Husk meg
Brukernavn
Passord

Mossingene diskuterer hvem de kan hente fra FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 okt 05, 13:57

Er vel egentlig bare fint om Myss rykker opp.  Vil gjerne ha med et østfoldlag til for å få de store lokaloppgjøra.  Hadde vært mer historisk sus over Sarpsborg eller Kvik Halden, men Moss får duge.  At de vil ha spillere fra oss er vel egentlig ikke noe å bli provosert over.  Men hvordan Henning Forsberg klarer å opptre som han gjør er jo helt utrolig.  Mangler enhver integritet.  Jeg trodde jo at han egentlig hadde hjerte for FFK.

 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 okt 05, 14:05
Helt enig Dekjök, men over til deg Dracula. 

Han har jo vist at han har bra treneregenskaper på landslaget. Tror ikke at det skal være en så stor forskjell på klubb og landslag. Når han leder et lag for et helt land, så skulle det være mulig å trene et lokalt lag. Jeg har ikke tatt noe på forskudd når det gjelder drillo. 
Når folk ser på han historikk som klubbtrener og bestemmer seg for at dette går dritt og setter igang å komme med kritikk, da går det som regel dritt. Når folk har bestemt seg for at det skal gå dritt med drillo, ja så gjør det det. Jeg syns det hadde vært på sin plass å være litt mer støttende fra starten, ha riktig innstilling. Det mener nå jeg. Og da kan det være det samme om at en person som drillo og hans stilling "skal kunne tåle litt konstruktiv kritikk."

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 okt 05, 14:14
Shadar.
Vi er enige om at vi er uenige, håper jeg.
Tror at det er stor forskjell på å være landslagstrener og klubbtrener.
Mener at Egil Olsen er ett godt eksempel på det.
Tror ei heller så mye på forventningens makt, når det gjelder FFK og Drillo sin situasjon.
Bl.a personlig skeptisk til Drillo , men tippet likevel FFK på 6plass.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 okt 05, 14:20
Opprinnelig postet av Hjælmen
Takk, men nei takk! 

Får håpe han får skikk på Tufte IL i neste episode


Åja. Det er det laget bestående av datanerder som ikke kan spille fotball. Og de spilte mot et lag av 15 år gamle jenter. Til overmål: De dro flere folk på tribunen enn det "A-laget" deres klarer. Har skrevet det mange ganger før, uansett hvor "gode" dere blir er dere patetiske med 6-700 mennesker på tribunen.

Gratis inngang mot Rosenborg. Fasit: 3000 mennesker!

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 21 okt 05, 15:00
Spiller det ingen rolle hvor gode vi er hvis vi banker dere i kvaliken heller? Det viktigste i fotball er vel fortsatt å score flere mål enn motstanderne? 

Hvor har du det fra at det bare er 700 på hjemmekampene våre?

 

På søndag går det forresten 16 busser med mossinger til Oslo.....

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 okt 05, 15:42
Hvor har du det fra at det bare er 700 på hjemmekampene våre?

Det er så mange Mossinger det skal til for å lage drittlukt over hele rompesprekken (byen) deres...å da er laget deres medregnet.

16 busser til Oslo fra moss....?...det går det vel hver dag?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 okt 05, 15:45
Opprinnelig postet av Brukernavn
16 busser til Oslo fra moss....?...det går det vel hver dag?


ha ha ha . den var bra jammen. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 okt 05, 15:57
Opprinnelig postet av Brukernavn
Hvor har du det fra at det bare er 700 på hjemmekampene våre?

Det er så mange Mossinger det skal til for å lage drittlukt over hele rompesprekken (byen) deres...å da er laget deres medregnet.

16 busser til Oslo fra moss....?...det går det vel hver dag?


Men ikke med bare Mossinger i.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 okt 05, 17:49
Opprinnelig postet av Bjørnen
Spiller det ingen rolle hvor gode vi er hvis vi banker dere i kvaliken heller? Det viktigste i fotball er vel fortsatt å score flere mål enn motstanderne? 

Hvor har du det fra at det bare er 700 på hjemmekampene våre?

 

På søndag går det forresten 16 busser med mossinger til Oslo.....


Hvor har han tatt det tilskuertallet fra? 700..den var god.
Det har tatt helt av i Moss nå. På siste hjemmekamp(opprykksdrama), så var det over 2000!

Og......på Søndag blir det 16 busser!...- Moro at Østfold er bussfylket!!

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 okt 05, 18:02
Opprinnelig postet av DeKjök

Er vel egentlig bare fint om Myss rykker opp.  Vil gjerne ha med et østfoldlag til for å få de store lokaloppgjøra.  Hadde vært mer historisk sus over Sarpsborg eller Kvik Halden, men Moss får duge.  At de vil ha spillere fra oss er vel egentlig ikke noe å bli provosert over.  Men hvordan Henning Forsberg klarer å opptre som han gjør er jo helt utrolig.  Mangler enhver integritet.  Jeg trodde jo at han egentlig hadde hjerte for FFK.

 



Hahahahaha. Enda en Fredrikstadgutt med dårlige språkkunnskaper. Myss? Det skal være Miss, eller Møss.

