at vi liker det døm gjør på banen.

Det var skikkelig bra trøkk i FFK ikveld, så det spørs om uttalelsen "LSK gjorde FFK gode" er noe navlebeskuende, for å si det mildt. Det er som å si at Rosenborg gjorde Real gode. Uten sammenlikning forøvrig. Jeg tror rett og slett at LSK var litt rysta i den perioden du snakker om, og at det var trøkket til FFK som gjorde at FFK pressa LSK i lengre perioder i annen omgang.

Poenget er at FFK styrte denne kampen, og det er i lys av det at vi FFK-supportere er litt skuffa over bare ett poeng.



trigz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 15

Lagt til: 24 okt 05, 09:11
Mulig jeg er navlebeskuende som du sier, men det jeg mener er altså at LSK blei feige og la laget bakover etter 1-0. Denne feilen har Rösler gjort mange ganger på bortebane i år også, og bør ha innsett at vi ikke er gode nok til å spille catenaccio-fotball i 70 minutter. FFK virket usikre og nervøse frem til 0-1, men fikk spilt på seg selvtillit utover i kampen da LSK forærte dere initiativet.

For all del, jeg synes dere spilte bra etterhvert. Men hadde vi jaget - og fått - 2-0 i stedet for å legge oss på rygg og håpe på det beste tror jeg vi kunne vinni med fem mål i går.

Men lykke til i serieavslutninga. Får håpe dere og Odd vinner med like mye, så får vi en lykkelig utgang på sesongen: Vålerenga vinner fuck all, FFK holder seg og Aalesund går ned. Perfekt! :)

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 okt 05, 11:18

fra din munn i Guds ører ....!!!!!!!!!!!!!!!! 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3