Henning Forsberg har søkt om å bygge ca. 770 hytter på Hankø. Det er ca. rett utenfor stuedøra mi.
Skal jeg kjempe for at han ikke får bygge ? Selvfølgelig skal jeg det!

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 okt 05, 21:52
Det er ikke Miss, Moss eller Møss heller, det er Mozzzzz. Det er ihvertfall slik det helst uttales på tv av et av dine bysbarn.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


fkfc

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 okt 05
Innlegg: 12

Lagt til: 22 okt 05, 15:57
heihei! er nok mye kødd med den tråden der på mfk forumet:) hva med begge laga i TL?... fy f så rått a. og når dere i alle år har klaga på publikumet i moss... hvorfor fortsetter dere når det går så det suser? syns det er moro jeg.... uansett... tror nok at dere klarer dere.. ikke noe problem.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 22 okt 05, 22:05
2000 mennesker på en kamp når det spilles om opprykk til Tippeligaen er bare patetisk, skjønner ikke at dere kverulerer på det engang. Regner med at du kødder når du skriver at det har tatt helt av... På en opprykkskamp fra 2 til 1 divisjon hadde vi over 7000 mennesker, virker rimelig klart hvor de beste rammebetingelsene er???

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 okt 05, 22:44
Tror du mosse-dialekta ikke har palatalisering, du eller? Hihihihi.

Stikk ned i byen og prek med døm gamle guttane, så skal du få høre åssen ekte mossinger sier "volleyballhall".

Hvis du sier volleyballhall uten palatalisering så er du i det minste ikke mossing og har således ingen rett til å uttale deg om mossesaker.

:-)

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 okt 05, 22:48
Ikke sant.

Vi vet jo også alle at det som ligger under de dårlige rammebetingelsene i Moss er den totale mangel på engasjement. Mossingane driter i fotball rett og slett. Er det ikke i Moss døm har arrangementet "rock mot fotball" hvert år, da? Hehehe.

Men, det skal kråkene ha: Døm får til mye med lite ressurser, det kan ingen ta fra døm. Men det er mulig at det lave engasjementet gjør det mulig å drive på måter som ville være utenkelig i FFK, jeg vet ikke. Jeg bare registrerer at det er en forskjell i klubb-kultur, spesielt på ledelse.

fkfc

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 okt 05
Innlegg: 12

Lagt til: 22 okt 05, 22:55
det var forresten rundt tre tusen på forrige kamp... bare så det er sagt:) men kan dere få en liten ting inn i hodene deres!!!! det bor bare 25.00 folk i moss...... er det 2500 på melløs så er det 10% av innbyggertallet.... så det har ikke så mye med interessen å gjøre som dere tror.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 okt 05, 03:25
Opprinnelig postet av fkfc
det var forresten rundt tre tusen på forrige kamp... bare så det er sagt:) men kan dere få en liten ting inn i hodene deres!!!! det bor bare 25.00 folk i moss...... er det 2500 på melløs så er det 10% av innbyggertallet.... så det har ikke så mye med interessen å gjøre som dere tror.


Men dere har ett ganske stort potensial i området rundt Mouss, jeg tenker på Rygge, Råde, Indre Østfold og Follo, burde vel egentlig ha noe med interessen rundt klubben å gjøre da..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 okt 05, 04:34
Endret: 23 okt 05, 04:34
Opprinnelig postet av fkfc
det var forresten rundt tre tusen på forrige kamp... bare så det er sagt:) men kan dere få en liten ting inn i hodene deres!!!! det bor bare 25.00 folk i moss...... er det 2500 på melløs så er det 10% av innbyggertallet.... så det har ikke så mye med interessen å gjøre som dere tror.


Nå bor det ikke så forbaska mange i Bogstadveien heller, men det er da bra med folk på Lyn-kampene likevel... 

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 okt 05, 12:27
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av fkfc
det var forresten rundt tre tusen på forrige kamp... bare så det er sagt:) men kan dere få en liten ting inn i hodene deres!!!! det bor bare 25.00 folk i moss...... er det 2500 på melløs så er det 10% av innbyggertallet.... så det har ikke så mye med interessen å gjøre som dere tror.


Men dere har ett ganske stort potensial i området rundt Mouss, jeg tenker på Rygge, Råde, Indre Østfold og Follo, burde vel egentlig ha noe med interessen rundt klubben å gjøre da..


Hei hei hei.. Råde inngår snart i fredrikstad. De fleste i råde holder med ffk.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 23 okt 05, 16:42
Opprinnelig postet av fkfc
det var forresten rundt tre tusen på forrige kamp... bare så det er sagt:) men kan dere få en liten ting inn i hodene deres!!!! det bor bare 25.00 folk i moss...... er det 2500 på melløs så er det 10% av innbyggertallet.... så det har ikke så mye med interessen å gjøre som dere tror.


Den der ventet jeg på, og kan bare si en ting: Ålesund
De har uendelig mye bedre rammebetingelser enn dere, hvis dere rykker opp og de ned kan dere tenke på fotballens beste og gi dem plassen. Så får vi ihvertfall tilskuere på kampene. Og du virker som en rev i matte, med ditt utsagn om prosenter. Dere skryter av 10% oppmøte på en enkelt kamp. Snittet på Stadion er over 8000, antall mennesker i byen 70000. Matten tar du sjøl?

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340